Voitais ko puhuu harry potter jutuista?

Anonyymi

Voisitte kertoo teidän lempi kirjan, elokuvan, hahmot ja inhokki kirja, elokuva ja hahmot. Mun lemppari kirja on salaisuuksien kammio, lempi elokuva on puoliverinen prinssi, lempi hahmot ovat hermione severus kalkaros ja dumbledore,harry ja ron. Inhokki hahmo on ehk matohäntä. No ja sitten voitte suositella harry potter podcasteja. Mä suosittelen velhocast ja pottermania.

11

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mul ei oo viel lempparii kirjoissa, ehkä siks et oon lukemas Salaisuuksien kammioo. Lempi hahmot: Draco & Harry, Ron, Hermione. Ei oo lempi elokuvaa, enkö oo lukenu podcasteja. P.S mä tarviin Harry Potter fani ystävän!!1!!1!1!1! :(

• Anonyymi

Ja mun inhokki hahmot: Dolores Pimento ja Voldemort, Bellatrix, Matohäntä & Lockhart.

• Anonyymi

Lempi kirja/elokuva on Azkabanin vanki, lempi hahmot Hermione, Ron ja Draco, inhokki kirja/elokuva on salaisuuksien kammio ja inohkki hahmot matohäntä ja pimento

• Anonyymi

Lempi kirja on kuoleman varjelukset ja lempi hahmot on voldemort, severus ja Draco, lempi leffa on kuoleman varjelukset ja inhokki hahmo matohäntä.

• Anonyymi

Nii ja inhokkikirja on ehkä salaisuuksien kammio

• Anonyymi

En ole lukenut kirjoja mutta olen katsonut kaikki elokuvat lempi elokuvani on kuoleman varjelukset osa 2 ja lempi hahmoni on Remus lupin

• Anonyymi

Ja onhokki hahmo on Bellatrix (en osaa kirjoittaa sukunimeä)

• Anonyymi

Ook täältä pesee.... Lemppari kirja: Azkabanin vanki, lempi leffa:feeniksin kilta, lempi hahmot:Harry, draco, SIRUIS OFC, Albus, inhokki kirja: viisasten kivi, inhokki leffa, liekehtivä pikari, inhokki hahmot:pimento, matohäntä

• Anonyymi

Rakastan kaikkia Potter kirjoja ja elokuvia yhtä paljon, mutta jos olis pakko päättää parin kirjan/elokuvan väliltä niin ne olisivat:
      Kirjat: Azkabanin vanki, Feeniksin kilta ja Kuoleman varjelukset
      Elokuvat: Viisasten kivi. Azkabanin vanki, Puoliverinen prinssi ja Kuoleman varjelukset osa 2

Lempparihahmot ovat Severus Kalkaros, Sirius Musta, Remus Lupin, Fred ja George Weasley sekä Albus Dumbledore
      Inhokkihahmoja taas ovat Dolores Pimento, Bellatrix Lestrange, Peter Piskuilan ja James Potter

• Anonyymi

Lempi kirja on azkabanin vanki, lempi leffa on puoliverinen prinssi, lempi hahmo on kaikki kelmit(myös nuori peter) inhokki hahmo on pimento ei tarvi selitystä, inhokki kirja salaisuuksien kammio ja inhokki leffa feeniksin kilta (liikaa oijottu ja muutettu)Ja kuuntele semmosta ku laituri 9¾

• Anonyymi

Lempi kirja on viistenkivi,elokuvia en oo kattonu ,lempi hahmo on ❤️DRACO❤️inhokki hahmo on varmaa Neville tai Voldemort ja inhokkikirja on varmaa se viimenen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      154
      5194
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2753
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1752
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1206
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      976
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      893
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      868
    Aihe