eikö kaikki maat mailmassa pitäisi ajaa ja turvata omalle kansalle kriisien keskellä juuri se kun mailmassa joku kriisi tulee niin meidän kansalla kotimaista ruokaa ja vettä ym...ja turvataan oman kansan pysyvyys sitähän varten on maat perustettu.
mikä siinä on että suomen ruoan tuotantoa verotetaan ja kaupat vetää suuret voitot tilallisilta jotka joutuvat lopettamaan näiden takia ja sitten ruokaa rahdataan brasiliasta halvemmalla kauppoihin ja kun joku kriisi niin ruuan hinta nousee kun ei ole suomalaista.
mikä suomen päättäjien päässä liikkuu ei ainakaan omat kansalaiset. kaikki muut maat ajattelee ensin omia kansalaisia turvatakseen ruuan sähkön veden polttoaineet saannin ja vielä veron alennuksilla pakotetaan yritysten antamaan kansalaisille alennusta kulutuksesta turvatakseen omaa maata ja hyvinvointia omille kansalaisille.
mutta ei meillä suomessa omia aatella muut ensin ja itse kituutetaan kansalaiset rikkinäisinä laskeskellen kolikoita että saa ruokaa ja elämisen arvoista elämää meidän rikkaassa hyvinvointi valtiossa. kiitos ja kumarrus
ruoan tuotanto
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065