Mulle ei oo rakkautta

Anonyymi

En usko enää rakkauteen
Ei mulle oo sellaista tarkoitettu
Enkä ymmärrä mikä mun tarkotus on olla täällä
Koska oon lopulta aina yksin

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minökin mietin juuri noin joskus kauan sitten kun rakastin ja hän jöi pettämisestä kiinni..
      Mä en toivu siitö ikinä.
      Silloin nuorena minulla oli tunteet pelissä..
      Mutta jouduin pettymään... .
      Odotukset hajos säpäleiksi...

Elämässä loytyy jokaiselle osa...
      Jos ei muuta nii hyötykppale jonku toisen asunto... Köyhäin bisnekseen ja terveyspqlvelujen käyttäjä....
      Kaikki muu hyvä on luksusta ja hyvää sattumaa...
      Sinullekin on jokin osa joko teet rahaa tai sulla tekee joku toinen...

Joten suunitteleppa polku toiseen suuntaan...

Nm 20 päivää rakkautta kohdattuna koko 36 vuotises elömässä ja minä elän silti.
      Se ei vaan nii kivaa kun haaveillut jutut ei mee niiku toivoo, mut elämää se silti on.
      Tsemppiä jatkoon...

• Anonyymi

Yksin voi olla myös parisuhteessa

• Anonyymi

Enpä tiedä, miksi tuntuu niin pahalle sanasi.

• Anonyymi

Jokainen joutuu lopulta luopumaan rakkaistaan (fakta vaikkei Jumalaan uskoisikaan). Suosittelen Jeesusta, sensijaan että antaisit sen sanella tunteitasi, että onko sinulla rakasta ihmistä elämässäsi. Elämä on ohi hetkessä. Ikuisuus seuraa sitä.

• Anonyymi

Minutkin on näköjään tuomittu yksinäisyyteen ja jatkuvan herjan kohteeksi.

• Eipä sitä kaikille ole...

• Anonyymi

Oikeaa rakkautta, sitä kaipaan en mitään sinne päin olevaa. Mielummin ilman, jollen saa sitä tunnetta kokea todellisesta rakkautta. Elämä on omanlaisensa, vaikka ilman rakkauttakin. Mieheltä tämä.

• Anonyymi

On luonnollista, että kaipaa ja haluaa löytää rakastetun. Kaikille on varmaan joku jossakin, kunhan vain hänet löytäisi ja osaisi etsiä oikeasta paikasta oikeaan aikaan.

• Anonyymi

Rakkauteen ei tarvitse uskoa. Sen kyllä tuntee.

• Anonyymi

Ei minullekaan ole rakkautta ja olen aina yksin... T mies

• Anonyymi

Ei rakkautta saa jos vain odottaa, mutta ei rakkautta saa jos vaan käy tyrkyllä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe