Onkohan palstan paronimielisillä jotain tietoa asiasta? Lauloiko pikkulintu oikein? Varmuudella kun ei voi sanoa, koska paronipiireistä ei yleensä saa luotettavaa tietoa muuten kuin oman tiedustelun kautta.
Pikkulintu sirkutti tänään sulosäveliä - suuri päänahka tulossa virallisestikin?
37
696
Vastaukset
- Anonyymi
Onko markkinointipäällikkö nähnyt jotakin unissaan? No, ne houreunet johtuvat johtuvat yleensä hallusinaatioista ja vastaavista syistä.
- Anonyymi
Eräs koiran näköinen kyllä haukkui ja murahteli oikein.
- Anonyymi
Kiesus
-'o'-
\ |___
/\
Möö - Anonyymi
Vi veivikaula!
Kiesus
-'o'-
\ |___
. /\
Möö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vi veivikaula!
Kiesus
-'o'-
\ |___
. /\
MööVOi
- Anonyymi
Linnut sirkuttivat minullekkin. Saattaa sinä perää ollakkin, kaikki merkit ainakin tukee
- Anonyymi
Kerropa nyt, aloittaja, kenen päänahan sinä sait, ja millä ansioillasi.
Muuten tuollainen kirjoittelu on järjetöntä.- Anonyymi
Eihän se vielä varmaa ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se vielä varmaa ole
Taisi olla 1960-70-luvuilla, kun yksilölajeissa urheilijat keräsivät päänahkoja, ei niitä kenellekään tullut, vaan ne voitettiin kilpailussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se vielä varmaa ole
Kyllä se on varmaa, että aloitus oli aivan päätön. Ei päätä eikä häntää. Puhdadta huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on varmaa, että aloitus oli aivan päätön. Ei päätä eikä häntää. Puhdadta huuhaata.
Ilmeisesti aloittajan kuulema "uutinen" koski OTP Travelia, eikä sen toiminta ollut mitenkään Ob:in liittyvä. Ei myöskään samaan piiriin kuuluvan Mika K. Niskanen Oy:n saneeraushakemus.
Sanoisin, että se todennäköisin päänahka on itse Ob.
Tosin kuvio menee niin, että tehdään ensin iso investointi kalustoon ja sen jälkeen saneeraushakemus. Annetaan sen verran vinkkiä, ettei kannata hankkia leasingilla niitä autoja, koska ne palautuvat vuokranantajalle.
Eli osamaksu tai pankkirahoitus, sitten ne saneraauksessa hävitetään murto-osaan ja häiriköinti voi jatkua kaukoliikenteessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti aloittajan kuulema "uutinen" koski OTP Travelia, eikä sen toiminta ollut mitenkään Ob:in liittyvä. Ei myöskään samaan piiriin kuuluvan Mika K. Niskanen Oy:n saneeraushakemus.
Sanoisin, että se todennäköisin päänahka on itse Ob.
Tosin kuvio menee niin, että tehdään ensin iso investointi kalustoon ja sen jälkeen saneeraushakemus. Annetaan sen verran vinkkiä, ettei kannata hankkia leasingilla niitä autoja, koska ne palautuvat vuokranantajalle.
Eli osamaksu tai pankkirahoitus, sitten ne saneraauksessa hävitetään murto-osaan ja häiriköinti voi jatkua kaukoliikenteessä.eikä sen toiminta ollut mitenkään Ob:in liittyvä.
Noin sanottiin salmelan keikkuustakin. Totuus oli toinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä sen toiminta ollut mitenkään Ob:in liittyvä.
Noin sanottiin salmelan keikkuustakin. Totuus oli toinenIhan kaikki ei liity Tamponiin, vaikka sinä pienessä mielessä ajatteletkin niin.
Kerropas sitten kuinka OTP:n kaukoliikenne otti lukua Tamponin ansiosta? AIvan, OTP ei harjoittanut kaukoliikennettä. Myöskään OTP:n sopimusliikenne eikä tilausliikenne häiriintynyt lainkaan Ob:n pöljäilyistä.
Sama koskee Niskasta ja sanotaan etukäteen ettei se vaikuta myöskään Rautalammin Autoon.
Salmelan kaatumiseen ovat syyt ihan jossain muualla kuin Tamponipojissa. En viitsi sinulle niitä edes selittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikki ei liity Tamponiin, vaikka sinä pienessä mielessä ajatteletkin niin.
Kerropas sitten kuinka OTP:n kaukoliikenne otti lukua Tamponin ansiosta? AIvan, OTP ei harjoittanut kaukoliikennettä. Myöskään OTP:n sopimusliikenne eikä tilausliikenne häiriintynyt lainkaan Ob:n pöljäilyistä.
Sama koskee Niskasta ja sanotaan etukäteen ettei se vaikuta myöskään Rautalammin Autoon.
Salmelan kaatumiseen ovat syyt ihan jossain muualla kuin Tamponipojissa. En viitsi sinulle niitä edes selittää.mainittu kolmen kopla on tiukasti naimisissa keskenään ja kyllähän kuopion seudulla meno on ollut kovaa ka:n toimesta, ei tietenkään ole ainut syy kaatuneiden ongelmiin, mutta osasyy ja vahva sadonkorjaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikki ei liity Tamponiin, vaikka sinä pienessä mielessä ajatteletkin niin.
Kerropas sitten kuinka OTP:n kaukoliikenne otti lukua Tamponin ansiosta? AIvan, OTP ei harjoittanut kaukoliikennettä. Myöskään OTP:n sopimusliikenne eikä tilausliikenne häiriintynyt lainkaan Ob:n pöljäilyistä.
Sama koskee Niskasta ja sanotaan etukäteen ettei se vaikuta myöskään Rautalammin Autoon.
Salmelan kaatumiseen ovat syyt ihan jossain muualla kuin Tamponipojissa. En viitsi sinulle niitä edes selittää.Koskilinjoillako ei ollut mitään vaikutusta siihen että OTP teki liian halpoja tarjouksia??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti aloittajan kuulema "uutinen" koski OTP Travelia, eikä sen toiminta ollut mitenkään Ob:in liittyvä. Ei myöskään samaan piiriin kuuluvan Mika K. Niskanen Oy:n saneeraushakemus.
Sanoisin, että se todennäköisin päänahka on itse Ob.
Tosin kuvio menee niin, että tehdään ensin iso investointi kalustoon ja sen jälkeen saneeraushakemus. Annetaan sen verran vinkkiä, ettei kannata hankkia leasingilla niitä autoja, koska ne palautuvat vuokranantajalle.
Eli osamaksu tai pankkirahoitus, sitten ne saneraauksessa hävitetään murto-osaan ja häiriköinti voi jatkua kaukoliikenteessä.Kukas korjaakaan potin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mainittu kolmen kopla on tiukasti naimisissa keskenään ja kyllähän kuopion seudulla meno on ollut kovaa ka:n toimesta, ei tietenkään ole ainut syy kaatuneiden ongelmiin, mutta osasyy ja vahva sadonkorjaaja
Kuopion seudulla kovaa meininkiä? Nythän tässä puhuttiin OB:n eli Tamponin aiheuttamasta haitasta Niskasen yhtiöiden toimintaan.
Ja jos joku, niin Kuopion Liikenne tulee olemaan vielä kusessa sikahalpojen tarjoustensa kanssa.
Rautalammin Auton toiminta on kohtuullista Kuopion alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskilinjoillako ei ollut mitään vaikutusta siihen että OTP teki liian halpoja tarjouksia??!!
Onko Koskilinjat OB? Kuten Koskilinjat, Repo ja Oubus, OTP:kin sortui tarjoamaan edullisesti, mutta sössivät homman ylimielisellä asenteellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Koskilinjat OB? Kuten Koskilinjat, Repo ja Oubus, OTP:kin sortui tarjoamaan edullisesti, mutta sössivät homman ylimielisellä asenteellaan.
Kuuluuhan Koskilinjat OB:n kanssa samaan konserniin, jonka henkinen johtaja Helke on, Koskilinjat ajaa myös OB Flex -liikennettä Helken ohjeiden mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuhan Koskilinjat OB:n kanssa samaan konserniin, jonka henkinen johtaja Helke on, Koskilinjat ajaa myös OB Flex -liikennettä Helken ohjeiden mukaan.
No, se selittääkin koskilinjain rappiotilan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuhan Koskilinjat OB:n kanssa samaan konserniin, jonka henkinen johtaja Helke on, Koskilinjat ajaa myös OB Flex -liikennettä Helken ohjeiden mukaan.
Hahaha, Helke, Henkinen Johtaja Koiviston Auto-konserni.
Kiitos taas tästä nauruhetkestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, Helke, Henkinen Johtaja Koiviston Auto-konserni.
Kiitos taas tästä nauruhetkestä.Tämäkin hullu väite sisälsi hitusen totuutta. Lauri todellakin on Henkinen Johtaja, omalla tavallaan. Tässä tapauksessa valitettavasti hänen johtajuutensa huonontaa voimakkaasti yhteishenkeä ja on yksi syy työvoiman saatavuusvaikeuksiin, työvoiman vaihtuvuuteen ja huonoon henkeen työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, Helke, Henkinen Johtaja Koiviston Auto-konserni.
Kiitos taas tästä nauruhetkestä.Onhan Lauri suvereeni. Ainoa johtaja KA-konsernissa (ja koko alalla) jonka suuri yleisö osaa nimetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Lauri suvereeni. Ainoa johtaja KA-konsernissa (ja koko alalla) jonka suuri yleisö osaa nimetä.
Helke on oikeastaan koko joukkoliikennealan henkinen johtaja Suomessa. Hänellä on ja on ollut iso rooli myös junaliikenteen tehostamisessa ja lippuhintojen halpuuttamisessa ensin työskennellesään VR:llä ja myöhemmin Onnibussissa VR:n kirittäjänä. Kun hän työskenteli Tampereen paikallisliikenteessä, hän järkevöitti linjastoa merkittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helke on oikeastaan koko joukkoliikennealan henkinen johtaja Suomessa. Hänellä on ja on ollut iso rooli myös junaliikenteen tehostamisessa ja lippuhintojen halpuuttamisessa ensin työskennellesään VR:llä ja myöhemmin Onnibussissa VR:n kirittäjänä. Kun hän työskenteli Tampereen paikallisliikenteessä, hän järkevöitti linjastoa merkittävästi.
Ollessaan Tampereen paikallisliikenteessä lyhyen jakson, hän onnistui pölhöilyllään suututtamaan ainakin tkl:n kuljettajat. Osalla on hemmosta sen verran jyrkkä mielikuva, että en toivo Laurin kohtaavan heistä ketään pimeällä kadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollessaan Tampereen paikallisliikenteessä lyhyen jakson, hän onnistui pölhöilyllään suututtamaan ainakin tkl:n kuljettajat. Osalla on hemmosta sen verran jyrkkä mielikuva, että en toivo Laurin kohtaavan heistä ketään pimeällä kadulla.
Muutos ja uudet tuulet on monelle kova paikka. Mutta nou hätä. Kaikkeen tottuu kun usein sattuu. Ja ainoa mikä on nykyaikana varmaa ja jatkuvaa joukkoliikennealallakin, on MUUTOS.
- Anonyymi
Ehkäpä lopultakin Tamponista katkesi naru ja joutuu saneeraukseen.
- Anonyymi
No, jokos aloittaja kertoisi koko jutun, vai oliko tämäkin pelkkää ob-tyyppistä paskan jauhantaa koko juttu
- Anonyymi
Jos sinulle on jokin bussialalla epäselvää, ole yhteydessä Lauri Helkeen. Hän tietää ja auliisti opastaa mikäli hän kiireiltään kerkiää.
- Anonyymi
Paunua lienee tarkoittanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunua lienee tarkoittanut?
Paunu voi jatkajan puutteessa hyvinkin lyödä hanskat naulaan.
Ikävää, mutta hyvin yleistä yritystoiminnassa.
Paunu on haastavasta tilanteesta huolimatta varsin hyvä talous, toisin kuin esim. Tamponill.
Se talouden tila johtuu siitä, että Paunu ymmärsi sopeuttaa liikennettään koronan jyllätessä eikä polttanut omaisuutta taivaan tuuliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu voi jatkajan puutteessa hyvinkin lyödä hanskat naulaan.
Ikävää, mutta hyvin yleistä yritystoiminnassa.
Paunu on haastavasta tilanteesta huolimatta varsin hyvä talous, toisin kuin esim. Tamponill.
Se talouden tila johtuu siitä, että Paunu ymmärsi sopeuttaa liikennettään koronan jyllätessä eikä polttanut omaisuutta taivaan tuuliin.Hyvälle yritykselle löytyy aina jatkaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvälle yritykselle löytyy aina jatkaja.
Kerrohan se lapsettomalle yrittäjälle.
Se että firma myydään jollekin ulkopuoliselle ei minusta ole jatkamista, vaan
aivan eri juttu.
Ja kyllä, Paunua on varmastikin vaikea ostaa, epäilen omistajan haluavan siitä liikaa rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan se lapsettomalle yrittäjälle.
Se että firma myydään jollekin ulkopuoliselle ei minusta ole jatkamista, vaan
aivan eri juttu.
Ja kyllä, Paunua on varmastikin vaikea ostaa, epäilen omistajan haluavan siitä liikaa rahaa.Myyminen on normaali ratkaisu. Jos siis jotain myymisen/ostamisen arvoista on. Eihän normaali business mihinkään sukulaisuussuhteisiin ole sidottu. Ja jos olisikin, olisiko ainoastaan oma lapsi hyväksyttävä mahdollisuus? Miksei serkuntytär?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyminen on normaali ratkaisu. Jos siis jotain myymisen/ostamisen arvoista on. Eihän normaali business mihinkään sukulaisuussuhteisiin ole sidottu. Ja jos olisikin, olisiko ainoastaan oma lapsi hyväksyttävä mahdollisuus? Miksei serkuntytär?
Myyminen on normaaliratkaisu.
Jos yritystä jatkaa sukulainen, onpa se sitten vaikka serkuntytär, niin kyse on silloin jatkajasta ja sukupolvenvaihdoksesta.
Jos yritys myydään ulkopuoliselle taholle, niin myyjän sidos katkeaa yritykseen ja
ostettu yritys jatkaa uudella yrittäjällä, joka muodostaa siitä taas ihan omanlaisensa.
Suomessa on todella paljon yrittäjiä, joilla ei ole jatkajaa lähipiirissä ja silloin keinoina
ovat myyminen ulkopuoliselle tai lopettaminen.
Ulkopuoliselle myynnissä ei ole mitään väärin, hyvä kun yhtiö jatkaa ja työllistää ihmisiä.
Uskon, että näitä asioita on vaikea ymmärtää, jos ei ole yrittäjätaustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyminen on normaaliratkaisu.
Jos yritystä jatkaa sukulainen, onpa se sitten vaikka serkuntytär, niin kyse on silloin jatkajasta ja sukupolvenvaihdoksesta.
Jos yritys myydään ulkopuoliselle taholle, niin myyjän sidos katkeaa yritykseen ja
ostettu yritys jatkaa uudella yrittäjällä, joka muodostaa siitä taas ihan omanlaisensa.
Suomessa on todella paljon yrittäjiä, joilla ei ole jatkajaa lähipiirissä ja silloin keinoina
ovat myyminen ulkopuoliselle tai lopettaminen.
Ulkopuoliselle myynnissä ei ole mitään väärin, hyvä kun yhtiö jatkaa ja työllistää ihmisiä.
Uskon, että näitä asioita on vaikea ymmärtää, jos ei ole yrittäjätaustaa.Juuri näin. Lisättäköön että kyllä siitä firmasta voi sukulaisen jatkamanakin tulla ihan omanlaisensa. Mikäänhän ei takaa että sukulaiset ovat keskenään samanlaiset.
- Anonyymi
taitaa ainoa päänahka olla henkisen johtajan päänahka, jonka sijoitusyhtiön miehet häneltä leikkaa, kun huomaa että paskapuheista huolimatta tulosta ei vaan synny. Ainakaan positiivista tulosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821