Miten pieni tavallinen ihminen voi ilmoittaa lehdistölle jonkun kohtaamansa skandaalinomaisen väärinkäytöksen viranomaistaholta?
Miten ilmoittaa lehdistölle joku skandaalin omainen tapahtuma?
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile vaikka puhelinsoittoa.
Jokaisessa lehdessä on toimituksen yhteystiedot.
Kirje tai tekstiviestikin käy.- Anonyymi
Käykö sähköposti?
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008950393.html
Mielipiteissä Venäjä tuomitaan naapurimaan pommittajaksi ja murhaajaksi ja vaikka mitä. Skandaali jo sinänsä. Mitä kylvää, sitä niittää.
Venäjällä oli hyvä syy lähteä hyökkäykseen Ukrainaan, mutta media väänsi asian niin, että nyt hyökkäystä pidetään oikeudettomana.
Ei sanaakaan Venäjän humanitaarisesta avusta Ukrainaan, eikä ukrainalaisten todistuksista Ukrainan armeijan rikoksista.
Olisiko Ukrainan pitänyt saada jatkaa itäalueidensa pommittamista ja siviilien murhaamista? Kun meidän mediat olisivat olleet hiljaa asiasta, siitä ei olisi edes tiedetty, ellei joku itäalueen pakolainen olisi tullut Suomeen kertomaan. Mutta miten jän olisi saanut äänensä kuuluviin? Puhumalla "itätrollina" täällä, jolloin hänen juttunsa olisi poistettu?- Anonyymi
"Ei sanaakaan Venäjän humanitaarisesta avusta Ukrainaan, eikä ukrainalaisten todistuksista Ukrainan armeijan rikoksista."
Olisko syynä,että Venäjä on loistavasti salannut humanitaarisen apunsa Ukrainalle,mutta sen sijaan on tullut ilmi raaka hyökkäys Ukrainan tuhoamiseksi?
Olisiko myös niin,että Ukrainan armeijan rikokset ovat lähinnä putleristien toiveita?
- Anonyymi
Onko aloitus trolli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161