Vikaa vikaa

vikaa

Olen jo jonkun aikaa ihmetellyt Chrysler osaston artikkeleita. Useimmat niistä kun alkavat...

Missä vika kun ...?
Kuka tietää mikä vika kun....?
Voikussa tätävikaa...?
Voikussa sitä vikaa....?
Neon nykii...
Voikku pätkii...
Rysy kolisee...

Mutta toisaalta löytyy myös, vain ja ainoastaa todella hyviä ja huolettomia Chryslereitä myytävänä.

Jotenkin tuntuu että jokin tässä mättää mutta mikä?

15

3616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari vaan

      No ku sitä mä oon koittanu sanoo. Vika on siinä, et täl saitil on just noita jotka hakee kymmenen vuotta vanhoja ruuvattuja resuja tuolt euroopast tai jenkeist, sit ne maksaa niist verot ja on olevinaan jenkkiraudan omistajia.

      Sit niil ei oo rahaa ajaa niil ja viel rupee tuleen ne kaikki viat päälle joita ei ole varaa korjauttaa niin jostainhan apu on löydettävä. Korostan, että mä ajan itse myös Chrysyl, mut en ruuvatulla amerikantuontilehmällä.

      Jollainhan se on kato näytettävä suomalaisenkin että kyllä löytyy ja jollain sitä itsetuntoa on kohotettava ja kun ostat esim 96- mallin 80000km (350000km) ajetun lehmän saksasta, ni sä saat sen aika edullisesti tuotuu tänne, mut hei, sillä täytys pystyy ajaanki.

      Ja täytyy sanoo, et kyl valitettavasti Chrysy on aika vikapesä, siis hintaansa nähden. Ja mul on aika pitkä kokemus näist, ihan kanttikopasta lähtien, mut mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsee, joten Chrysy on nytkin alla.

      • Pöpö

        pojat että teidän oma aikanne kuluu hyödyllisesti!


      • Tuontilintta

        Tuontiauto kohdalla kannattaa avata keskustelu todellisista ajokilometreistä riippumatta seuraavan sävyisellä kommentilla: "Mittariruuvattu loppuunajettu tuontilinttani... ". Siinä tulee hoidettua kerralla alta pois pakollinen muodollisuus ja voidaan paremmin keskittyä itse asiaan.

        On se kumma että pitää olla kateellinen jos toinen onnistuu saamaan hyväkuntoisen tuontiauton veroineen paljon halvemmalla kuin itse on autonsa ostanut. Eivätkö suomalaiset opi ikinä ajattelemaan että toisen menestys ei ole itseltä pois!

        Kun joku ostaa hienon auton, suomalainen naapuri ajettelee "menisipä rikki". Amerikkalainen naapuri taas alkaa pohtimaan miten onnistuisi itse hankkimaan vielä hienomman.


    • -----------

      seuraappa muidenkin merkkien palstoja,samat kysymykset ovat sielläkin,"käsialan"tunnistaa aika helposti kun viitsii seurata useita kirjoituksia.samat kirjoittajat kysyvät,vaihtavat vain merkkiä.esim,yksi kaveri kyselee melkein joka palstalla eri vikoja autoista.tästä minä päättelen hänellä olevan ainakin 18kpl uudehkoja 2001-2004vm autoja.hintaluokassa 25-50000€.nämä paskanpuhujat voisit sinäkin jättää omaan arvoonsa.seuraavalta kyselijältä voisit tiedustella vin-koodin neljää ensimmäistä numeroa tai kirjainta.niin tiedät ainakin omistaako hän Chysleriä

    • Toinen Neon alla

      Oletko trolli? Jos olet, manaan sinut pois. Jos olet vakavissasi, kysy sama kysymys jokaisella merkkiosastolla. Ilmiö tulee esiin muillakin palstoilla, jos vain viitsii vähän silmäillä.

      Provotrolleja löytyy jokaiselle osastolle, mutta Chrysler-keskustelu on ainakin viime aikoina ollut pääosin asiallista. Chrysler-palstalla käydään keskustelua aiheista, jotka askarruttavat niin Kryssen omistajia kuin sen hankinnasta kiinnostuneita ihmisiä. Kaikki autosta - niin hyvät kuin huonot puolet. Rehellisesti.

    • Pete

      löytyy kun selailee lisäksi muidenkin kuin Chryslerin palstaa. Vai mitä ? Alla pikainen silmäys:

      Osaisitko joku sanoa, mistä johtuu e38:sin automaatin vaimea ulina ykkösellä?

      Audi 80 2.0E vm. '88 automaattilaatikko tarvitsisi hoitoa eli korjausta. Kukahan

      Missä voisi olla vika, kun -97 Saxon tyhjäkäynti alkaa heittelemään silloin tällöin

      Kertokaapa "uudelle" mersu omistajalle missä vika kun imuovet eivät enää toimi...

      Zafirassa ei lämmintä ilmaa tule ja kuuluu sisällä sellainen nopee jatkuva naksutus sen

      406 vm 2000 kuskin oven sähköikkuna ei aukea. Ylöspäin painaessa kuuluu releen

      Mikä ihme siinä on kun kolmen vuoden ikänen Volvo s 60 vuotaa öljyä tai jotain

    • aiheet?

      Kerropa meille mitä Chrysler osastolle sitten saisi ja pitäisi kirjoittaa?

      Olisiko mielenkiintoisempi lukea kommentteja tyyliin:

      Minun rysleri on punainen...

      Vieläkään ei mitään vikaa Chryslerissa...

      Osasin käyttää auton merkkihuollossa ja hyvin kulkee edelleen.



      Harva myyjä markkinoi autoaan mainostamalla sitä paalattavaksi romuksi.

      • GV1

        tänne kirjoitella jos auto toimii. Sitähän voi ohittaa "tyhmät" kysymykset jos ei osaa niihin vastata.


      • mikko76
        GV1 kirjoitti:

        tänne kirjoitella jos auto toimii. Sitähän voi ohittaa "tyhmät" kysymykset jos ei osaa niihin vastata.

        No niin mulla 2001 neon alla on muuten mun 24 auto hyvä pelihän toi neoni on :) mutta asiaan miksi esim volvoilla ajetaan paljon no sen taikia koska niihin on jo 350000km vaihdettu aika läjä osia mun edellinen auto oli volvo 740 -90 ajettu 280tkm siihen oli kansi remontti tehty 160tkm 200-250tkm kytkin alustan osia 275tkm taas kansi remontti jolloin meni vaihtoon lambada anturi ilmamassa mittari ynm pientä :) jos joku sanoo ajaneensa volvolla 300tkm tekemättä remonttia niin puhuu paskaa tai sitten se volvo liikkuu pyhällä hengellä .


      • Anonyymi

        Kyllä voi toimia jos on oikea huolto oikeaan aikaan ,ja normaali autoilu ettei särje väärällä ajotavalla autoa tahallaan-


    • --moppe

      No sehän johtuu ihan yksinkertaisesti siitä että huonompaa jenkkiä kun Chrysler, ei vaan ole.
      Muistuu mieleen se vanha slogan "ennemmin syön matoja kun ajan moparilla"

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa prässiin suosiolla, ettei käy hermosolujen päälle!!

    • Anonyymi

      Sun mielestä autot hyviä ja viattomia, kun myynti-ilmoituksessa ei vikoja luetella ? Kiva kun on lapsenusko vielä tallella .

    • Anonyymi

      Nyt kipität äitille, sit helpottaa.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Minulla on chrysy vm 2009
      isolla 2.9 L koneella.
      Mikä on kun ei lähde käyntiin - 27 pakkasella?

      Vanha Skoda toimi aina moitteetta. Seuraavaksi ostan Skodan. Loistava talvi biili.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe