Voitais ko puhuu harry potter jutuista?

Anonyymi

Voisitte kertoo teidän lempi kirjan, elokuvan, hahmot ja inhokki kirja, elokuva ja hahmot. Mun lemppari kirja on salaisuuksien kammio, lempi elokuva on puoliverinen prinssi, lempi hahmot ovat hermione severus kalkaros ja dumbledore,harry ja ron. Inhokki hahmo on ehk matohäntä. No ja sitten voitte suositella harry potter podcasteja. Mä suosittelen velhocast ja pottermania.

11

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mul ei oo viel lempparii kirjoissa, ehkä siks et oon lukemas Salaisuuksien kammioo. Lempi hahmot: Draco & Harry, Ron, Hermione. Ei oo lempi elokuvaa, enkö oo lukenu podcasteja. P.S mä tarviin Harry Potter fani ystävän!!1!!1!1!1! :(

• Anonyymi

Ja mun inhokki hahmot: Dolores Pimento ja Voldemort, Bellatrix, Matohäntä & Lockhart.

• Anonyymi

Lempi kirja/elokuva on Azkabanin vanki, lempi hahmot Hermione, Ron ja Draco, inhokki kirja/elokuva on salaisuuksien kammio ja inohkki hahmot matohäntä ja pimento

• Anonyymi

Lempi kirja on kuoleman varjelukset ja lempi hahmot on voldemort, severus ja Draco, lempi leffa on kuoleman varjelukset ja inhokki hahmo matohäntä.

• Anonyymi

Nii ja inhokkikirja on ehkä salaisuuksien kammio

• Anonyymi

En ole lukenut kirjoja mutta olen katsonut kaikki elokuvat lempi elokuvani on kuoleman varjelukset osa 2 ja lempi hahmoni on Remus lupin

• Anonyymi

Ja onhokki hahmo on Bellatrix (en osaa kirjoittaa sukunimeä)

• Anonyymi

Ook täältä pesee.... Lemppari kirja: Azkabanin vanki, lempi leffa:feeniksin kilta, lempi hahmot:Harry, draco, SIRUIS OFC, Albus, inhokki kirja: viisasten kivi, inhokki leffa, liekehtivä pikari, inhokki hahmot:pimento, matohäntä

• Anonyymi

Rakastan kaikkia Potter kirjoja ja elokuvia yhtä paljon, mutta jos olis pakko päättää parin kirjan/elokuvan väliltä niin ne olisivat:
      Kirjat: Azkabanin vanki, Feeniksin kilta ja Kuoleman varjelukset
      Elokuvat: Viisasten kivi. Azkabanin vanki, Puoliverinen prinssi ja Kuoleman varjelukset osa 2

Lempparihahmot ovat Severus Kalkaros, Sirius Musta, Remus Lupin, Fred ja George Weasley sekä Albus Dumbledore
      Inhokkihahmoja taas ovat Dolores Pimento, Bellatrix Lestrange, Peter Piskuilan ja James Potter

• Anonyymi

Lempi kirja on azkabanin vanki, lempi leffa on puoliverinen prinssi, lempi hahmo on kaikki kelmit(myös nuori peter) inhokki hahmo on pimento ei tarvi selitystä, inhokki kirja salaisuuksien kammio ja inhokki leffa feeniksin kilta (liikaa oijottu ja muutettu)Ja kuuntele semmosta ku laituri 9¾

• Anonyymi

Lempi kirja on viistenkivi,elokuvia en oo kattonu ,lempi hahmo on ❤️DRACO❤️inhokki hahmo on varmaa Neville tai Voldemort ja inhokkikirja on varmaa se viimenen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3416
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3186
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2958
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2891
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2668
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2480
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2205
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe