Kaikkien on vuoron perään päästävä esittelemään tissi ja persuskuviaan joko alasti tai stringeissä. Onko tämä joku uusi normi vai?
Mikä näitä Suomen naisjulkkiksia vaivaa?
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Keski-ikäisten naisten voimaantumis riitti- näytellään korjattuja osia ja otetaan isosta maailmasta mallia..jotenkin säälittävää päteä vanhana akkanakin vielä.
- Anonyymi
Lapsellisia akkoja, teini asenne että katsokaa m ua ,,,minä olen vielä kaunis! Jotain täytyy todistella,se voimaantuminen tulee ilmeisesti että paljastetaan koko ruho vanhoilla päivillä-se on terapiaa näille huomion kipeille harakoille mitlä on pellejä,täytyy todistella vielä jotain jollekin,,,ja sitten ne kehuu että -miehenekin on ylpeä kun rohkenin paljasyella paikkojani kaikille,,,sääli mitä naakkoja,ottaa mallia ison maiilman vanhoista diivoista,feikkejä
- Anonyymi
Ei pätkääkään kiinnosta kenellä on tatu tai kuka on ollut ja missä, kenen koiralta on kynsi katkennut, kertonee tavasta tunkea framille, muttaa lehdet tekevät itsestään kyseenalaisen kertomalla.
- Anonyymi
Elina Gustafsson ja Ansku Bergström muuttivat yhteen,,, onkohan noillakin arvoalueella oleva yläkerran kattoterassi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808