Banggood ja IOSSS

Anonyymi

Onko banggood päässyt jo IOSS-järjestelmään?
On ollut tuo verkkokauppa boikotissa, kun ei heillä ollut ioss-tunnusta, eli joutui maksamaan tullille ALV:n toiseen kertaan.
Jos joku on sieltä nykyisin tilannut, onko heillä jo ioss-tunnus olemassa, ja mikä se tunnus mahdollisesti on?

5

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän noi kiinalaiset rihkamakaupat kannata kaikki pitää boikotissa järjestelmistä viis.

• Anonyymi

Niin jos haluaa maksaa läskimahaiselle kivijalkakauppiaalle samasta tavarasta viisinkertaisen hinnan.

• Anonyymi

En tiedä tunnuksista, mutta muistaakseni sain sieltä tavaran verot maksettuna. Ainakin VAT on ilmoitettu erikseen rahasummana laskussa, joka on minulla pdf-tiedostona tallessa.
      Veron sisältyminen hintoihin mainitaan jo tavaraa tilatessa. Kesäkuussa tilasin heiltä tavaraa.
      Tällainen €-lisämaksu oli myös laskussa: EU Priority Line: xx €. Tuo taitaa olla toimituspuolen asiaa.

Eikö nyt ainakin Aliexpressin verkkokaupasta ALV sisälly jo hintoihin, ja maksu menee koneellisesti mihin meneekin, minne se VAT eli ALV muutoinkin menee,

• Anonyymi

Pystyt sen kiertämään kun laitat käyttömaaksi jonkun EU:n ulkopuolisen maan niin eivät veloita ALV tilauksen yhteydessä vaikka postitusosoite on Suomeen. Tullin tietoihin voit kirjoittaa pienen summan voit säästää selvää rahaa.

• Anonyymi

Helpointa on kun kiertää ALV. Ja tullaa itse tiedoilla joilla saat tuotteen pienillä kustannuksilla. ALV on täysin EU:n keksimää kusetusta joka kannatta kiertää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8018
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3842
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1290
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1123
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      30
      1057
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      840
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      752
    Aihe