Miksi Toyota ei kelpaa taxiin?

Anonyymi

Mutta Skoda kelpaa!! Tojomiehet itkee kun eivät saa yhtä hyvää taxikyytiä kuin millä itse ajaa?

156

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joillekin nostalgisille kommareille skooda-taxi on hyvä vaihtoehto kun Volgia näkee harvemmin nykyään.

      Toyota-taksit hallitsevat maailman markkinoita.

      • Anonyymi

        Taxi asiakkaat ei Suomessa mene Toyotan kyytiin. Eikä kukaan itseään kunnioittava kuski jaksa kuunnella sitä vtuiluu siitä Tojosta. Asiakkaiden tyytyväisyyttä ajatteleva taxiyrittäjä tarjoaa kyytejä joko mersulla tai bmw luksuskyydillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taxi asiakkaat ei Suomessa mene Toyotan kyytiin. Eikä kukaan itseään kunnioittava kuski jaksa kuunnella sitä vtuiluu siitä Tojosta. Asiakkaiden tyytyväisyyttä ajatteleva taxiyrittäjä tarjoaa kyytejä joko mersulla tai bmw luksuskyydillä.

        Tuo on hyvä näkökohta. Mitä olen taksikuskien kanssa jutellut, niin Toyota ei kelpaa huonon luotettavuutensa takia. Ammattikäytössä auton pitää toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä näkökohta. Mitä olen taksikuskien kanssa jutellut, niin Toyota ei kelpaa huonon luotettavuutensa takia. Ammattikäytössä auton pitää toimia.

        Millä kielellä olet kuskien kanssa jutellut,osaatko arabiaa.Ei enään suomenkielistä kuskia tahdo löytyä.


    • Anonyymi

      Ei saataisi kuskeja eikä asiakkaita taksiin. Minä ainakaan en menisi Toyota-taksiin, vaan vaatisin länsiauton. Tosin en ole nähnyt Toyota-takseja Suomessa.

      • Anonyymi

        No etpä ole paljoa sitten taksilla ajellut.


      • Anonyymi

        Et taida olla Uudeltamaalta?

        Basaarissa niiden kuljettajat tappelevat asiakkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla Uudeltamaalta?

        Basaarissa niiden kuljettajat tappelevat asiakkaista.

        Eihän Tollolootaan tappelematta asiakasta saa.


      • Anonyymi

        Kyllä jossakin vaiheessa oli avensista ja joku verso corolla kun dieseleihin pistettiin tehoa kilpailijoilla on ja oli tehokkaamat ja vähemmän kuluttavat moottorit niin toyotakin yritti ja yli 150 hv alkoi toyotien kannet pettää että taksarit pysyväivät jopa mondeossa luotettavuuden takia skodiahan niillä on todella paljon jo pelkästään hiljaisuuden takia huomattavsti hiljaisempia ajaa kuin toyota.


    • Anonyymi

      Jopa tuli monta kateellista tällekin ketjulle itkemään. Toyotahan on ylivoimainen.

      • Anonyymi

        Tojota ei anna takuuta taksiautolle.Siksi niitä ei paljoa näe takseissa.


      • Anonyymi

        Kateellisia, hihii! Lue viestit uudelleen, niin miten niistä löytää katellisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota ei anna takuuta taksiautolle.Siksi niitä ei paljoa näe takseissa.

        Auton toimintavarmuus on mukavuuden ja käytännöllisyyden ohella tärkeää taksiyrittäjille. Toyotan luotettavuus on tunnetusti huippuluokkaa, ja Toyotan taksiturvan ansiosta taksiyrittäjä voi ajella vieläkin huolettomammin. Myönnämme merkkihuollossamme huolletulle taksiautolle peräti kolmen vuoden / 200 000 kilometrin taksiturvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton toimintavarmuus on mukavuuden ja käytännöllisyyden ohella tärkeää taksiyrittäjille. Toyotan luotettavuus on tunnetusti huippuluokkaa, ja Toyotan taksiturvan ansiosta taksiyrittäjä voi ajella vieläkin huolettomammin. Myönnämme merkkihuollossamme huolletulle taksiautolle peräti kolmen vuoden / 200 000 kilometrin taksiturvan.

        Ei vain Toyota kiinnosta taksiyrittäjiä.


    • Anonyymi

      Vähän aikaa sitten olin Skoda Superbin kyydissä. Hyvä kyyti ja hyvät penkit siinä oli. Toyotan penkithän ovat tunnetusti huonot.

    • Anonyymi

      Toyota seisoisi jatkuvasti huollossa. Muilla voi tehdä senkin ajan rahaa, eikä kuskin selkä pasko.

    • Anonyymi

      Tero. Sinä et kelpaa taksiin. Kuljettajalla on oikeus valita asiakkaansa.

    • Anonyymi

      Taksi pitää olla luotettava, kestävä ja pitkät huoltovälit, sitä ei Toyota pysty tarjoamaan. Sitten on vielä kuljettajan terveys ja Toyotaan pitäisi vaihtaa kunnollinen istuin.

      • Anonyymi

        Jari Korhosen Toyota Hiacen matkamittarissa on lukema 015000. Auto ei ole kuitenkaan uudenkarhea, vain viisitoista tuhatta kilometriä ajettu taksi-Hiace. Mittari aloitti juuri toisen kierroksensa matkallaan kohti kahta miljoonaa. Korhonen on siis ajanut Toyotallaan ihmismielelle miltei käsittämättömät miljoona viisitoista tuhatta kilometriä.
        – Juuri ja juuri sisäänajettuhan tuo vasta on, Jari Korhonen sanoo naurahtaen ja viittaa kädellään Karkkilan taksikopin odotuskaistalla seisovaa ajokkiaan.
        Vielä ihmeellisemmäksi asia muuttuu, kun Jari Korhonen kertoo, mitä vuosimallin 2011 autolle on tehty. Tai pikemminkin, mitä sille ei ole tehty.
        – Isoin remontti oli 700 000 kilometrin kohdalla uusittu kytkin, Jari Korhonen muistelee.

        https://karkkilalainen.fi/autot-ja-liikenne/miljoonan-kilometrin-taksi-toyota-ei-jouda-vielakaan-elakkeelle/


      • Anonyymi

        Kuinka noin huono auto voi olla eniten myyty ajopeli maailmassa? Ovatko ihmiset muuallakin maailmassa täysin ymmärtämättömiä, koska he käyvät vuosi vuoden jälkeen ostamassa itselleen aina Tojotan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka noin huono auto voi olla eniten myyty ajopeli maailmassa? Ovatko ihmiset muuallakin maailmassa täysin ymmärtämättömiä, koska he käyvät vuosi vuoden jälkeen ostamassa itselleen aina Tojotan?

        Köyhillä kehitysmaissa ei ole varaa nykyaikaiseen autoon. Täytyy tyytyä Tojotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka noin huono auto voi olla eniten myyty ajopeli maailmassa? Ovatko ihmiset muuallakin maailmassa täysin ymmärtämättömiä, koska he käyvät vuosi vuoden jälkeen ostamassa itselleen aina Tojotan?

        Siksi kun vaihtohyvitys toyotalla toyotaan on niin eriluokkaa juurikin olisin halunnut päästä eroon yariksesta ja ostaa uuden kia rion mutta yariksesta tarjottiin 2010 malli siis vain 3000 euroa mutta uuten yarikseen toyotalla 5000 joten arvaa mikä pihassa on vaikka kia olis ollut mielestäni erilainen ja sopivampi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari Korhosen Toyota Hiacen matkamittarissa on lukema 015000. Auto ei ole kuitenkaan uudenkarhea, vain viisitoista tuhatta kilometriä ajettu taksi-Hiace. Mittari aloitti juuri toisen kierroksensa matkallaan kohti kahta miljoonaa. Korhonen on siis ajanut Toyotallaan ihmismielelle miltei käsittämättömät miljoona viisitoista tuhatta kilometriä.
        – Juuri ja juuri sisäänajettuhan tuo vasta on, Jari Korhonen sanoo naurahtaen ja viittaa kädellään Karkkilan taksikopin odotuskaistalla seisovaa ajokkiaan.
        Vielä ihmeellisemmäksi asia muuttuu, kun Jari Korhonen kertoo, mitä vuosimallin 2011 autolle on tehty. Tai pikemminkin, mitä sille ei ole tehty.
        – Isoin remontti oli 700 000 kilometrin kohdalla uusittu kytkin, Jari Korhonen muistelee.

        https://karkkilalainen.fi/autot-ja-liikenne/miljoonan-kilometrin-taksi-toyota-ei-jouda-vielakaan-elakkeelle/

        Toyotan mittari kaiken lisäksi jatkaa toiselle kierrokselle.Mersussa ei tätä ominaisuutta ole pysähtyi miljoonaan.


      • Anonyymi

        Ei Toyotaan mahdu kunnollista istuinta.


    • Anonyymi

      Ei se oikein riisipussi taksiin käy. Ihmiset ovat nykyaikana vaativia.

      • Anonyymi

        Ehkä auton suhteen ,mutta kuskiksi näyttää kelpaavan ajotaidoton ja kielitaidoton


    • Anonyymi

      Humalassa kehtaa välillä halventaa eli nollata itsensä. Krapulakin on helpompi kantaa kun muistaa istuneensa.

    • Anonyymi

      Toyota on suosituin taksi.

      • Anonyymi

        Sinähän olet varsinainen koomikkojen kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet varsinainen koomikkojen kuningas.

        Niin olen ja Toyota tuottavin taksiauto. Tietysti jos haluaa rahansa kantaa korjaamolle niin moottorivikojen kuningas, rinkelimosse on hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen ja Toyota tuottavin taksiauto. Tietysti jos haluaa rahansa kantaa korjaamolle niin moottorivikojen kuningas, rinkelimosse on hyvä vaihtoehto.

        Sinä olet todellakin koomikko. Eihän Tojotia edes ole taksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet todellakin koomikko. Eihän Tojotia edes ole taksissa.

        Tojota-merkkisiä ei varmaan olekaan. Sen sijaan Toyota on arvostetuin automerkki, myös taksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota-merkkisiä ei varmaan olekaan. Sen sijaan Toyota on arvostetuin automerkki, myös taksina.

        Ei Tojotaa arvosteta, parempia merkkejä arvostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet todellakin koomikko. Eihän Tojotia edes ole taksissa.

        Mitä oikein lässytät? Onko jo yläaste menossa vai vasta tulossa? Suurin osa takseista näyttää olevan Toyotia niin kuin olettaa sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein lässytät? Onko jo yläaste menossa vai vasta tulossa? Suurin osa takseista näyttää olevan Toyotia niin kuin olettaa sopii.

        Eihän takseissa ole lainkaan Toyotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän takseissa ole lainkaan Toyotia.

        Juuri tänään kuljin matkani Toyota-taksilla. Hyvä kyyti oli, ei mitään valittamista.


    • Anonyymi

      Veneäisyritys Yangon taksit olivat usein Toyotq-merkkisiä. Venäjön hyökkäyssodan alettua Yangon kilpailuasemat huononivat ja kuskit repivät Yango-teippaukset irti ja jatkoivat villeinä. Toyota on varoitusmerkki paitsinliikenteessö myös tolpalla. Suomalaisyrittäjöt eivät Toyotaa kåytä.

      • Anonyymi

        Onko pakko aloittaa ryyppääminen näin aikaisin?
        Jos DSG on taas levinnyt, ei alkoholi auta yhtään sen korjaamiseksi.


    • Anonyymi

      Eikä asiakkaat kun noihin Tino toyoihi ei sovi sisään ovat japanilaisten mittojen mukaan tehtyjä kääpiö autoja Haisevatki kummallisilta

      • Anonyymi

        Rappioalkoholistille uuden laatuauton tuoksu voi tosiaankin tuntua kummalliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rappioalkoholistille uuden laatuauton tuoksu voi tosiaankin tuntua kummalliselta.

        Toyota laatuauto, HOHHOHHOHHOOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota laatuauto, HOHHOHHOHHOOO!

        Kiva, kun olet samaa mieltä muiden laatuautoilijoiden kanssa.


      • Anonyymi

        Itse olen 189cm pitkä ja paino 118kg eikä ole mitään ongelmaa istua Toyotan kyytiin ja nousta määränpäässä sieltä pois. Samaa ei voi sanoa kaikkien kohdalle osuneitten taksien osalta.


      • Anonyymi

        On taksissa esim mikkelin tienoilla


    • Anonyymi

      Taksiyrittäjä. Kun haluat että viivan alle jää jotain, valitse Toyota.

      • Anonyymi

        Kyllä tojokuski joutuu viivat vetämään, että selkä ja pää kestää koko yövuoron ajamisen. Onneksi tojo seisoo päivät huollossa, niin kuski saa levätä.


    • Anonyymi

      Kyllä Suomessa on Toyota-takseja, nimittäin pitsa-takseja. Variksia vai Aygoja, kumpia lienevät, vessanpönttölogo niissä on.

      • Anonyymi

        Kyllä 70-luvulla oli Toyota Crown -takseja, niissä oli Pösön moottori. Ja nykyään on Toyota Proace -takseja, ne ovat kokonaan Pösön valmistamia. Toyotalta kun ei tuo auton valmistaminen oikein suju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 70-luvulla oli Toyota Crown -takseja, niissä oli Pösön moottori. Ja nykyään on Toyota Proace -takseja, ne ovat kokonaan Pösön valmistamia. Toyotalta kun ei tuo auton valmistaminen oikein suju.

        Onneksi Pökötin dieseleistä päästiin nopeasti eroon, kun Toyota kehitti Crowniin oman, laadukkaan dieselinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Pökötin dieseleistä päästiin nopeasti eroon, kun Toyota kehitti Crowniin oman, laadukkaan dieselinsä.

        Toyota ja laadukas diesel eivät kuulu samaan lauseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ja laadukas diesel eivät kuulu samaan lauseeseen.

