Muistatko vielä kuinka pitkän tapailun jälkeen sanoitte toisillenne ensimmäisen kerran ne kuuluisat sanat "rakastan sinua"?
Milloin sanoitte "rakastan sinua"
19
7575
Vastaukset
- Mm63
Liian myöhään. Rakkaani oli sitoutunut johonkin, jonka hän kiteytti: "Julkisivu pitää."
- meillä
Me sanottiin aluksi "mä rakastan sua" pelkästään sängyssä,ekan kerran tää tapahtui noin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Vähitellen se sit alettiin sanoa muissakin tilanteissa:) Mutta ne ekat kerrat ja tilanteet joissa se sanottiin sai kyllä aikaan kivoja extra vilunväreitä aikaan;)
- Tiraam
Oltiin seurusteltu n. 2-3kk, makoiltiin yhdessä sohvalla ja oli vaan niin hyvä olla... Sanoin maagiset sanat ikään kuin vahingossa, se tuntui luonnolliselta siinä tilanteessa. Sain onneksi saman vastauksen =)
Kyllä se vieläkin, vuoden yhdessäolon jälkeen tuntuu ihanalta kuulla tuo lause. Sitä ei meillä joka päivä toisteta, vaan silloin kun on aihetta ja hyvä olla...Muutaman tekstarinkin olen saanut joissa lukee "rakastan sua". Ne on talletettu puhelimeen ja pahana päivänä on niitä mukava lukea.
-Maarit- - mie
Poikakaverilla oli takana erittäi huono seurustelusuhde noin vuoden takaa. Pelkäsi ettei pysty rakastumaan uudelleen. Meillä oli kuitenkin tosi hyvä olla yhdessä. Kolme kuukautta oli seurusteltu ja oltiin yöllä menossa nukkumaan. Makoilin hänen sylissään ja sitten sanoin: "Musta on tuntunu tälle jo jonkin aikaa ja mä oon miettiny miten mä se sulle kertoisin. sun ei tarvi sanoa mitään takas. Mä rakastan sua." Palautteeksi sain aivan ihanan suudelman. Pian sen jälkeen mä nukahdin. Joskus yöllä poikakaveri herätti mut suutelemalla ja sano että mäkin rakastan sua ja tiiä että tää toimii..
- gek
Taisin sanoa liian aikaisin... Mutta olisi tullut muuten tunnontuskia. Oli nimittäin seurusteltu tasan 30pv ja poikaystäväni oli lähdössä armeijaan... Hänelle olin ensimmäinen tyttöystävä, joten ymmärsin miksi hän sanoi ne sanat niin aikaisin ja toisaalta se, että hän oli lähdössä parin päivän sisällä vaikutti asiaan. Itse en kuitenkaan tuntenut vielä silloin rakastavani häntä, mutta kun hän sanoi sen aika yllättäen, en kyennyt reagoimaan muulla tavalla kuin sanomalla, että rakastan häntä myös. Myöhemmin tunnustin hänelle, etten oikeastaan vielä välttämättä rakastanut häntä silloin, mutta vastasin silti niin kuin vastasin... Onneksi hän ymmärsi. Eikä siitä enää kauaa mennyt, kun rakastuin häneen kunnolla, ja sanat tulivat aivan vaivatta suustani... (:
- lause
Helppo sanoa silloin kun sitä ei tarkoita. Vaikea sanoa silloin kun todella tarkoittaa.
tv. mies- kyl
tästä loogisuus aika kaukana. Eli pitäis sitte vaan "uskoo" puhumattomia sanoja. Ei kuule vetele, kaikkee hölynpölyä sitä lukeekin.
- Minä uskon
kyl kirjoitti:
tästä loogisuus aika kaukana. Eli pitäis sitte vaan "uskoo" puhumattomia sanoja. Ei kuule vetele, kaikkee hölynpölyä sitä lukeekin.
Kyl on kieliopillisesti:kyllä. Pitäis:pitäisi. Sitte:sitten. Uskoo:uskoa. Kaikkee:kaikkea.
- nainenpa
ihan totta. Olen huomannut ihan saman. Kun oikein rakastaa, ni pelkää sanoa kun se että tunteeko toinen samoin merkitsee NIIN paljon.
- Todellakin
nainenpa kirjoitti:
ihan totta. Olen huomannut ihan saman. Kun oikein rakastaa, ni pelkää sanoa kun se että tunteeko toinen samoin merkitsee NIIN paljon.
Kyllä se vain taitaa niin olla!
- oikeastaan koskaan
Olen samaa mieltä.
T. nainen
- tsaratsella
Olisikohan seurusteltu muuan kuukausi. Ehkä kaksi ja puoli kuukautta... Itse en ollut rohjennut paljastaa tuntemuksiani, mutta onneksi hän sanoi nuo maagiset sanat. Niiden ansiosta koko loppu ilta oli pelastettu ja seuraavana aamunakin ja monena muunakin piti vielä varmistella, että sanottiinko näin ihan oikeasti :-D ja onkos asia todella tällä mallilla.
Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja rakkaus senkus kasvaa :) - siuan
Meinasin tunnustaa rakastavani aika tarkkaan viikko sitten. Eilen oli kanssa sellainen kutina vatsanpohjassa, että jompikumpi sen sanoisi. Ehdin kuitenkin kääntää katseeni muualle, ennen kuin kumpainenkaan sanoi mitään. Ollaan tapailtu noin 3kk ~ uskoisin ihastumisen muuttumisen rakkaudeksi kestävän kauemmin kuin tuon aikaa.
- onnellinen
ollaan noin puoltoista vuotta seurusteltu.eka kerran kuulin sen rakkaaltani rakastelun aikana.paril olusella oli myös aihetta.sen jälkeen olen saanut kuulla silloin tällöin.kyl se tekee mut todella iloiseksi kuulla se tai viestin yhteydes.mun jätkä kaveri on semmoinen tapaus joka ei tunteita näytä.mut mä olen saanut sen "pehmeämmäksi" sil on ollu muut suhteet pettymyksiä eli se ei uskalla tunteilla
- jolle
silloinen työkaveri ja salainen rakkaus, nykyinen avomies, sanoi että tykkää musta tosi paljon heti kun alettiin seurustelemaan, tai siitä se lähti. ja seuraavana päivänä sitten tunnusti rakastavansa, ja sanoi että sitä se tykkääminenkin meinas. Ite vastasin samalla lailla... x)
- Viiruli
jolle kirjoitti:
silloinen työkaveri ja salainen rakkaus, nykyinen avomies, sanoi että tykkää musta tosi paljon heti kun alettiin seurustelemaan, tai siitä se lähti. ja seuraavana päivänä sitten tunnusti rakastavansa, ja sanoi että sitä se tykkääminenkin meinas. Ite vastasin samalla lailla... x)
Me ollaan tunnettu noin vuosi, ihan kavereina vain. Nähty joskus baarissa, hän oli ns. kaverin tuttu. Tavallan kai ihastuin häneen jo ensi tapaamisella.. Ihan mahtava ihminen!! No, itsellä takana melkein kymmenen vuoden vaikea parisuhde, jossa ei ollut hellyyttä, eikä varmaan koskaan kuultu sanoja, minä rakastan sinua. Oli tosi vaikea ymmärtää kun muutamia viikkoja sitten tämä kaverin tuttu, jäi baarissa koko illaksi vierelleni, vaihdettiin puh.numeroita ja sen jälkeen soiteltiin ja viestiteltiin melkein päivittäin. Ensimmäisillä treffeillä hän sanoi rakastavansa minua.. ja minä onneton taidan tuntea ihan samoin!
- kyyninen
Huh sentään. Vai että eräskin kirjoittaja oli kuullut nuo sanat ekoilla treffeillä. Toinen kesken rakastelun. Uskokaa pois vanhempaa ja viisaampaa: harva tosissaan rakastaa ketään parin kuukauden jälkeen. Kyse on rakastumisesta tai ihastumisesta, mikä sekin on tietysti ihana asia.
Teinit taitavat viljellä tuota r-sanaa hieman liian heppoisin perustein.Minä ainakin osaan arvostaa rakkaudentunnustusta enemmän, jos se sanotaan hieman myöhemmässä vaiheessa. Se tarkoittaa, että toinen on oikeasti miettinyt asiaa, eikä vain heittänyt sitä lämpimikseen. - samaa mieltä
kyyninen kirjoitti:
Huh sentään. Vai että eräskin kirjoittaja oli kuullut nuo sanat ekoilla treffeillä. Toinen kesken rakastelun. Uskokaa pois vanhempaa ja viisaampaa: harva tosissaan rakastaa ketään parin kuukauden jälkeen. Kyse on rakastumisesta tai ihastumisesta, mikä sekin on tietysti ihana asia.
Teinit taitavat viljellä tuota r-sanaa hieman liian heppoisin perustein.Minä ainakin osaan arvostaa rakkaudentunnustusta enemmän, jos se sanotaan hieman myöhemmässä vaiheessa. Se tarkoittaa, että toinen on oikeasti miettinyt asiaa, eikä vain heittänyt sitä lämpimikseen.me ollaan avopuolison kanssa seurusteltu 2 vuotta eikä sitä kumpikaan koskaan ole sanonut suoraan.. yhdessä asutaan ja varmasti rakastetaan, mutta se on niin vaikea sanoa että sitä ei ole edes lipsautettu..
- rakastan
En ole sanonut sitä. Enkä näyttänyt sitä. Ja minä rakastan kuitenkin enemmän kuin mitään muuta maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5278910Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606134Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3615168Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921856
- 1031404
- 47959