Pikkarien myynti

Anonyymi

Moi oon muija jolla on kysyntää käytetyistä pikkareista. On valmis maksamaan 50€ per kpl. Olisin kiinnostunut, mutta mietin lähinnä, että voiko niitä postittaa? Ja onko se laillista postittaa sellaista, ja jos ei, niin jääkö siitä kiinni? Haluaisin pysyä ostajalle mahdollisimman anonyyminä kuin vain pystyy. Mahdollisimman paljon hyviä vinkkejä kiitos!!

11

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyyminä ei tienaa senttiäkään.

      • Anonyymi

        No ok mut pyysin lahjakorttina sitä rahasummaa, nii se voi laittaa sähköpostiin missä ei oo mun nimeä


      • Anonyymi

        Kyllä vain tienaa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain tienaa 😊

        Multa saat ostaa suoraan


    • Anonyymi

      Mut voittekste pliis kertoo et voinks postittaa niitä!!

    • Ei ole mitään estettä sinänsä sille että voit postittaa, mutta kuori kannattaa olla sellainen että siitä ei pysty päättelemään mitä se sisältää. Posti/ Matkahuolto kuljettaa ihan virallisesti myös erilaisia näytteitä laboratorioihin tutkittavaksi, ne tunnisteet silloin ovat kelta-musta-vinoraidat ja biohazard merkintä (uloste (salmonella yms), veri, kudos) ne eivät kulje anonyymisti.

      Mutta tuo on henkilöiden välinen ja se miten varmistetaan anonyymit kaupat on esimerkiksi: pre-paid liittymä ja halpa puhelin, sähköposti ja lahja korttien lisäksi on PayPal tili mahdollista, kannattaa tutustua tuon palvelun käyttöehtoihin ja UKK eli usein kysytyt kysymykset osioon. Tavallisesti noissa on jo paljon anonyymiteettiä, tähän.

      Niin ja se on sitten eri asia, jos myyt ja et toimita, silloin periaatteessa mahdollista on että on laitonta.

    • Anonyymi

      Kukaanhan ei maksa yhtään mitään ilman että saa itse riisua ne pikkarit sulta kasvotusten livenä.

      • Anonyymi

        Vähän kannustavampaa asennetta, kiitos. Monet naiset myy pikkareita postitse ja sinäkin kyllä tedät tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kannustavampaa asennetta, kiitos. Monet naiset myy pikkareita postitse ja sinäkin kyllä tedät tämän.

        Tyhmähän ei olekaan se joka älyttömiä pyytää vaan se joka maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän ei olekaan se joka älyttömiä pyytää vaan se joka maksaa.

        Olen myyny monet pikkarit päältä,hame tai mekko päälle ja alta ottaa eikä anna miehen tulla liika lähelle,mielummin e itreffejä kovinkaan yksityis paikkoihin,normipaikat käy hyvin.
        Kauppakeskuksissa onnistuu ihan ok JA muistakaa että rahan pitää näkyä muuten teitä kusetetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myyny monet pikkarit päältä,hame tai mekko päälle ja alta ottaa eikä anna miehen tulla liika lähelle,mielummin e itreffejä kovinkaan yksityis paikkoihin,normipaikat käy hyvin.
        Kauppakeskuksissa onnistuu ihan ok JA muistakaa että rahan pitää näkyä muuten teitä kusetetaan!

        Ainahan kusetetaan. Sekä myyjää että ostajaa


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe