Tämäpäivä kajahtaa meille asti

Italian pääministeri Draghi eroaa.
Italian populistien ja pääministerin pitkään jatkuneet erimielisyydet kärjistyivät tänään. Draghi on kertonut jättävänsä erohakemuksensa presidentille tänä iltana, sillä hänen mukaansa koalitiohallituksen jatkamiseen tarvittavat edellytykset "ei olleet enää olemassa" ja "luottamussopimus, johon hallitus perustuu, on mennyt".

– Olosuhteet eivät enää tue jatkamistani tehtävässä, Draghi totesi torstaina.
Sanna pääministerin aika tulla bilettämästä pois, nyt ei sen aika. Maa tarvitsee pääministerin vaikka huononkin sellaisen.

Hypätään sitten seuraaviin presidentin vaaleihin, josta haluan esitellä varteenotettavan vaihtoehdon, jos ehdolle alkaa. Sanoisin että nämä rinteet, Marinit(Sanna jo sanoikin ettei ala ehdolle) Vanhaset, Soinit, ja mitä kaikkea tätä linssiludetta onkaan. Yliväpeli Orhonen sanoo suoraan että siinä omani ehdokas, jos ehdokkaksi alkaa. Katsokaa kuvaa, ja simut kiinni ja tausta heille Mäntyniemeen tai presidentinlinnaan,jopa Naantaliin. Se sointuu hyvin taustaan joita esittelin.
Heilläkin on pikkuinen joka presidentille vain eduksi. Sanoisin "sanaseppo" jota on hauska kuunnella, kun kertoo asiasta eikä asian viereltä. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
https://img.ilcdn.fi/-VTsfHx9CcaeL62TnlP5_X3xO6M=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/9685fd74b807db275f0b06f57ef4c850245df9914c7160a1b299fc00c7fe10d8.jpg

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toinen ääni täältä.

• Anonyymi

Yritäpäs nyt längvitsmajuri olla inisemättä ja anna pääministerin nauttia kesälomastaan. Hän on sen takuulla ansainnut, samoin kuin pieni tyttärensä sekä aviomiehensä. Ei tämä maa pysähdy yhden ministerin kesälomaan. Mutta sinulle se riittää itkun aiheeksi, koska sinua wituttaa kuin pientä oravaa. Väärin äänestetty yhä?

Marinin suuri kansansuosio kertoo, ettei hän ainakaan ole tuo mainitsemasi "huono pääministeri". Jäät asiassa itse oppositioon. Kukas se onkaan historian vihatuin pääministeri? Eräs kempeleläinen nepotisti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109