Parasta seksiä mies 20 v. ja nainen 45 v.

Anonyymi

Mutta sitten on tämä ongelma: Työpaikat ja työt eivät kohtaa: myöskin seksin suhteen on kohtaamattomuusongelma. Keski-ikäiset rouvat mielellään harrastaisivat seksiä poikien kanssa, mutta missä kohdata. Tuossa jutussa myöskin miesten olisi helpompi hyväksyä vaimon sekstailut. Mutta missä nämä kaksi voisivat helposti tavata ? Tehkää ehdotuksia ja miettikää ideoita asiantilan korjaamiseksi.

34

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on ongelma, kun näin "julkisiveellisenä" rouvana en kehtaa mennä esim. tanssipaikalla kysymään. Jos tuo tapaamisen voisi sopia anonyymisti ja helposti, olisin heti valmis. Netissä olen kerran mieheni luvalla kokeillut ja siellä ei oo kuin noita idiootteja.

      • Anonyymi

        Mä kokeilin Jodelia, se on täysin anonyymi sovellus. Kolme oharia tein, mutta neljäs tapaaminen oli mieleinen. Useamman kerran nyt olen ollut tuon nuoren miehen kanssa. Ja kaksi kertaa yhdessä hänen kahden kaverinsa kanssa. Olen ns. siveellinen julkisrouva, ikää 43 v.


    • Anonyymi

      Mieheni ehdotti aikoinaan tuollaista juttua, ja sanoin, että mulle käy, mutta sinä hoidat käytännön järjestelyt ja vielä niin, että niistä ei huudella kaupungilla. Ja... minä asetan ehdot millaista seuraa ja myöskin koska ja miten. Näillä on menty. Kuukauden kuluttua olin omien laskujeni mukaan poistanut kaksi poikuutta :) ja harrastanut kimppaseksiä neljän pojan kanssa leirintäalueella. Ja ne ehdot muuten olivat, ikä alle 20 v., mutta ei alaikäisiä. Siistejä ja kohteliaita, mölöjä en huoli. Ehdoton vaitiolo. Kondomin käytöstä päätän itse. Ja ostappa mulle sitten seksikkäitä vaatteita. Olen 47v. nyt. Onhan tämä oma harrastuksensa, mutta huononpiakin voisi olla. Kivaa...kivaa :D

      • Anonyymi

        Tämähän se on kun sit esim minä oon jo 22v ja poikuus tallella eikä kenellekään kelpaa enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän se on kun sit esim minä oon jo 22v ja poikuus tallella eikä kenellekään kelpaa enään

        Sinä olet etuajassa. Älä valita vaan nauti elämästä.


    • Anonyymi

      Parasta seksiä, niin onkiin, mutta ei kerrota kenellekkään.

    • Anonyymi

      Miksipä harakat naurais. Huonompiakin harrastuksia on..
      Viinasta menee rahat ja ja aamulla pää kipeä..
      Muutamasta nuoresta kollista hyvä mieli ja kokeintaan pikkuisen paikat arkana jos sattuu oleen vehkeet pikkuisen isommat.
      Kun ekat lasti hoidettu on paikat kivan liukkaat,että pystyy ottaa lisää .

      • Anonyymi

        En polta tupakkaa, en käytä alkoholia, en käytä huumeita, enkä huom. viettele varattuja miehiä. :) Nuorten poikien kanssa pidän hauskaa, eikä miehenikään ole tuosta mustis. Kerrankin ilmainen harrastus, ja kaiken lisäksi terveellinen. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. N. 47 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En polta tupakkaa, en käytä alkoholia, en käytä huumeita, enkä huom. viettele varattuja miehiä. :) Nuorten poikien kanssa pidän hauskaa, eikä miehenikään ole tuosta mustis. Kerrankin ilmainen harrastus, ja kaiken lisäksi terveellinen. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. N. 47 v.

        Juuri noin, pysyt timmissä kunnossa ja haluttavana. Kyllä tuo seksi on ihmeellinen voimavara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En polta tupakkaa, en käytä alkoholia, en käytä huumeita, enkä huom. viettele varattuja miehiä. :) Nuorten poikien kanssa pidän hauskaa, eikä miehenikään ole tuosta mustis. Kerrankin ilmainen harrastus, ja kaiken lisäksi terveellinen. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. N. 47 v.

        Olen niin kateellinen, että taivaskin näyttää vihreältä. Toimisin juuri noin, jos mieheni sen sallisi. Mutta ei... ei käy tasan onnen lahjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin kateellinen, että taivaskin näyttää vihreältä. Toimisin juuri noin, jos mieheni sen sallisi. Mutta ei... ei käy tasan onnen lahjat.

        Vaihda se ukkos hiukan avarakatseisempaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda se ukkos hiukan avarakatseisempaan ?

        Ei oo sekään helppo rasti, enkä myöskään halua pettää häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sekään helppo rasti, enkä myöskään halua pettää häntä.

        Mikä kumma noita miehiä vaivaa, ei tarvitse itse, mutta ei anna muidenkaan koskea. Ovat kuin koira luun päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kumma noita miehiä vaivaa, ei tarvitse itse, mutta ei anna muidenkaan koskea. Ovat kuin koira luun päällä.

        Itsehän olette valinneet ne miehenne. Olis ollut parempi katsoa, kuin nyt katua. Arvatkaa mitä mä tein Ilosaarirokissa ? Ja mieskin oli mukana. Ja mä en oo enään mikään nuoria likka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän olette valinneet ne miehenne. Olis ollut parempi katsoa, kuin nyt katua. Arvatkaa mitä mä tein Ilosaarirokissa ? Ja mieskin oli mukana. Ja mä en oo enään mikään nuoria likka.

        Ite oon M18 ja fantasioin tämmösestä niiin paljon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän olette valinneet ne miehenne. Olis ollut parempi katsoa, kuin nyt katua. Arvatkaa mitä mä tein Ilosaarirokissa ? Ja mieskin oli mukana. Ja mä en oo enään mikään nuoria likka.

        Noilla festareilla vaanii Puumalauma nuoria poikia. Olen kiertänyt puolet Suomen festareista tänä kesänä. Ja jos tuollainen 45 v. nainen kelpaa seksiseuraksi, niin niitä kyllä riittää. Eikä tarvi mennä kauas, lähin tanssipaikka riittää. On parittomia ja parillisia. Ja panna saa varattuja yleensä paljaallakin, jos kantti kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kumma noita miehiä vaivaa, ei tarvitse itse, mutta ei anna muidenkaan koskea. Ovat kuin koira luun päällä.

        Mikä noita toisia miehiä vaivaa ? Mun mies antaa minun paneskella pienellä rajauksella kenen kanssa vain. Ei oo ongelma meillä. Lady 40 xxx


    • Anonyymi

      Kohtaamisiin en osaa sanoa mutta sain jumalaista seksiä pari vuotta sitten 27v innokkaalta nuorelta mieheltä..hän oli aina valmis ja uusiintaan myös,ihana kokemus. Sauspa joskus lisää..nainen nyt 49v.
      Ps:kalun kuvaa ei kannata lähettää heti ekassa viestissä 😉

      • Anonyymi

        Hei ootko sä viel vapaan, olis kivaa antaa sulle uudestaan noin hyvää kokemusta. Olen intohimoinen rakastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ootko sä viel vapaan, olis kivaa antaa sulle uudestaan noin hyvää kokemusta. Olen intohimoinen rakastelija.

        Vapaa en ole nyt enkä ollut silloinkaan mutta ei estä seikkailua jos kohdalle sattuu😉🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa en ole nyt enkä ollut silloinkaan mutta ei estä seikkailua jos kohdalle sattuu😉🤩

        Sattuisipa kohdalleni kaltaisesi nainen.
        -M24v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuisipa kohdalleni kaltaisesi nainen.
        -M24v

        Missäpäin sä kuljetkaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin sä kuljetkaan😊

        Lahti / pk-seutu :)
        -M24v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti / pk-seutu :)
        -M24v

        Lahti ei mahdottoman kaukana minusta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti ei mahdottoman kaukana minusta 😉

        Oi, ehkä meillä on sitten mahkui törmäillä toisiimme :)
        -M24v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti ei mahdottoman kaukana minusta 😉

        Onko sinulla profiilia suomi24 treffit sivulla?
        -M24v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla profiilia suomi24 treffit sivulla?
        -M24v

        Ei ole 😁


    • Anonyymi

      Mulla on mies, joka on myös juonessa mukana. Etsii aina jostakin sopivan ikäisen kaverin, sopii tapaamisen, tilaa netistä seksikkäitä ja kauniita vaatteita ja kenkiä ja mikä parasta, vartioi tapaamisen aikana, että minua kohdellaan sovitulla tapaa. Ja tuossa miehen paikalla olossa on se hyvä puoli, että törkymöykyt pitävät suunsa supussa. Tuolaisen 190 cm bodarin otteessa ei ole hauska rimpuilla :) Eli mikäs tässä on nauttiessa, nuorta jäykkää kotiin kannettuna ja kassit täynnä. N.48 v.

    • Anonyymi

      Ei, en tarvitse turvamiestä, innokkaita inttipoikia käy luonani tiuhaan.

    • Anonyymi

      Te varttuneemmat naiset mistä etsitte nuorempaa seuraa? Monellako on täällä suomi24 treffeillä profiili? :)

    • Anonyymi

      Treffeihin vaan profili.Ja kertoo,että nuoretmiehet kiinnostaa.Toimii

    • Anonyymi

      Taitaa olla hyvinkin yleistä tämä. Kuntosalilla nuoret miehet ihan estoitta ilmaisevat kiinnostustaan, ovat varmasti lukeneet muna kovana näitäkin juttuja.

      Ei kiitos minulle, eikä tarvi mua kuola valuen vahdata ja kärkkyä runkkuhaaveet mielessä.

      En tykkää. Haaveilkoot niistä naisista jotka on suostuvaisia leikkimään.

      Tumma nainen

    • Tulee katseita, joskus ehdotuksiakin, mutta olen ehkä liian ujo suostumaan suorilta käsin.
      Myöhemmin sitä ongelmaa ei ole, mutta ensimmäisen kynnyksen yli olisi päästävä

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe