Ihmeellistä porukkaa on mukana judo piireissä kuin tämä Lattukin outo tyyppi, mistä näitä löydetään .
Ihmiset judon ympärillä
7
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyvää päivää. Mitä nyt hän on tehnyt? Onko hänkin syönyt sun eväät? Hieno tyyppi hän on.
Taidat olla sinä se outo tässä. - Anonyymi
Eiköhän Lattu ole löydetty podiumilta vastaanottamassa mitaleita. Melko kova kisaaja aikanaan ja hyvin on pyörittänyt seuraa pienellä paikkakunnalla sen jälkeen.
Jos meillä olisi useampi Lattu seuroissa, olisi Suomen judon tilanne parempi.- Anonyymi
Kyllä , Masan kanssa tulee toimeen kaikki!
- Anonyymi
Porvoon kautta Orimattilaan ja sieltä Lahteen käy tie
- Anonyymi
Ei todellakaan! Ei kiitos.
- Anonyymi
Jaahas taas joku judosta tietämätön kirjoittaa typerän aloituksen ja haukkuu moninkertaista Suomen mestaria, joka tekee seurassaan hienoa työtä! Jos itseltä löytyy samaa meriittiä, osaamista ja sitoutumista niin ole hyvä ja ilmoita nimesi tälle palstlle niin saadaan kaikki varata sinut tukevan talven tapahtumia varten.
- Anonyymi
Onhan tää varmasti trollausta, mutta pakko on silti tarttua. Lattu siis laadukas ex-kisaaja ja siviiliurallaan mm. vienyt keskisuuren softafirman pörssiin..
Kysymys varmaan pitäisikin olla, että mistä näitä Lattuja löytyisi lisää. Sekä Suomen, että judon puolesta kyselen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189