Sellanen välihuomautus tänne

Anonyymi

että rakastan kaikkea sinussa. Niin ei mulla muuta. Hyvää yötä.

38

717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellainen sivukommentti hyvän yön toivotuksen lomassa, että rakastan kaikkea Hänessä, M-miehessä.

• Anonyymi

Minä kirjoitin T-miehelle aloituksen.

• Anonyymi

Minusta olisi ihanaa jos nainen on lempeästi rehellinen. Että näkee minun heikkouteni ja vajavaisuuteni ja voi puhuakin niistä, mutta haluaa kuitenkin rakastaa aina. Haluan parantua vioistani, se ei onnistu ilman että ne tunnustetaan ja osoitetaan. Tiedoksi naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa jos nainen on lempeästi rehellinen. Että näkee minun heikkouteni ja vajavaisuuteni ja voi puhuakin niistä, mutta haluaa kuitenkin rakastaa aina. Haluan parantua vioistani, se ei onnistu ilman että ne tunnustetaan ja osoitetaan. Tiedoksi naiselle.

Koska aloitetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska aloitetaan?

Se on eka vika minussa, että olen pelkuri. En uskalla kertoa tunteistani. Muitakin se kyllä pelottaa. Päästään aloittamaan vasta kun tuo vika on korjattu, siis kun uskallan. Kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua 😌❤️ Rakas ihminen! Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis M mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis M mies?

Olen joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on eka vika minussa, että olen pelkuri. En uskalla kertoa tunteistani. Muitakin se kyllä pelottaa. Päästään aloittamaan vasta kun tuo vika on korjattu, siis kun uskallan. Kauniita unia.

Kauniita unia näin. :) Voisinkohan mies auttaa sinua jotenkin tässä asiassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita unia näin. :) Voisinkohan mies auttaa sinua jotenkin tässä asiassa?

Minusta naisen ei tarvitse auttaa miestä hirveästi näissä asioissa, vain sen mitä pystyy ja minkä uskaltaa. Kun vain suostut kosintaani. Välillä menetän toivoni täysin ja tuntuu ettet ikinä voisi rakastaa minua. Mutta et mahda sille mitään kuin vasta kun olemme yhdessä. Sitten on tärkeää että osoitamme rakkautta toisillemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta naisen ei tarvitse auttaa miestä hirveästi näissä asioissa, vain sen mitä pystyy ja minkä uskaltaa. Kun vain suostut kosintaani. Välillä menetän toivoni täysin ja tuntuu ettet ikinä voisi rakastaa minua. Mutta et mahda sille mitään kuin vasta kun olemme yhdessä. Sitten on tärkeää että osoitamme rakkautta toisillemme.

Jos tosiaan olet M-mies, niin sitten olet kyllä väärä...

• Anonyymi

Naiset on silleen vähän höveleitä. Miehet ei koskaan.

• Anonyymi

Milleen? Onko tuo muka höveliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milleen? Onko tuo muka höveliä?

Sanoo noin imeliä. Vaikka oikeesti ne vihaa niitä haisevia varpaita ja kusisia kalsonkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo noin imeliä. Vaikka oikeesti ne vihaa niitä haisevia varpaita ja kusisia kalsonkeja.

Eikä vihaa. Ne vaan ärsyttää, jos haisee. Ei se mitään vihaa ole.

• Anonyymi

Cafeeta vielä pureskelun painikkeeksi..

• Anonyymi

Yökahvi vie yöunet.

• Anonyymi

Samoin.hyvää yötä.

• Anonyymi

Huomenta rakkaus. Jos olisit vaikka hän.

• Anonyymi

Rakkaudesta on turha puhua jos ei pysty olemaan toiselle rehellinen asiassa kuin asiassa eikä etenkään ainakaan silloi jos esittää olevansa muuta kuin on silloi on parempi olla yksin jos kohtelee toista kuin ilmaa eikä välitä toisen tunteista edes sen vertaa ettäkö osaisi huomioida toista puheissaan tai teoissaan

• Anonyymi

Huomenta☕

• Anonyymi

Huomenta. Ollaan samaan aikaan kahvin ääressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Ollaan samaan aikaan kahvin ääressä.

Mikäs tässä lomalla🙂☕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs tässä lomalla🙂☕

Mulla on taas kahvit kupissa tässä. Loma on parasta.

• Anonyymi

En rakasta sinussa yhtään mitään.

• Anonyymi

En minäkään sinussa. Hänessä rakastan kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään sinussa. Hänessä rakastan kaikkea.

Se oli vaan testi. Tottakai rakastan. Mutta et läpäisyt sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli vaan testi. Tottakai rakastan. Mutta et läpäisyt sitäkään.

Sinä et ole järjissäsi.

• Anonyymi

Onkohan tunne nyt molemminpuolinen...
      Osaatko lopettaa jos ei ole

• Anonyymi

En minä mitään ole lopettamassa kun en ole mitään vielä aloittanutkaan.

• Anonyymi

Samoin. Ei muuta

• Anonyymi

Hyvää yötä samoin sanojalle.

• Anonyymi

No läpikotaisin et taida vielä tuntea, öitä.

• Anonyymi

En edes itseäni. Nytkin kyyneleet silmissä. Saatan olla vain huIIukin. Mistä näitä tietää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe