Vikaa vikaa

vikaa

Olen jo jonkun aikaa ihmetellyt Chrysler osaston artikkeleita. Useimmat niistä kun alkavat...

Missä vika kun ...?
Kuka tietää mikä vika kun....?
Voikussa tätävikaa...?
Voikussa sitä vikaa....?
Neon nykii...
Voikku pätkii...
Rysy kolisee...

Mutta toisaalta löytyy myös, vain ja ainoastaa todella hyviä ja huolettomia Chryslereitä myytävänä.

Jotenkin tuntuu että jokin tässä mättää mutta mikä?

15

3753

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari vaan

No ku sitä mä oon koittanu sanoo. Vika on siinä, et täl saitil on just noita jotka hakee kymmenen vuotta vanhoja ruuvattuja resuja tuolt euroopast tai jenkeist, sit ne maksaa niist verot ja on olevinaan jenkkiraudan omistajia.

Sit niil ei oo rahaa ajaa niil ja viel rupee tuleen ne kaikki viat päälle joita ei ole varaa korjauttaa niin jostainhan apu on löydettävä. Korostan, että mä ajan itse myös Chrysyl, mut en ruuvatulla amerikantuontilehmällä.

Jollainhan se on kato näytettävä suomalaisenkin että kyllä löytyy ja jollain sitä itsetuntoa on kohotettava ja kun ostat esim 96- mallin 80000km (350000km) ajetun lehmän saksasta, ni sä saat sen aika edullisesti tuotuu tänne, mut hei, sillä täytys pystyy ajaanki.

Ja täytyy sanoo, et kyl valitettavasti Chrysy on aika vikapesä, siis hintaansa nähden. Ja mul on aika pitkä kokemus näist, ihan kanttikopasta lähtien, mut mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsee, joten Chrysy on nytkin alla.

• Pöpö

pojat että teidän oma aikanne kuluu hyödyllisesti!

• Tuontilintta

Tuontiauto kohdalla kannattaa avata keskustelu todellisista ajokilometreistä riippumatta seuraavan sävyisellä kommentilla: "Mittariruuvattu loppuunajettu tuontilinttani... ". Siinä tulee hoidettua kerralla alta pois pakollinen muodollisuus ja voidaan paremmin keskittyä itse asiaan.

On se kumma että pitää olla kateellinen jos toinen onnistuu saamaan hyväkuntoisen tuontiauton veroineen paljon halvemmalla kuin itse on autonsa ostanut. Eivätkö suomalaiset opi ikinä ajattelemaan että toisen menestys ei ole itseltä pois!

Kun joku ostaa hienon auton, suomalainen naapuri ajettelee "menisipä rikki". Amerikkalainen naapuri taas alkaa pohtimaan miten onnistuisi itse hankkimaan vielä hienomman.

• -----------

seuraappa muidenkin merkkien palstoja,samat kysymykset ovat sielläkin,"käsialan"tunnistaa aika helposti kun viitsii seurata useita kirjoituksia.samat kirjoittajat kysyvät,vaihtavat vain merkkiä.esim,yksi kaveri kyselee melkein joka palstalla eri vikoja autoista.tästä minä päättelen hänellä olevan ainakin 18kpl uudehkoja 2001-2004vm autoja.hintaluokassa 25-50000€.nämä paskanpuhujat voisit sinäkin jättää omaan arvoonsa.seuraavalta kyselijältä voisit tiedustella vin-koodin neljää ensimmäistä numeroa tai kirjainta.niin tiedät ainakin omistaako hän Chysleriä

• Toinen Neon alla

Oletko trolli? Jos olet, manaan sinut pois. Jos olet vakavissasi, kysy sama kysymys jokaisella merkkiosastolla. Ilmiö tulee esiin muillakin palstoilla, jos vain viitsii vähän silmäillä.

Provotrolleja löytyy jokaiselle osastolle, mutta Chrysler-keskustelu on ainakin viime aikoina ollut pääosin asiallista. Chrysler-palstalla käydään keskustelua aiheista, jotka askarruttavat niin Kryssen omistajia kuin sen hankinnasta kiinnostuneita ihmisiä. Kaikki autosta - niin hyvät kuin huonot puolet. Rehellisesti.

• Pete

löytyy kun selailee lisäksi muidenkin kuin Chryslerin palstaa. Vai mitä ? Alla pikainen silmäys:

Osaisitko joku sanoa, mistä johtuu e38:sin automaatin vaimea ulina ykkösellä?

Audi 80 2.0E vm. '88 automaattilaatikko tarvitsisi hoitoa eli korjausta. Kukahan

Missä voisi olla vika, kun -97 Saxon tyhjäkäynti alkaa heittelemään silloin tällöin

Kertokaapa "uudelle" mersu omistajalle missä vika kun imuovet eivät enää toimi...

Zafirassa ei lämmintä ilmaa tule ja kuuluu sisällä sellainen nopee jatkuva naksutus sen

406 vm 2000 kuskin oven sähköikkuna ei aukea. Ylöspäin painaessa kuuluu releen

Mikä ihme siinä on kun kolmen vuoden ikänen Volvo s 60 vuotaa öljyä tai jotain

• aiheet?

Kerropa meille mitä Chrysler osastolle sitten saisi ja pitäisi kirjoittaa?

Olisiko mielenkiintoisempi lukea kommentteja tyyliin:

Minun rysleri on punainen...

Vieläkään ei mitään vikaa Chryslerissa...

Osasin käyttää auton merkkihuollossa ja hyvin kulkee edelleen.

Harva myyjä markkinoi autoaan mainostamalla sitä paalattavaksi romuksi.

• GV1

tänne kirjoitella jos auto toimii. Sitähän voi ohittaa "tyhmät" kysymykset jos ei osaa niihin vastata.

• mikko76
        GV1 kirjoitti:

tänne kirjoitella jos auto toimii. Sitähän voi ohittaa "tyhmät" kysymykset jos ei osaa niihin vastata.

No niin mulla 2001 neon alla on muuten mun 24 auto hyvä pelihän toi neoni on :) mutta asiaan miksi esim volvoilla ajetaan paljon no sen taikia koska niihin on jo 350000km vaihdettu aika läjä osia mun edellinen auto oli volvo 740 -90 ajettu 280tkm siihen oli kansi remontti tehty 160tkm 200-250tkm kytkin alustan osia 275tkm taas kansi remontti jolloin meni vaihtoon lambada anturi ilmamassa mittari ynm pientä :) jos joku sanoo ajaneensa volvolla 300tkm tekemättä remonttia niin puhuu paskaa tai sitten se volvo liikkuu pyhällä hengellä .

• Anonyymi

Kyllä voi toimia jos on oikea huolto oikeaan aikaan ,ja normaali autoilu ettei särje väärällä ajotavalla autoa tahallaan-

• --moppe

No sehän johtuu ihan yksinkertaisesti siitä että huonompaa jenkkiä kun Chrysler, ei vaan ole.
      Muistuu mieleen se vanha slogan "ennemmin syön matoja kun ajan moparilla"

• Anonyymi

Kannattaa laittaa prässiin suosiolla, ettei käy hermosolujen päälle!!

• Anonyymi

Sun mielestä autot hyviä ja viattomia, kun myynti-ilmoituksessa ei vikoja luetella ? Kiva kun on lapsenusko vielä tallella .

• Anonyymi

Nyt kipität äitille, sit helpottaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Minulla on chrysy vm 2009
      isolla 2.9 L koneella.
      Mikä on kun ei lähde käyntiin - 27 pakkasella?

Vanha Skoda toimi aina moitteetta. Seuraavaksi ostan Skodan. Loistava talvi biili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      47
      957
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      943
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      795
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      117
      746
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      95
      708
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      36
      633
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      631
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      21
      554
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      532
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      68
      527
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      107
      493
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      477
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      45
      467
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      447
    Aihe