kokeilin ekaa kertaa odensia, olen 9luokkalinen. pidin denssiä 30min ja ei tullut mitään. kaverini joka on käyttänyt 1,5vuotta denssiä sanoi että ekalla kerralla pystyi pitämään 5min ja tuli huono vointi (hän on siis poika ja minä tyttö). ja tämä kyseinen henkilö neuvoi minua laittaman denssinkin oikein, eli en tiedä miksi minulle ei tullut mitään. olisin pitänyt pussia pidempäänkin, mutta se paskanmakuinen mälli valui kurkustani alas, mutta muuta ongelmaa ei ollut. en älyä miten ei tullut eden pyörryttävää oloa tai huonovointisuutta, sillä kyseisessä pussissa oli kuitenkin kai 16mg.
odens ei tehnyt mitään vaikutusta ekalla kerralla
Anonyymi
2
564
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä odens pussia kokeilit? Jos oli perinteinen jonnen valinta cold dry niin kyseisessä pussissa on 22-26mg nikotiinia lähteestä riippuen.
- Anonyymi
joo justiinsa se perus cd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4483069Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1322093
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71395Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281368Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511273- 81086
- 571056
- 37795