Miehet, kertokaa haittaako teitä tämä..

Anonyymi

Olen nainen ja näinollen kykenevä saamaan kahdenlaisia orgasmeja, klitoris ja emätinorkkuja siis.
Mielestäni silti täysin oksat pois räjäyttävin orgasmi on näiden yhdistelmä, joka toteutetaan käytännössä niin ,että mies nai ja nainen esim itse auttaa itsensä samalla loppuun klitoriksen hyväilyllä..
Mitä miehet siis tykkäätte siitä jos nainen hyväilee itseään samalla kun naidaan?
Lähetyssaarnaaja on paras ja siinä miehellä ei oikein kädet riitä enää klittaakin hieromaan samalla, että itse se ois tehtävä.
Loukkaannutteko jos naisenne kysyy tämmöistä? Tunnetteko jotenkin riittämättömyyttä sitten?
Vai kiihottaako kenties?
Vai tunnetteko että jäätte ulkopuolelle ja nainen vaan runkkaa? Vaikka miehen osuus on tuossa tosi suuri, lähinnä klitoriksen stimulointia tarvitsee vasta loppuvaiheessa loppujyystön vaiheessa.
Jos tuollaisen orkun nainen saa on siitä iloa miehellekin,supistelut on sen verran voimakkaat että mieskin todennäköisesti laukeaa siihen.
Eli,haittaako teitä miehet asia? Uskallanko edes kysyä omaltani sopiiko jos....
Kyse siis parisuhteesta.

23

2193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei haittaa ainakaan minua.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin tutulta. Meillä monesti vaimo haluaa tehdä samoin jos itse yhdyntä on alkanut enkä ole suulla ja sormilla antanut orgasmia vaimolle. Minusta tuntuu ihan normaalille enkä ole pahastunut pikemminkin päinvastoin.T: M44

    • Anonyymi

      Ei tietenkään haittaisi. Tuo vaan kiihottaa, kun saat ja nautit. Hyvä asento tuohon on puolilusikka, mies on kyljellään ja tulee takaapäin ja sinä voit olla enemmän selin. Silloin mieskin voi hyväillä klitoristasi tai teette sitä yhdessä.

    • Anonyymi

      Vaimo hyväilee useinkin rintojaan ja klitoristaan seksin aikana, kauniina ja himokkaana. Sehän vain lisää fiilistä molemmille ;)

      • Anonyymi

        vaimoni istui päälläni sormi pillulla yhtäkkiä sormi minun peppuun tulimme yhtä aikaa rajusti sormet mukaan leikkiin


    • Ei todellakaan haittaa. Se lisää vielä kiihkoa ja tunnetta

    • Anonyymi

      ei haittaa naisen orkkua ihana katsoa ja tuntea supistukset omassa kalussa

    • Anonyymi

      Ei haittaa ollenkaan! Tuo on aivan paras tapa saada orkku samanaikaisesti, kun on niin kiihottavaa tuntea naisen lähestyvä orkku.

    • Ei tietenkään haittaa, päinvastoin. Tuollainen naisen avoimesti toteuttama nautiskelu lisää vaan haluja, onhan naisen masturbointi muutoinkin äärimmäisen kiihottavaa katseltavaa ja kuultavaa. Naiset vaan harvemmin kehtaavat miehen edessä runkkailla…

      Tuosta lähetyssaarnaajasta ja naisen samanaikaisesta klitoriksen hieromisesta tuli mieleen yksi kokemus, jossa naisen kynnet ja sormukset raastoivat kaluani samalla kun kiihdytti vauhtia klitoriksen pyörittelyssä. Oli ns huono kokemus, kalun yläreunassa ja sivuissa nirhaumia/pikku haavoja. Sellaista se kiihko on välillä.

    • Anonyymi

      Ei puutu enää kuin peppupano orgasmi

      • Joka on näin miehen näkökulmasta huumaavan kiihottavaa, siis kun nainen laukeaa peppupanoista.


      • Anonyymi

        meillä kaveri tulee peppuuni kun olen vaimon sisällä vaimon sormet pyörii ja laukeamme kaikki


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Joka on näin miehen näkökulmasta huumaavan kiihottavaa, siis kun nainen laukeaa peppupanoista.

        Vieläkin peppuprinsessa unelmoi peppupanoista sun kanssa 😘


    • Anonyymi

      Aloittajalle ehdotus: Älä kysy, ala vaan hieroa itseäsi samalla, kun miehesi nai sinua. Voit vielä tehostaa viestiäsi kertomalla samalla miehellesi, miten hyvältä hänen kalunsa pimpsassasi tuntuu. Aika harvalle miehelle tuollaisessa tilanteessa tulee itsetunto-ongelmia.

    • Anonyymi

      Olen joskus onnistunut antamaan naiselleni emätinorkun, mikä kaiketi on ainakin hieman viakeampi antaa naiselle/naisen saada, kuin klitorisorkku. Joskus on myös saanut emätinorkun tuplana. On aika mahtavan mukavaa ja olen kyllä ollut hieman rehvakaskin siitä hyvästä:)
      Saa kyllä muutenkin aina välillä multiorkkuja ja laukeaa muutenkin aika helposti. Mikä on tietysti minullekin todella mukavaa ja miellyttävää. Tietty kun nauttii siitä ja itsellä usein muutenkin kestää, ennen kuin tulen itse, niin onpahan kumppanini mielihyvä nyt taattu sitten.
      Mua ei haittaa, jos ja kun nainen sormettaa omaa klittaansa yhdynnän aikana. Päinvastoin, on kiihottavaakin. Ja totta kai jos se auttaa saavuttamaan oman orgasmin, niin sitä parempi vielä. Eli jatkoon ilman muuta.
      Itsekin joskus, tai melkeinpä aina, sormetan myös naiseni klitorista, jos asento mahdollistaa sen.
      Useimmiten sellainen asento on silloin, kun otan hänet takaapäin.
      SIlloin hän yleensä nojaa pöytää tms tasoa vasten muuten seisten ja tosiaan omat sormeni käyvät hänen klitallaan samalla kun työntelen. Välillä hieman "puristan" hänen häpyhuuliaan tiukemmille, tykkää kuulemma kun tuntee kaluni ja sen liikkeet paremmin.
      Toinen asento, missä sormetan häntä, on sellainen, kun hän makaa vatsallaan sängyssä ja makaan hänen päällään pannen häntä. Siinä pystyy kanssa sormettamaan.
      Mutta tosiaan muuten, nautin siitä ja mielestäni todella hyvä juttu, kun hän sormettaa itseänsä yhdynnän aikana.
      On tosiaan myöskin sanonut, että tuntuu kaikista parhaimmalta ja saa usein todella voimakkaat orkut siitä, kun panen häntä ja kaluni jyskyttää hänen emättimessään ja hän masturboi klittaansa samalla.

      • Anonyymi

        ex-tyttis tykkäs näyttää kuinka sormella saa orkun olipa kiihottavaa katsella


    • Anonyymi

      On mahdoton laittaa kokemukset paremmuusjärjestykseen, mutta ehdotonta kärkeä tiettyjen muiden erilaisten kokemusten kanssa oli eräs kaukana maapallon toisella puolella sattunut panokerta. Pantiin pitkään ja hartaasti naisen sormettaessa itseään lähes koko ajan ja hän laukesi ties montako kertaa. Ihmeellisintä oli että itselle sattui sellainen kerta että seisoa erittäin kovana koko ajan, tuntui todella hyvälle ja sain kontrolloitua (eli viivyteltyä :D) omaa orgasmiani.

    • Anonyymi

      sehän osoitus siitä että nainen haluaa yhtäaikaisen orkun miehen kanssa ja se ihanaa yhteinen raukea olo voi makoilla sylikkäin kauan

    • Moi

      Ei haittaa, ainakaan minua. Sehän tuo rakasteluun vain lisäpontta, minua ainakin kiihottaisi jos nainen tekisi itselleen noin. Todellakin sinulla on oikeus omaan kivaan ja hienoa että olet löytänyt molemmat orgasmit. Minä en ainakaan loukkaantuisi, innostuisin vaan enemmän. Minulla on ongelmana se että olen liian kokeilunhaluinen ja haluan "outoja" asioita seksin aikana. En ole tavannut kuin yhden kerran sellaisen naisen joka piti samoista asioista kuin minä, eikä yllättynyt muuta kuin positiivisesti jos ehdotin kesken seksin jotain uutta.

    • Anonyymi

      takaapäin yltää miehenkin sormet samoin ratsastaessa naisen klitoris ulottuvilla ihanaa katsoa ja tuntea nuo puristelut naisen lauetessa

    • Anonyymi

      miehen tehtävä on tuottaa orkku naiselle nainen saa kyllä osallistua

    • Anonyymi

      Kaikki mikä tuottaa nautintoa itselleen yhdynnän aikana on tietysti hyväksyttävää varsinkin jos se on oma pimpero jota hyväilet. Upeeta suorastaan

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe