Viktor Orbán peesaa Venäjää sanoessaan olevan pakotteiden virhe. Toisin sanoen, Unkarin persun mielestä Venäjän pitäisi antaa mellastaa ilman seurauksia, rakentaa etupiirejä ja levittää sodan uhkaa vapaasti naapureihin.
Tästä tullaankin sitten seuraavaan tärkeeän asiaan, joka liittyy Perussuomalaisiin: Viktor Orbánin puolue on Perussuomalaisten veljespuolue. Tästä oikein isoon ääneen uutisoitiinkin:
https://yle.fi/uutiset/3-12170931
Nyt iso kysymys yksinkertaisesti esitettynä Perussuomalaisille:
1) Oletteko Venäjän ja Putinin puolella?
2) Oletteko Suomen ja EU:n puolella?
Muita vaihtoehtoja ei ole.
Jos vaihtoehtosi on numero 2, niin silloin voisi vaihtaa puoluetta. Jos vaihtoehtosi on numero 1, niin silloin voisi pohtia isänmaallisuuden merkitystä.
Unkarin persu Viktor Orban peesaa Venäjää
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Niin helppoa kysymystä ei olekaan, että yksikään tämän palstan persuista osaisi siihen vastata. Persujen poliittinen avuttomuus on megaluokkaa.
- Anonyymi
jos maassa on tietynkansan vähemmistö , jota sorretaan ja heille ei myönnetä itsenäisyyttä ?
Saamelaisia ei suomessa sorreta ja ei ole saamelaisvaltiota , joka vaatisi itsenäisyyttä saamelaisille !!! - Anonyymi
mitä siellä dombassin alueella asuu ja mitä siellä on tapahtunut muutamina vuosina ?
- Anonyymi
Orbanhan aikoinaan hyökkäsi myös suomalaisia instituutioita, mm Suomen Akatemiaa, vastaan. Ja persut komppasivat. Persuillahan näitä instituutioiden vastaisia kampanjoita on ollut mm poliisia ja rajavartiolaitosta vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423