Kannattaa tottua siihen

Anonyymi

Että tykkään flirttailla ja halailla muita naisia! Muuten ei homma toimi.

57

568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat tällaisia viestejä? Haluat kiusata ja aiheuttaa pahaa mieltä lukijoille!!

    • Anonyymi

      Tiedetään 🙄

      • Anonyymi

        Tiesin sen 👍


    • Anonyymi

      Tästä ketjusta poistettiin kommentti: Vai niin. Olipa sääntöjen vastainen 😮

    • Anonyymi

      Kyllä mä tiiän et sä oot semmonen naisten mies. Mut silti niin ihana. Mäkin aika paljon saan huomiota miehiltä. Uskollisuus ja rehellisyys on kuitenkin mulle tärkeää, jos ollaan parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Sä mitään saa 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä mitään saa 😆

        Voi kuule kun tietäisit 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä mitään saa 😆

        Joo, hienoa että sulla on uskoa provokommentteihin muka naisen kirjoittamana kunnioitan sinua suuresti- ihmiset ketkä lukee suomi24sta ei voi olla väärässä, henkilöinnit varsinkin menee varmasti ihan nappiin,, jatka samaan malliin👍🤭


    • Anonyymi

      Eikä ehdi ikävöidä välilläkä lainkaan.

      • Anonyymi

        En ikävöi, vaan ilmoitin tärkeän asian. Kaipaan huomiota myös suhteen ulkopuolelta!
        Aloittaja


      • Anonyymi

        Kannattaa nyt olla reilu ja lähteä suhteesta jos mieli on muualla pettäjäksi taitaa nimetä


    • Anonyymi

      Sittehän se ei haittaa toisinkaan päin. Nainen saa tehä samoin miesten kanssa!

      • Anonyymi

        Ei käy!
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy!
        Aloittaja

        Sitten ei aloittajankin pidä tehdä niin jos naiselleen ei salli samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei aloittajankin pidä tehdä niin jos naiselleen ei salli samaa.

        Just näin!


    • Anonyymi

      Mun kanssa toinen tottuu.

      • Anonyymi

        …tottuu, että köytetään sänkyyn ja sitä rataa :) tietysti vapaaehtoisesti


    • Anonyymi

      Ei kyllä todellakaan homma toimisi tuollaisen aloittajan kaltaisen tyypin kanssa. Senkus pysyy kontaktissa vain sellaisten naisten kanssa, joille kelpaa halpa panomies, fwb tai mitä näitä nyt on.

    • Anonyymi

      En ikinä antaisi kenenkään alentaa mun energiatasoja kuvaamasi kaltaisella käytöksellä.

    • Aloittajan kaltainen mies saa pysyä ennemmin sinkkuna.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Prinssit on prinssejä 😍


    • Anonyymi

      Teen samoin

    • Anonyymi

      Tuohan kertoo siitä että mies on suosittu.

      • Anonyymi

        Kertoo epävarmuudesta eikä tekemistä suositun kanssa


    • Anonyymi

      Et ole yhdenkään naisen arvoinen.

      • Anonyymi

        Monenkin naisen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenkin naisen arvoinen.

        Lähellekään


    • Anonyymi

      En ota ketään naista tältä palstalta, päätin sen jo ajat sitten. Kertoo paljon heidän ajatusmaailmasta. Todenäköisesti olisi pettämässä jossain vaiheessa. Pureskele.

      • Anonyymi

        Mitäs sä täällä teet ? Pettämässäkö 😁


    • Anonyymi

      Hyi miten noloa, että mies haluaa hieroa itseään jokaiseen vastaantulevaan naiseen.

      Koirillakin on paremmat käytöstavat.

      Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        MISSÄ NIIN LUKEE ETTÄ JOKAISEEN? TIETYSTI VAIN NE KAUNIIMMAT KELPAA!
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSÄ NIIN LUKEE ETTÄ JOKAISEEN? TIETYSTI VAIN NE KAUNIIMMAT KELPAA!
        Aloittaja

        Kauniimmilla naisilla on muitakin ottajia joten alottajan kaltainen jää vain hetken heilaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniimmilla naisilla on muitakin ottajia joten alottajan kaltainen jää vain hetken heilaksi.

        Niin jää ja iän myötä alkaa kuka tahansa tautinen rattonainen kelvata joka tuollaiseen menoon suostuu. Inhottavaa. Elämä menee pilalle tuollaisen kanssa joka ei mitään suhdetta osaa rakentaa kunnolla ja käyttäytyy ihan miten sattuu.

        #SelkeätRajatMiehille


      • Anonyymi

        Ohhoh! Koirathan nuuskii jokaisen vastaavan tulevan koiran takapuoltakin.