        Niin, eihän tuossa ylempänä mainitulla Toyotan dieselillä oltu vielä ajettu edes täyttä kahta miljoonaa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tuossa ylempänä mainitulla Toyotan dieselillä oltu vielä ajettu edes täyttä kahta miljoonaa;)

        D4D ja moottori vaihtoon pienillä kilometreillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tuossa ylempänä mainitulla Toyotan dieselillä oltu vielä ajettu edes täyttä kahta miljoonaa;)

        Se D4-D oli melkoinen vitsi. Söi öljyä kuin simo hilloa ja kansi ei pysynyt paikoillaan kuin maksimissaan 100tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Pökötin dieseleistä päästiin nopeasti eroon, kun Toyota kehitti Crowniin oman, laadukkaan dieselinsä.

        Onneksi Toyota ei ikinään oppinut tekemään kestävää moottoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ja laadukas diesel eivät kuulu samaan lauseeseen.

        Ehkä joskus tulevaisuudessa mutta menneisyyden tiedämme kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Pökötin dieseleistä päästiin nopeasti eroon, kun Toyota kehitti Crowniin oman, laadukkaan dieselinsä.

        Indenor oli moottorin merkki ,niitä laitettiin Volgiinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Indenor oli moottorin merkki ,niitä laitettiin Volgiinkin

        Indenorin valmistamia dieselmoottoreita asennettiin lukuisiin muiden valmistajien malleihin, joista esimerkkeinä Talbot Tagora, Ford Granada, Sierra ja Scorpio, Mahindra, ARO, DAF ja GAZ-24 Volga.
        Näin tietää Wikipedia.


    • Anonyymi

      Oletko lukenut,toyota camry kuten corolla,ovat kevythybridejä.Kun tulee kaupungin vapaa-ajan kortilla tilaus,niin on autoja,jotka saavat tilauksen toyotan edestä,vaikka ovat tulleet tolpalle myöhemmin.

    • Anonyymi

      Upeat itselataavat hybridi-Toyotat ovat taksien aatelistoa.

      • Anonyymi

        Juu, juu, kukaan ei vaan huoli niitä.


    • Anonyymi

      Dacioita näkee taksissa, on toki Toyotaan verrattuna laadukas.

      • Anonyymi

        Minäkin näin kerran Dacian taksissa, olin menossa Camryn takapenkillä lentoasemalle, niin joku Dacian rottelo oli hyytynyt Tuusulanväylälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin kerran Dacian taksissa, olin menossa Camryn takapenkillä lentoasemalle, niin joku Dacian rottelo oli hyytynyt Tuusulanväylälle.

        Ei Camryja ole taksissa, syövät öljyä liikaa, ja ajo-ominaisuudet ovat hirveät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Camryja ole taksissa, syövät öljyä liikaa, ja ajo-ominaisuudet ovat hirveät.

        Onhan niitä paljonkin, sinulla ei vain ole varaa ajella taksilla, vaan joudut köröttelemään jatkossakin sillä käryttävällä Feliciallasi keppanan hakuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä paljonkin, sinulla ei vain ole varaa ajella taksilla, vaan joudut köröttelemään jatkossakin sillä käryttävällä Feliciallasi keppanan hakuun.

        Camrya ei ole näkynyt, mutta halpisyhtiöllä oli Corollaa kunnes meni konkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Camryja ole taksissa, syövät öljyä liikaa, ja ajo-ominaisuudet ovat hirveät.

        Kävin kerran kokeilemassa Camrya. Auton suorituskyky oli ihan riittävä ja se oli ajoltaan ihan mukava. Hybridivoimalinja toimi erinomaisesti, mutta auton hinta oli minulle liikaa. Kauppoja ei sen vuoksi syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kerran kokeilemassa Camrya. Auton suorituskyky oli ihan riittävä ja se oli ajoltaan ihan mukava. Hybridivoimalinja toimi erinomaisesti, mutta auton hinta oli minulle liikaa. Kauppoja ei sen vuoksi syntynyt.

        Minäkin kävin. Samana päivänä ajoin myös Skoda Superbin. Camry oli nolo ja onneton Superbin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kävin. Samana päivänä ajoin myös Skoda Superbin. Camry oli nolo ja onneton Superbin jälkeen.

        Sitten heräsit krapulaisena Favoritin virtsanhajuiselta takapenkiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten heräsit krapulaisena Favoritin virtsanhajuiselta takapenkiltä.

        Super-bi onkin oikein osuva nimi poikiin menevien Skodakuskien kulkineelle:)


    • Anonyymi

      Taksan pitää määräytyä auton mukaan! Jos Tojo-taksilla matka olisi vaikka puolet halvempi ku Mersulla niin siinä tapauksessa voin jopa harkita Tojo-kyytiä! Lisää aiheesta mm tässä:

      https://www.youtube.com/watch?v=jaCtOiCgd1M

      Kts. 2:20 eteenpäin

    • Anonyymi

      Onhan niitä nauriksia mamuilla tuhansia,

      • Anonyymi

        Yök! :S


    • Anonyymi

      Meidän kaupungissamme ei ole Toyota-takseja lainkaan. On vaan hienompia merkkejä, Mersuja, Volvoja, Skodia, Volkkareita ja Seateja.

      • Anonyymi

        Asutko Kemissä, kun teillä on taksien joukossa noita surkeita itäauto-kaalivankkureita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko Kemissä, kun teillä on taksien joukossa noita surkeita itäauto-kaalivankkureita?

        Oulussa tojokippo oli ensimmäisenä jonossa. Avasin repsikan oven ja pyysin siirtämään itäkipon pois, jotta voin lähteä oikealla taksilla liikenteeseen. Heti kun ovi sulkeutui plops äänen saattelemana, näin ensikertaa tojon kiihtyvän paikalta pois.
        Minä otin oikean taksin ja ajoin hotellille.


    • Anonyymi

      Helppo tuohon on vastata. Tojo kyyti ei kelpaa asiakkaille ja kuski ei tienaa, kun auto on jatkuvasti huollossa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo paalataan pienillä kilometreillä!

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Toyota kestää eniten kovaa käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Toyota kestää eniten kovaa käyttöä.

        KHHIIHHIIIHH!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Toyota kestää eniten kovaa käyttöä.

        A-Katsastus tilastoi millä kilometrimäärillä eri merkkiset autot menevät paaliin, Toyotat menivät hyvin pienillä kilometreillä paaliin. Eivät kestä käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-Katsastus tilastoi millä kilometrimäärillä eri merkkiset autot menevät paaliin, Toyotat menivät hyvin pienillä kilometreillä paaliin. Eivät kestä käyttöä.

        Toyotat kestävät eniten kovaa käyttöä. Senhän lehtijuttu tuossa ylempänä kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat kestävät eniten kovaa käyttöä. Senhän lehtijuttu tuossa ylempänä kertoi.

        Ei kertonut vaan kilometrikestävyystilasto kertoo mitkä autot kestävät. Toyota kestää huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kertonut vaan kilometrikestävyystilasto kertoo mitkä autot kestävät. Toyota kestää huonosti.

        Voi voi, ikävä tuoda Vagin vähäpojalle ikäviä faktoja, mutta itsehän tätä kerjäsit:

        Which car brand is most reliable?
        Toyota earns the top spot as the best automaker for dependability. Toyota vehicles are known for their longevity, and they are proven to last longer than any other brand.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuuleman mukaan Skoda-taksit joutuvat jättämään harvat asiakkaansa usein takapihoille ja pajupuskiin, kun kyydittäviä hävettää nousta kaalivankkurista julkisella paikalla. Onhan se tosiaankin aika noloa, vai mitä?

      • Anonyymi

        Skodia sentään on taksissa, mutta riisivankkuri Toyotaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodia sentään on taksissa, mutta riisivankkuri Toyotaa ei ole.

        Tottahan se on, että Bagdadista kotoisin olevilla suhareilla ei ole varaa kunnon taksiautoihin ja joutuvat joskus jopa tyytymään kaalintuoksuiseen skoodaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että Bagdadista kotoisin olevilla suhareilla ei ole varaa kunnon taksiautoihin ja joutuvat joskus jopa tyytymään kaalintuoksuiseen skoodaan.

        Onhan Skoda parempi kuin tuhnunhajuinen Tuhnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Skoda parempi kuin tuhnunhajuinen Tuhnu.

        Juupas eipäs.
        Matchbox ja Majorettekin kestävät paremmin kuin kaalivankkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodia sentään on taksissa, mutta riisivankkuri Toyotaa ei ole.

        On niitä, useita eri malleja: Corolla, Prius ja RAV4 näkyy sekä tolpalla että liikenteessä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä, useita eri malleja: Corolla, Prius ja RAV4 näkyy sekä tolpalla että liikenteessä päivittäin.

        Ei näy riisivankkureita taksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy riisivankkureita taksissa.

        Näkyi tuon vwnäläisen Yangon takseissa olevan lähes pelkäatään Toyotaa. Tuskinpa se oikein löi leiville. Venäjän hyökkäyssodan jälkeen moni Yango-kuski repi tarrat irti ja alkoi villiksi taksiyrittäjäksi. Ovat silti venäläisiä. Toyotastahan ne vanhat Yangot tunnistaa. Kannattaa välttää.


    • Anonyymi

      Huollossa ja takaisinkutsuilla seisova auto syö rahaa ja talvellakin pitäisi saada käyntiin. Toyota ei ole mikään asiakasmagneetti, hihii!

    • Anonyymi

      Kerran Corollan takapenkillä matkustanut ei tee sitä toista kertaa.

      • Anonyymi

        Outoa, olen matkustanut 70-luvulta lähtien varmasti tuhansia kertoja Corollan takapenkillä.
        Oletko kenties 300 kiloinen ihrakasa?


    • Anonyymi

      Toyota ei kelpaa ei taxiin ei ambulanssiks eikä poliisille.
      Nyt valoja päälle jo.

      • Anonyymi

        Eipä nuo itkuiset hokemasi muutu yhtään todemmaksi, vaikka miten ulvoisit:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo itkuiset hokemasi muutu yhtään todemmaksi, vaikka miten ulvoisit:)

        Ei siinä muuten mitään mut totta joka sana. Tai enemmän totta kuin Toyota kehujan sanomiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä muuten mitään mut totta joka sana. Tai enemmän totta kuin Toyota kehujan sanomiset.

        Sekö fakta tässä nyt oikein sylettää, että Toyota sattuu olemaan laadukkain ja kestävin automerkki?
        Kyllä sinäkin voisit sellaisen joskus hankkia, jos menisit töihin ja vähentäisit päihteiden käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö fakta tässä nyt oikein sylettää, että Toyota sattuu olemaan laadukkain ja kestävin automerkki?
        Kyllä sinäkin voisit sellaisen joskus hankkia, jos menisit töihin ja vähentäisit päihteiden käyttöä.

        No kun faktat puhuu asian päinvastoin. Toyota on keskivertoa heikompi ja kuitenkin siihen nähden ylihintainen, mutta panttimaksu ja tyhmyys pitää hönöt koukussa kun luonne ei anna periksi myöntää erehtyneensä. Fiksu myöntää ettei mennyt putkee ja tekee sitten korjausliikkeen ja vaihtaa merkkiä.
        Mese, Ford, Bmw ja Volvo ovat merkkejä jotka valitaan uudestaan, kertoi Kamux.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun faktat puhuu asian päinvastoin. Toyota on keskivertoa heikompi ja kuitenkin siihen nähden ylihintainen, mutta panttimaksu ja tyhmyys pitää hönöt koukussa kun luonne ei anna periksi myöntää erehtyneensä. Fiksu myöntää ettei mennyt putkee ja tekee sitten korjausliikkeen ja vaihtaa merkkiä.
        Mese, Ford, Bmw ja Volvo ovat merkkejä jotka valitaan uudestaan, kertoi Kamux.

        Tuo kauppalehden julkaisema vakuutusyhtiön tutkimustulos ei jätä natsia kylmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun faktat puhuu asian päinvastoin. Toyota on keskivertoa heikompi ja kuitenkin siihen nähden ylihintainen, mutta panttimaksu ja tyhmyys pitää hönöt koukussa kun luonne ei anna periksi myöntää erehtyneensä. Fiksu myöntää ettei mennyt putkee ja tekee sitten korjausliikkeen ja vaihtaa merkkiä.
        Mese, Ford, Bmw ja Volvo ovat merkkejä jotka valitaan uudestaan, kertoi Kamux.

        Näinhän se on. A-Katsastuksen kilometrikestävyystaulukko kertoo kestävyydestä. Toyota ei ole kestävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kauppalehden julkaisema vakuutusyhtiön tutkimustulos ei jätä natsia kylmäksi.

        Yhden persaukisille tarkoitetun vanhoja linttoja myyvän firman tilastoihin ei luota muut kuin pikkupöhköt.

        Tässä oikeaa faktaa merkkiuskollisuudesta:

        "Tällä autolla on merkkiuskollisimmat omistajat: Mersu jätettiin kakkoseksi
        Toyota yllätti ensimmäistä kertaa saksalaiset autot merkkiuskollisuuden mittauksissa Suomessa.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e60d4aca-6a9e-4050-a147-dfa2ab5b03ad


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden persaukisille tarkoitetun vanhoja linttoja myyvän firman tilastoihin ei luota muut kuin pikkupöhköt.

        Tässä oikeaa faktaa merkkiuskollisuudesta:

        "Tällä autolla on merkkiuskollisimmat omistajat: Mersu jätettiin kakkoseksi
        Toyota yllätti ensimmäistä kertaa saksalaiset autot merkkiuskollisuuden mittauksissa Suomessa.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e60d4aca-6a9e-4050-a147-dfa2ab5b03ad

        Toyotasta ei muut liikkeet hyvitä niin papan pitää vaihtaa Tuhnu uuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotasta ei muut liikkeet hyvitä niin papan pitää vaihtaa Tuhnu uuteen.

        Toyotasta saa aina hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotasta saa aina hyvin.

        Ei saa muissa liikkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden persaukisille tarkoitetun vanhoja linttoja myyvän firman tilastoihin ei luota muut kuin pikkupöhköt.

        Tässä oikeaa faktaa merkkiuskollisuudesta:

        "Tällä autolla on merkkiuskollisimmat omistajat: Mersu jätettiin kakkoseksi
        Toyota yllätti ensimmäistä kertaa saksalaiset autot merkkiuskollisuuden mittauksissa Suomessa.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e60d4aca-6a9e-4050-a147-dfa2ab5b03ad

        Persaukiset vaihtavat Tuhnun Tuhnuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa muissa liikkeissä.

        Ei riipu liikkeestä, jos seuraisit yhtään käytettyjen hintoja, tietäisit tuon.

        "Helsingin Sanomien tekemän selvityksen mukaan yksi automerkki säilyttää kuitenkin arvonsa selvästi muita automerkkejä paremmin: japanilainen Toyota.

        Lehden tekemän selvityksen mukaan Toyotat pitävät arvonsa erinomaisesti"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu liikkeestä, jos seuraisit yhtään käytettyjen hintoja, tietäisit tuon.

        "Helsingin Sanomien tekemän selvityksen mukaan yksi automerkki säilyttää kuitenkin arvonsa selvästi muita automerkkejä paremmin: japanilainen Toyota.

        Lehden tekemän selvityksen mukaan Toyotat pitävät arvonsa erinomaisesti"

        Ei länsiautoja myyvät liikkeet hyvitä Tuhnusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei länsiautoja myyvät liikkeet hyvitä Tuhnusta.

        Länsiauto myy Toyotaa ja hyvittää reilusti. DiisseliScodillakki ei kelpaa enää kuin Kuusakoskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsiauto myy Toyotaa ja hyvittää reilusti. DiisseliScodillakki ei kelpaa enää kuin Kuusakoskelle.

        Tojota ei kelpaa edes Kuusankoskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu liikkeestä, jos seuraisit yhtään käytettyjen hintoja, tietäisit tuon.

        "Helsingin Sanomien tekemän selvityksen mukaan yksi automerkki säilyttää kuitenkin arvonsa selvästi muita automerkkejä paremmin: japanilainen Toyota.

        Lehden tekemän selvityksen mukaan Toyotat pitävät arvonsa erinomaisesti"

        Nelivuotiaan ja 60 000 kilometriä ajetun auton arvosta jäljellä (%)

        Top 5 arvonsa säilyttäneet:

        1. Toyota Avensis (83,4) 2. Toyota Yaris (81,6) 3. Toyota RAV4 (81,4) 4. Toyota Corolla ( 80,7) 5. Nissan Qashqai (80,5)

        Top 5 arvonsa menettäneet:

        1. Renault Grand Scenic (61,8) 2. Renault Megané (62,1) 3. Peugeot 3008 (67,3) 4. Peugeot 308 (67,6) 5. Peugeot 5008 (68)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota ei kelpaa edes Kuusankoskelle.

        On niitä reilusti myös Kouvolan puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelivuotiaan ja 60 000 kilometriä ajetun auton arvosta jäljellä (%)

        Top 5 arvonsa säilyttäneet:

        1. Toyota Avensis (83,4) 2. Toyota Yaris (81,6) 3. Toyota RAV4 (81,4) 4. Toyota Corolla ( 80,7) 5. Nissan Qashqai (80,5)

        Top 5 arvonsa menettäneet:

        1. Renault Grand Scenic (61,8) 2. Renault Megané (62,1) 3. Peugeot 3008 (67,3) 4. Peugeot 308 (67,6) 5. Peugeot 5008 (68)

        Papat eivät paljon aja Tuhnuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelivuotiaan ja 60 000 kilometriä ajetun auton arvosta jäljellä (%)

        Top 5 arvonsa säilyttäneet:

        1. Toyota Avensis (83,4) 2. Toyota Yaris (81,6) 3. Toyota RAV4 (81,4) 4. Toyota Corolla ( 80,7) 5. Nissan Qashqai (80,5)

        Top 5 arvonsa menettäneet:

        1. Renault Grand Scenic (61,8) 2. Renault Megané (62,1) 3. Peugeot 3008 (67,3) 4. Peugeot 308 (67,6) 5. Peugeot 5008 (68)

        Oolisit katsonut sen top 5 arvoaan nostaneet autot?
        https://www.autocar.co.uk/opinion/anything-goes/10-most-profitable-cars-modern-times

        https://www.carandbike.com/news/most-expensive-cars-in-the-world-2701825

        https://www.autoweek.com/news/g37149329/used-car-prices-biggest-increases/


    • Anonyymi

      Toyotalla saa piparia.

      • Anonyymi

        Nauravat tojotille ja ihailevat premiumautoja.


      • Anonyymi

        Ei saa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pitäis olla premium laatua ei mitään TOYO koirankoppeja ihmiskuljetuksiin kiitos

      • Anonyymi

        Tero ei taaskaan ymmärtänyt

        "Kalliimpien saksalaisten automerkkien suurempi hinausherkkyys liittynee suurilta osin niiden ahkeraan käyttöön. Kun auto on paljon liikenteessä, teknisten vikojen sekä onnettomuuksien todennäköisyys kasvaa."


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikapommeissa latinoja, volsuja, siittejä ja Mersu.

        Saksalaiset parhaimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset parhaimpia.

        Parhaimpia hinattavia, BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi muodostavat automerkkien kuuman kärjen tilastossa, jossa pärjääminen on valitettavan kyseenalainen kunnia. Ne päätyvät kaikkein useimmin hinattaviksi. Tämä selviää POP Vakuutuksen tilastoista. Hinausmääriä tutkittiin kolmen vuoden ajalta.


    • Anonyymi

      Stadissa basaari on pullollaan näitä tojotoja.

    • Anonyymi

      Talvella tojo ei toimi.

      • Anonyymi

        Toyotasta irtoo pyörät ja ihmiset kuoleeeeee.


    • Anonyymi

      Toyota on suosituin taksi ja tämän on todennut tarkoissa ja syväluotaavissa tutkimuksissaan professori Igor Gaggendal.

      • Anonyymi

        Hihihihi!


    • Anonyymi

      Tuleeks Toyotalta seuraava malli joka korvaa esimerkiksi Lontoon keltaiset taxit?

      • Anonyymi

        Voi olla kun sitä ostetaan muutenkin maailmassa jo reippaasti enemmän kuin mitään muuta merkkiä. Vaikka kansanautokonsernin lukuisat pikkusintit lasketaan yhteen niin ei vaan riitä kun laatumerkki dominoi.


    • Anonyymi

      Koska taksin tulee toimia talvellakin. Toyotat viedään hinausauton kyydissä lämpeämään.

      • Anonyymi

        Kaikkihan me muistamme kuinka TM testasi autoja talvivertailussa jonka voitti kaikkien aikojen suurimmalla pistemäärällä Toyota Corolla.

        Testissä ei taittu ottaa edes huomioon polttoaineen kulutusta joka Toyotassa on puolet pienempi kuin muissa.

        Murskavoitto olisi ollut vielä musertavampi.


    • Anonyymi

      Minä en ole taksikuski joten miksi asialla pitäisi olla merkitystä minulle?

      Minä ostin auton omaan käyttööni. Mitenkäs te muut, ostatteko auton sen mukaan että sitä käytetään paljon taksina tai vaikka ruumiautona?

      • Anonyymi

        Taaviskootalla alkaisi jöpöttämään kun poliisikin rahapulassaan joutuu semmoisen ratissa kärsimään.


      • Anonyymi

        Taksiautoilijat ovat ammattilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksiautoilijat ovat ammattilaisia.

        Missä asiassa?

        Auto taksikäyttöön valitaan hiukan eri lähtökohdista kuin perheen käyttöön. Taksin kuljettaja istuu autossa 8h päivässä liki yhtä soittoa. perhekäytössä autolla ajetaan keskimäärin 30min kerrallaan ja kaksi kertaa päivässä.

        Kannattaako maksaa asioista joita kaipaa jos istuu 8h joka päivä?

        Kaippa sinulla on 1000e toimistotuoli kun kirjoitat tänne palstalle. Miksi ei?
        No minullapa on, kaksikin sellaista koska teen töitä siinä tuolissa.

        No vanhempian kanssa suvat poikaset ei vielä ymmärrä maailmasta mitään.


    • Anonyymi

      Kreikkalaisten matonkutojien malli on Hydriid tohjo apinat ei osaa muuta kirjoittaa

      • Anonyymi

        Kreikkalaisten matonkutojien malli on klonkswagen apinat ei osaa muuta kirjoittaa


    • Anonyymi

      Kovinpa Toyota poikia kiinnostaa. Onko jo kaupoilla käyty?

    • Anonyymi

      Toyota ei toimi talvella.

    • Anonyymi

      Toyotat toimivat aina.

      • Anonyymi

        Hinausauton lavalla TM:n testistäkin piti kuljettaa pois nolosti!


    • Anonyymi

      On poliisinkin käytössä avensis ja corolla ja taksissa avensista

    • Anonyymi

      Oli taas toyo yaarix taxi hinuri lavalla kone kolisee reippaasti

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunniste

      Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

      kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

      Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

      Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

      niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

      nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

      kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

      Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

      Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

      kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe