kokeilin ekaa kertaa odensia, olen 9luokkalinen. pidin denssiä 30min ja ei tullut mitään. kaverini joka on käyttänyt 1,5vuotta denssiä sanoi että ekalla kerralla pystyi pitämään 5min ja tuli huono vointi (hän on siis poika ja minä tyttö). ja tämä kyseinen henkilö neuvoi minua laittaman denssinkin oikein, eli en tiedä miksi minulle ei tullut mitään. olisin pitänyt pussia pidempäänkin, mutta se paskanmakuinen mälli valui kurkustani alas, mutta muuta ongelmaa ei ollut. en älyä miten ei tullut eden pyörryttävää oloa tai huonovointisuutta, sillä kyseisessä pussissa oli kuitenkin kai 16mg.
odens ei tehnyt mitään vaikutusta ekalla kerralla
Anonyymi
2
585
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä odens pussia kokeilit? Jos oli perinteinen jonnen valinta cold dry niin kyseisessä pussissa on 22-26mg nikotiinia lähteestä riippuen.
- Anonyymi
joo justiinsa se perus cd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711903- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596323Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775247- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1184432- 1193926
- 823415
- 531957