Kävin kolme päivää sitten alkuraskauden ultrassa ja kätilö löysi hyvän sykkeen, viikkoja minulla tuolloin varmasti 7 1 (koska hedelmöityspäivä on tarkasti tiedossa) ja alkio oli 5,9mm, vastaten rv 6 3. Kätilö ei antanut mitään toivoa ja puhui vain tulevasta keskenmenosta ja että olenko aivan varma koska alkionsiirto oli ja minkäikäinen alkio.
Tänään kävin gynekologillani uudessa ultrassa, kun halusin vielä lääkärin mielipiteen ja lääkäri löysi edelleen hyvän sykkeen, alkio vastasi 6 5 ja oli 7,9mm. Hän onnitteli raskaudesta ja sanoi että tällä hetkellä ei mitään huolestuttavaa.
Onko kenelläkään käynyt hyvin samanlaisessa tilanteessa? Netin joka tarinassa nämä aina päättyvät keskenmenoon :(
Seuraava ultra on reilun viikon päästä ja tuntuu etten pysty hetkeäkään olemaan onnellinen kun pelottaa niin paljon. :(
Ivf ja alkio ei vastaa viikkoja
Anonyymi
2
923
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä olla stressaamatta. Vähän ihmettelen kätilöä, voiko todella olla mahdollista moinen "ennustaminen". Toivottavasti kaikki menee hyvin.
- Anonyymi
Kiitos rohkaisevista sanoistasi. Jäi kyllä niin paha mieli tuon kätilön takia. Yritän saada ajatuksia muualle, vaikka se tuntuu mahdottomalta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724254Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o993694Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363389- 512950
- 402438
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182399Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222142- 231776
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141597Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331572