Kaikesta meidän välillä tapahtuneesta
En enää tiedä mitä ajatella
31
1551
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuule, sellaista se on kun asioita liikaa pyörittelee päässään, ottamatta asioista oikeasti selvää. Voin samaistua.
- Anonyymi
Et voi samaistua, et voi tietää miltä toisesta tuntuu. Niih.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi samaistua, et voi tietää miltä toisesta tuntuu. Niih.
Nih
- Anonyymi
.... Hyvää yötä silti ❤️
- Anonyymi
Mitä tässä on kaikkea takana, vaikee sanoo mitään ilman lisäinformaatiota
- Anonyymi
Semmoista se on..
- Anonyymi
Kannattaako sellainen mitä ei voi ajatella tai mistä puhua, merkitystä vailla?
- Anonyymi
Ei siitä nyt mitään ihmeellistä tarvitsekaan ajatella. Oli ja meni.
- Anonyymi
Suurissa rakkaustarinoissa on vahvat tunteet (ne kaikenlaiset) , vahvat vivahteet ja käänteitäkin.
- Anonyymi
Minä kyllä tiedän mitä ajatella. Olet tosi mälsä tyyppi ihan kuin tuo sinun aloitus
Muisto vain jää.
- Anonyymi
Minulle alkaa asiat muuttua selkeämmiksi. Mies valehteli tunteistaan, niitä ei ole eikä ole ollut.
- Anonyymi
Kysypä häneltä, miten hän välinne kokee. Saat helpotuksen epätietoisuuteen.
- Anonyymi
Mikä siinä on epäselvää? Inhoan sinua . Teit minusta julkisesti pilaa ystäviesi kanssa.
- Anonyymi
No enkää kyllä, vaan puolustin kun se yks oli vähän ärsyttävä sinulle mutta se on sitä kyllä muutenkin aika usein ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enkää kyllä, vaan puolustin kun se yks oli vähän ärsyttävä sinulle mutta se on sitä kyllä muutenkin aika usein ;)
Valehtele vielä pikkuisen enemmän. Niin uskot ehkä itsekin. Ei minua ole ikinä vielä tähän ikään mennessä kukaan puollustanut. Eikä se sitä poista että minut julkisesti nolattu useaan kertaa. En anna sitä anteeksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtele vielä pikkuisen enemmän. Niin uskot ehkä itsekin. Ei minua ole ikinä vielä tähän ikään mennessä kukaan puollustanut. Eikä se sitä poista että minut julkisesti nolattu useaan kertaa. En anna sitä anteeksi .
Ettei kyseessä olisi väärinkäsitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan. Miksi ei ole sitten tehnyt mitään? Muka puollustanut . Pahin kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle ihan sama. Jo en enää jaksa enempää tätä tuskaa. Ja kun siitä ei kukaan välitä. Niin silloin varmasti vihaa. En voi muuta ajatella. Tää menee nyt näin .
- Anonyymi
Älä ajattele mitään. Eikö se ole helpointa niin.
- Anonyymi
Minä tiedän mitä ajatella; se oli kivaa, hassua, ihanaa, kiusoittelevaa, himottavaa..kunnes se yks kaks sitten loppui ja jäljelle jäi kaipuu ja taistelu, että päivästä selviää. Hän ei vaan halunnutkaan sitten lopulta tarpeeksi. Elämä on, kohti uusia pettymyksiä - päivä kerrallaan. Jospa se vielä leimahtaa...💛🔥🥰
- Anonyymi
- Ihan sivusta tämä
- Anonyymi
Onkohan nyt mitä se kun jatkuvalla syötöllä....
- Anonyymi
Saksa johdolla 3-0 niin mikä pelitilanne olikaan neiti sulla?
- Anonyymi
Hollanti häviöllä 0-3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hollanti häviöllä 0-3
Hyvä vastaus, olettaen että peli on saksa-hollanti (en seuraa).
Sivusta
- Anonyymi
Miksi turhaan ajatella mitään jos ei ensin osaa katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään toista kohtaan
- Anonyymi
Mitä meidän välillä on tapahtunut?
- Anonyymi
Etääntyminen? Välimatkan tai ajan aikaansaama.
- Anonyymi
Minä tiedän omalta kohdaltani, hän ei osoittanut tarpeeksi kiinnostusta eikä osoittanut tarpeeksi välittämistä. Löydän kyllä uuden.
- Anonyymi
Sinä mies tai nainen, puhuitko koskaan oikeasti hänen kanssaan?
Teitkö vain oletuksia omassa päässäsi? Silloin tulee helposti väärinkäsityksiä.
Monet miehet eivät uskalla puhua IRL ja sitä ihmettelen paljon. Harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126