Onko banggood päässyt jo IOSS-järjestelmään?
On ollut tuo verkkokauppa boikotissa, kun ei heillä ollut ioss-tunnusta, eli joutui maksamaan tullille ALV:n toiseen kertaan.
Jos joku on sieltä nykyisin tilannut, onko heillä jo ioss-tunnus olemassa, ja mikä se tunnus mahdollisesti on?
Banggood ja IOSSS
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän noi kiinalaiset rihkamakaupat kannata kaikki pitää boikotissa järjestelmistä viis.
- Anonyymi
Niin jos haluaa maksaa läskimahaiselle kivijalkakauppiaalle samasta tavarasta viisinkertaisen hinnan.
- Anonyymi
En tiedä tunnuksista, mutta muistaakseni sain sieltä tavaran verot maksettuna. Ainakin VAT on ilmoitettu erikseen rahasummana laskussa, joka on minulla pdf-tiedostona tallessa.
Veron sisältyminen hintoihin mainitaan jo tavaraa tilatessa. Kesäkuussa tilasin heiltä tavaraa.
Tällainen €-lisämaksu oli myös laskussa: EU Priority Line: xx €. Tuo taitaa olla toimituspuolen asiaa.
Eikö nyt ainakin Aliexpressin verkkokaupasta ALV sisälly jo hintoihin, ja maksu menee koneellisesti mihin meneekin, minne se VAT eli ALV muutoinkin menee,- Anonyymi
Pystyt sen kiertämään kun laitat käyttömaaksi jonkun EU:n ulkopuolisen maan niin eivät veloita ALV tilauksen yhteydessä vaikka postitusosoite on Suomeen. Tullin tietoihin voit kirjoittaa pienen summan voit säästää selvää rahaa.
- Anonyymi
Helpointa on kun kiertää ALV. Ja tullaa itse tiedoilla joilla saat tuotteen pienillä kustannuksilla. ALV on täysin EU:n keksimää kusetusta joka kannatta kiertää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854