Kuinka usein Mazda CX-5 (manual) vaihteistoöljy pitäisi vaihtaa?
Mazda CX-5 vaihteistoöljy( ei automaatti)
5
834
Vastaukset
- Anonyymi
Manual transaxle oil
API Service GL-4 SAE 75W-80
Tuolla luki noin muttra varma ei voi olla kun et kertonut autosi vuosimallia ja moottoria.
https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-5/cx-5_8ft1ee17b/contents/10020104.html- Anonyymi
Eipä noita manuaskeja ole tarvinnut korjailla, taikka vaihtaa uuteen.
- Anonyymi
eiks ne huoltovälit ole kans ohjekirjassa?
Ita vaihjtasin 80.000 välein sanoo kirja mitä vaa, max 3v samoilla oljyillä.
Oljyt on kuitenki halvempi vaihtaa ku laatikko. - Anonyymi
Eipä juuri kannata vaihdella öljyjä, kori voi olla mätä jo huomenna!
- Anonyymi
100 000km on hyvä max vaihtoraja. Aikaisempi ei haittaa.
Pari litraa öljyä yleensä ja mitään erikoistyökaluja tai tiloja ei tarvitse. Onnistuu kotipihalla ja rauhassa.
75w-80 merkkiöljyt olen laittanut useaan eri autoon ja merkkiin, nissan, vw, audi, bmw, citroen.
Suomen ilmastossa voi huomata eron 75w-90 öljyllä, se on kuumemmissa maissa usein se uutena vaihteistoon laitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191124Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026