Kun olette vuokraamassa asuntoa, niin kysyttekö aikaisemmilta vuokralaisilta, että miten vuokranantaja on heitä kohdellut, ja että millaista siinä asunnossa on asua, esim. onko naapurista kuulunut meteliä?
Keskustelu edellisen vuokralaisen kanssa
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
"Kun olette vuokraamassa asuntoa, niin kysyttekö aikaisemmilta vuokralaisilta, että miten vuokranantaja on heitä kohdellut, ja että millaista siinä asunnossa on asua, esim. onko naapurista kuulunut meteliä?"
Miten ajattelit päästä keskusteluyhteyteyteen sen edellisen vuokralaisen kanssa?
Entä miten uskottavaa hänen kertomansa on, jos hän joutuu lähtemään vaikka maksamattomien vuokrien vuoksi?
Nyrkkisääntö on erittäin helppo:
1. Yksityinen vuokranantaja, mieluiten sellainen jolla on useampi sijoitusasunto
2. Asunto taloyhtiössä, jossa enemmistö asukkaista ovat oman asuntonsa omistavia
3. Vuokranantaja, joka ei hyväksy vuokralaista joka ei maksaa vuokraa omalla palkallaan
4. Vuokranantaja, joka ei hyväksy Kelan/sossun vuokravakuutta- Anonyymi
Mitähän nyrkkisääntöjä nuo olivat? Olet tainnut saada lapsena isäsi nyrkkiä takalistoon aika tiuhaan kun noin sekavia kirjoittelet.
- Anonyymi
Minä keskustelin 2 kertaa edellisen vuokralaisen kanssa. Hän sanoi, että asunnossa on kaikki kunnossa. Kehuikin oikein asuntoa, että olisi sijainniltaan erittäin, mutta epäilyttävää oli se, että sanoi haluavansa pian pois asunnosta. Kaikkihan ei olekaan täällä hyvin. Meteliä on kuulunut hyvin paljon tässä rapussa.
- Anonyymi
Anteeksi !. Siis, että olisi sijainniltaan erittäin hyvä asunto. Onhan tämä, koska lähin kauppa on Kärkkäinen, joka sijaitsee vajaan 2:n kilometrin päässä. Mutta niin kuin aloittaja sanoi, meteliongelmasta olisi pitänyt keskustella entisen vuokralaisen kanssa. Edellinen vuokralainen oli siis työssäkäyvä henkilö, joka halusi vain leppoisan jutustelun käydä minun kanssa jopa 2 kertaa. Hän ilmeisesti oli muuttanut juuri ko. ongelman takia, mutta halusi nimenomaan vain lähteä vähin äänin uuteen asuntoonsa, joka toivottavasti siis on parempi, kuin tämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886