    • Anonyymi

      Suhteen rajat on sovittavissa, ainoa ehto, että molemmilla on samat säännöt ja oikeudet. Halaus ja flirtti eivät nyt kovin vaarallisia ole, jos se siihen jää. Sitten, jos toinen haluaa vapaata suhdetta, pitäisi miettiä onko siihen valmis ja osaisiko käsitellä menettämisen pelon ja mustasukkaisuuden tunteet, ja onko valmis jakamaan rakkaansa ja onko se toinen aidosti myös.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä pelot ja mustat sukat jäisi jos se olisi molemmin puolin sovittua


    • Anonyymi

      Vai niin. No osaan sitä minäkin vilkutella silmää. Flirtti piristää päivää ja söpöt miehet, jotka kauhistuu mummelin juttuja. 😅👵

    • Anonyymi

      Halailu ja syleily on jo paljon enemmän kuin pelkkää flirttiä..

      T. flirtti-mies

    • Anonyymi

      En usko, ei mene läpi. Nyt vaan pilailet.

      En voi kuvitella sinua halailemassa, soittaisin varmaan ambulanssin jos alkaisit halailemaan ja vielä flirttailemaan..

    • Anonyymi

      Sitten meitä on kaksi samanlaista. Eihän se haittaa? Minä tykkään tehdä sitä vain miehille.

      • Anonyymi

        Mua ei haittaa jos nainen on muutenkin samanlainen kuin mä kun oon 100% uskollinen suhteessa ja silloin flirttini kevenee muita naisia kohtaan parin napsun verran.

        -mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei haittaa jos nainen on muutenkin samanlainen kuin mä kun oon 100% uskollinen suhteessa ja silloin flirttini kevenee muita naisia kohtaan parin napsun verran.

        -mies sivusta

        Siihen vaan ei saa liittyä koskettelua tai muuta fyysistä. Minulla on siinä raja. Sanallista heittoa saa olla ja halaus jos on tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaan ei saa liittyä koskettelua tai muuta fyysistä. Minulla on siinä raja. Sanallista heittoa saa olla ja halaus jos on tuttu.

        Samaa mieltä olen, kavereita ja tuttuja voi ja jopa pitää voida halatakin, arkipäivissä tuntemattomille naisille flirttailen silti siten että pyrin levittämään positiivisuutta päivään ja small talkia aina.

        100% uskollinen olen naiselleni aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, kavereita ja tuttuja voi ja jopa pitää voida halatakin, arkipäivissä tuntemattomille naisille flirttailen silti siten että pyrin levittämään positiivisuutta päivään ja small talkia aina.

        100% uskollinen olen naiselleni aina.

        Minä taas teen sen flirttailuna. Pidän pienestä silmäpelistä.


    • Anonyymi

      Ihan vapaasti, inhoan noista kumpaakin yli kaiken.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Yläpeukku.


      • Anonyymi

        Flirttailua ja halailua? Hanki elämä ja opettele flirttailemaan. :)

        Flirttailun tavoite voi olla partnerin etsiminen tai vain hauskan pitäminen. Flirttailu ei ole yhtä vakavaa kuin viettely.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Flirttailu

        Flirttaileminen on hyvän tuulen levittämistä, ei iskemistä! :)

        Ja aloittaja on joku trollollol.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirttailua ja halailua? Hanki elämä ja opettele flirttailemaan. :)

        Flirttailun tavoite voi olla partnerin etsiminen tai vain hauskan pitäminen. Flirttailu ei ole yhtä vakavaa kuin viettely.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Flirttailu

        Flirttaileminen on hyvän tuulen levittämistä, ei iskemistä! :)

        Ja aloittaja on joku trollollol.

        Mä tulen muuten nostamaan tätä aloitusta kun nyt näköjään alkoi palstan vierittäminen tyhjillä aloituksilla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulen muuten nostamaan tätä aloitusta kun nyt näköjään alkoi palstan vierittäminen tyhjillä aloituksilla. :)

        Kannatan tätä, kerrankin joku provokaatio minkä samainen tollo mikä näitä kirjoittelee kirjoittaa omalla sukupuolellaan


    • Anonyymi

      Muistelen noita just tuollaisia hetkiä ja hyvä kun muistutit noista. Entistä vähemmän tekee mieli erään luo, saati koskettaa häntä.

    • Anonyymi

      Kannattaa sanoa se ihmiselle itselleen. Palstahorinat ei kosketa ketään eikä ole kenellekään.

    • Anonyymi

      Noinhan se ei juuri toimi, jos minulle rakas ihminen tekisi noin. Muutamaa vuotta vanhempi.

    • Anonyymi

      Minä taas olen kunnollinen ihan viaksi asti. Naiset monesti luulee toista. Sama kuin arvioisi kirjaa kannen perusteella.

      Flirttailua pitää opetella. Jos se sujuu, niin ei se omaan kumppaniin jää.

    • Anonyymi

      Hyvä yritys, mutta ei tepsinyt tämäkään 😔

      • Anonyymi

        Ei ollutkaan sulle tollo 🤪


    • Anonyymi

      Teen tuota miesten kanssa. Homma sujuu kumpikin voi halailla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe