Näin unta, että olen raskaana, pitkällä - maha oli jo tosi suuri ja lapsi liikkui kovasti. Unessa ymmärsin, että lapsi oli laitettu alulle keinotekoisesti, en ilmeisesti sitä itse olisi halunnut. Uni oli todella todentuntuinen ja tunsin ja näin ison mahani ja lapsen liikkeet.
Olin unessa kauhuissani, että miten tämän jutun selitän muille ihmisille, kun asia tuli itsellekin järkytyksenä, vaikka raskaus oli todella pitkällä. Heräsin ja meni tovi ja valtava helpotus, että se olikin vain unta.
Oikeassa elämässä ei iän puolesta enää mitään lapsi tai lapsenlapsi haaveitakaan.
Raskaana unessa-kauhea kokemus
5
865
Vastaukset
- Anonyymi
Unien tulkinta henkilökohtaisemmalla tasolla voi tarvita ammattilaisen apua. Kirjoitetusta unikirjasta et ehkä löydä etsimääsi merkitystä. Kirjoissa unien tulkinnat ovat niin monimutkaisia, että niitä lukiessa tuntee menevänsä vain enemmän sekasisin ja olevansa vielä tietämättömämpi unen merkityksestä kuin ennen. Nykyään on todella taitavia tulkitsijoita, jotka voivat auttaa sinua uniesi tulkinnassa. Minä itse käytän usein ammattilaisten apua. Puhuessani tulkitsijan kanssa saan myös henkisiä neuvoja, kuinka edetä ja neuvoja siitä, mitä uni kertoo. Enkeliviesti.fi sivuilla on monia hyviä unen tulkitsijoita ja neuvonantajia.
- Anonyymi
Ainakin monesti olen huomannut, että unet voivat viestiä joistain omista elämänkokemuksista. Joko suoranaisesti tai vertauksellisesti. En tiedä voisiko psykologiasta tietävän kanssa keskusteleminen avittaa asiaa, jos johonkin uneen ei löydä itse helpolla apua jonkun unen tulkintaan.
- Anonyymi
Samanlaista unta se jokin syötti itsellenikin.
Olin riippukeinussa huoneessa ja joku mies-porukka selitti nurkassa, että jotain kummallista siellä on. Samaan aikaan tunsin kauhun laskeutuvan mustana seiniä pitkin, joka muuttui tähtien saattelemaksi, muttei kauhua lopettanut, vaan heräsin tuohon painajaiseen. - Anonyymi
No, eipä ollutkaan varmasti kaikkein mukavin uni, jos et lapsia ole halunnutkaan tai se elämänvaihe on jo ohi. Tuo uni ei kyllä välttämättä merkinnytkään mitään, vaan liittyi enemmänkin ihmisen ymmärrykseen itsestään. Olethan kuitenkin nainen ja ehkä kaikesta huolimatta tunnet myötätuntoa niin lapsia, äitejä kuin odottavia äitejäkin kohtaan. Kannat ikään kuin alitajunnassasi huolta myös näistä ihmisryhmistä, mikä kertoo sinun empaattisuudestasi paljon.
Ehkä sinulla lähipiirissäsi on juuri näitä ihmisryhmiä, joten unesi oli todellakin merkki vain empaattisuudestasi. Ahdistavan siitä teki vain se, että koit sen unessa itsesi kohdalle, mikä ei enää ollenkaan ollut realistista tai edes toivottua todellisuudessa. Voi hyvin! - Anonyymi
Joku yrittää siirtää hommiaan sinulle mitä et halua ottaa vastuullesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007