Onko kellään tietoa Eräjärven Eerolasta minkälainen on hinta taso tilavuokralle? esim. häät tai syntymäpäiväjuhlat.
Onnistuuko sinne oman pitopalvelun ottaminen, alkoholi juomat yms.
Myös saa ehdottaa jos tulee mieleen Eräjärveltä muita juhlapaikkoja.
Eräjärven Eerola
12
5474
Vastaukset
- Anonyymi
"Kysy rohkeasti tarjous joko netin kautta tai voit myös soittaa tai laittaa sähköpostia. Laskemme mielellämme juuri teidän tilaisuuteenne ja tarpeisiinne sopivan tarjouksen. Odotamme innolla yhteydenottoanne!"
- Anonyymi
En ole kyllä kuullut mitään hyvää tästä paikasta.
- Anonyymi
Taidat olla sellainen joka ei ole koskaan kuullut mitään hyvää mistään.
- Anonyymi
Jos vedetään ovet kiinni kesken juhlatilaisuuden tai ollaan töykeitä työntekijöille niin se on vissiin sulle fine?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vedetään ovet kiinni kesken juhlatilaisuuden tai ollaan töykeitä työntekijöille niin se on vissiin sulle fine?
Mutta kuitenkin. Ovatko nämä omakohtaisia kokemuksia vai kuulopuheita?
- Anonyymi
Tämä ei ehkä paras paikka kysellä. Ota itse yhteyttä ko paikkaan ja kysy tarjousta. Tai käy paikanpäällä.
- Anonyymi
Eipä kannata olla missään tekemisissä.
- Anonyymi
Myös nämä juhlapaikkoja, västilän voiman talo. Aalto saha. Maivian pidot.
- Anonyymi
Onks tän taso laskenu viime aikoina? arvostelut hotellivaraussivuilla on kehnoi?
- Anonyymi
Onko siellä ollut joskus hyvä palvelun taso? Kantsii ehkä kannattaa muita palveluiden tarjoajia?
- Anonyymi
osa arvosteluista o iha kelvollisia? joskus onnistuvat, mutta monesti kai eivät? gauhea vaihtelu siinä että onko tykätty vai ei. :/
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176