joo oon 14 vee tyttö ja oon tässä ny toista yötä valveilla kun uni ei tule koska en ole syöny mitään enkä halua (syömättömyys voi aiheuttaa unettomuutta). olis niiku ihan kiva nukkua etten kuole sit yhtäkkiä ku oonki vahingossa valvonu 6 yötä.. onko mun pakko syödä jotain että saisin nukuttua ens yönä? mulla on ollu tämmönen tilanne ennenki ja ne hallusinaatiot valvomisesta johtuen ei oo hirveen kivoja. sillon söin ja sit sain kyl nukuttua… eli mitä vittua teen ku en haluu syödä mut ois iha hyvä saada ees lepoo ennenku tää menee hengellä leikkimiseks tää valvominen? auttaaks esim. veden juominen ku sehä täyttää mahaa nii riittääks se
miten voin nukahtaa vaikka en syö
Anonyymi
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Syö jotain pientä vaan jos auttaisi saamaan unta, miksi et muuten halua syödä? Epäterveellistä olla kokonaan syömättä päiviä säännöllisesti. Jos paastota haluat nauti edes suoloja.
- Anonyymi
Jos vietät elämäsi sinä dikimaailmassa älypuhelin koko ajan käsilläsi.Todella et nuku ja valvot ikään katsomatta. Jokainen järkevä ihminen rajaa dikimaailmansa. Syö monipuolisesti ruoka rytmillä .Liikkuu ulkona ,se on ilmaista! Ei todella tarvitse muta kuin lähteä ovesta ulos.Se voi tehdä ihan yksinkin, ikää, sukupuolen katsomatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764