Lapsettomuuden uransa edelle valinneet saa ja voikin edustaa voima n aista,kun ei ole perhettä viemässä aikaa ja muutakin elämää kuin työnteko ja kunnianhimo itseään kohtaan. Äiditkin on hyvissä vahvoissa rookeissa ammateissaan mutta ei itsekkyys paista n iin v ahvana.
Lenita Airisto,,,huomioi äitejakin.
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Lenitan maailma on eri kuin ura äideillä,hän ajattelee pelkästään itseään ja samat vanhat ajatukset vuosikymmeniä laulanut-naiset olemme vahvoja,,,eikö mitään muuta osaa san oa,samat sanat 50-luvulta asti vaikka nainen luulisi n ähneen paljon muutakin asiaa ja elämää,saa elää ainoastaan itselleen ja se näkyy-
- Anonyymi
Vahvoja tosiaankin... Ei vahvan naisen tarvitse seurustella ukkomiesten kanssa.
- Anonyymi
Minä minä minä Lenita😂💃.
- Anonyymi
Tennissukka - lenita ! Kesäterassissa ohjelmassa hirveennäkönen kuontalo ,
ommeeltu ! Kehtaa vielä antaa toisille pukeutumis vinkkejä . Helena petäistölläkin vähemmän kiristetty naama ! Järkyttävä !- Anonyymi
Lenita on kalju. Pitää peruukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenita on kalju. Pitää peruukkia.
Fiksu nainen. Pitää muistaa ulkonäköä arvostellessa, että jokainen meistä vanhenee!
- Anonyymi
Ilman lapsia. Nainen ei uraa laita lapsien edelle, Olenko väärässä ?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017494989rr
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987