Sailan ilmoituksesta: "Internetin keskustelupalstat eivät kuulu osaksi elämääni, eivätkä etenkään upeaa seksielämääni ja toivon sinulta samaa."
Vai ei kuulu? Nauran! Makeasti nauran.
Ja kauhee tarve selitellä että vaikka on 42v niin näyttää jopa lapsenomaiselta. Hyi! Kyl sitä naiselta pitää näyttää!!
Sailan ilmosta
10
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Ylilautaa Saila ei voi vastustaa! Sekoilee edelleenki siellä. Jotku ne vaan jaksaa.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa
- Anonyymi
Saila näyttää ikäiseltään keski-ikäiseltä tätiltä. Paitsi kauhea pottunokka sillä on ja kuvissa hölmöltä näyttävä tapa vetää poskia lommolle tai kiristää poskia käsillä, taitaa normaali-ilmeellä jo mammalla kukonheltat roikkua.
- Anonyymi
Ja taas puhut itsestäsi voi voi reppanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas puhut itsestäsi voi voi reppanaa
Jäikö levy päälle?
- Anonyymi
Totta, hyvin sanottu :-D
- Anonyymi
Saila postailee Ylilaudalle omia kuviaan ja kehuu niitä. Nolo!
- Anonyymi
Parasta ennen päiväys menny aikaa sitte
- Anonyymi
Ihan hulluämmä!!!! Oikeuspsykiatriselta vapautunut ja tullut tänne kostamaan äititraumaa...
- Anonyymi
Hyi apua!
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709