Raskaana unessa-kauhea kokemus

Anonyymi

Näin unta, että olen raskaana, pitkällä - maha oli jo tosi suuri ja lapsi liikkui kovasti. Unessa ymmärsin, että lapsi oli laitettu alulle keinotekoisesti, en ilmeisesti sitä itse olisi halunnut. Uni oli todella todentuntuinen ja tunsin ja näin ison mahani ja lapsen liikkeet.
Olin unessa kauhuissani, että miten tämän jutun selitän muille ihmisille, kun asia tuli itsellekin järkytyksenä, vaikka raskaus oli todella pitkällä. Heräsin ja meni tovi ja valtava helpotus, että se olikin vain unta.
Oikeassa elämässä ei iän puolesta enää mitään lapsi tai lapsenlapsi haaveitakaan.

5

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unien tulkinta henkilökohtaisemmalla tasolla voi tarvita ammattilaisen apua. Kirjoitetusta unikirjasta et ehkä löydä etsimääsi merkitystä. Kirjoissa unien tulkinnat ovat niin monimutkaisia, että niitä lukiessa tuntee menevänsä vain enemmän sekasisin ja olevansa vielä tietämättömämpi unen merkityksestä kuin ennen. Nykyään on todella taitavia tulkitsijoita, jotka voivat auttaa sinua uniesi tulkinnassa. Minä itse käytän usein ammattilaisten apua. Puhuessani tulkitsijan kanssa saan myös henkisiä neuvoja, kuinka edetä ja neuvoja siitä, mitä uni kertoo. Enkeliviesti.fi sivuilla on monia hyviä unen tulkitsijoita ja neuvonantajia.

      • Anonyymi

        Ainakin monesti olen huomannut, että unet voivat viestiä joistain omista elämänkokemuksista. Joko suoranaisesti tai vertauksellisesti. En tiedä voisiko psykologiasta tietävän kanssa keskusteleminen avittaa asiaa, jos johonkin uneen ei löydä itse helpolla apua jonkun unen tulkintaan.


    • Anonyymi

      Samanlaista unta se jokin syötti itsellenikin.
      Olin riippukeinussa huoneessa ja joku mies-porukka selitti nurkassa, että jotain kummallista siellä on. Samaan aikaan tunsin kauhun laskeutuvan mustana seiniä pitkin, joka muuttui tähtien saattelemaksi, muttei kauhua lopettanut, vaan heräsin tuohon painajaiseen.

    • Anonyymi

      No, eipä ollutkaan varmasti kaikkein mukavin uni, jos et lapsia ole halunnutkaan tai se elämänvaihe on jo ohi. Tuo uni ei kyllä välttämättä merkinnytkään mitään, vaan liittyi enemmänkin ihmisen ymmärrykseen itsestään. Olethan kuitenkin nainen ja ehkä kaikesta huolimatta tunnet myötätuntoa niin lapsia, äitejä kuin odottavia äitejäkin kohtaan. Kannat ikään kuin alitajunnassasi huolta myös näistä ihmisryhmistä, mikä kertoo sinun empaattisuudestasi paljon.

      Ehkä sinulla lähipiirissäsi on juuri näitä ihmisryhmiä, joten unesi oli todellakin merkki vain empaattisuudestasi. Ahdistavan siitä teki vain se, että koit sen unessa itsesi kohdalle, mikä ei enää ollenkaan ollut realistista tai edes toivottua todellisuudessa. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Joku yrittää siirtää hommiaan sinulle mitä et halua ottaa vastuullesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe