No pöntöt, tietysti wc-pöntössä,kun on rapula
Missä on useimmilla katse sunnuntaina
27
274
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten on liikaa ravintolassa juotu,ensin olutta,viinaa ja rasvaiset makkarat kyllä laatta lentää
- Anonyymi
1992oltiin tulossa lomilta,kaveri joi ja mätti grillimättöä ja bussissa kohti Vekaranjärveä,mulla on paha olo,kuski pysäytti, kaveri kävi ykällä.Vekarajärvellä portilla Pu.Laittakaa lakki päähän,Herra luutnantti en voi, oli yrjönnyt myös karvalakkiiin pimeässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1992oltiin tulossa lomilta,kaveri joi ja mätti grillimättöä ja bussissa kohti Vekaranjärveä,mulla on paha olo,kuski pysäytti, kaveri kävi ykällä.Vekarajärvellä portilla Pu.Laittakaa lakki päähän,Herra luutnantti en voi, oli yrjönnyt myös karvalakkiiin pimeässä
Kesä 1993tuttu oli risteilyllä,toi sieltä Koskenkorvavodkaa,tarjosi kaverille,pääsivät Päiviönsaareen.Eräs pariskunta oli menossa nostaa rahaa sypin automaatista,kaveri veti laatat rappusille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä 1993tuttu oli risteilyllä,toi sieltä Koskenkorvavodkaa,tarjosi kaverille,pääsivät Päiviönsaareen.Eräs pariskunta oli menossa nostaa rahaa sypin automaatista,kaveri veti laatat rappusille
Multa irtosi laatta semaforissa, jouruin maksaa 50 siivoomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa irtosi laatta semaforissa, jouruin maksaa 50 siivoomisesta.
Pierasin koulussa ja vahingossa ratkaistiin edessä istuvaa leveeperseistä maalaislikkaa.
- Anonyymi
1993 keräsin lahden erikoisen pullonkorjjeha
ja lahden sinisiä käpykankaalla kaupan takana
oli 2 isoo korillista korkkeja
kruunukorkkeja- Anonyymi
Keväällä 78 kävin pieremässä aamusaarnan aikaan Töölön kirkossa.
Pierut olivat valtavan äänekkäitä ja sain tietty porttikiellon.
- Anonyymi
Minulla on katse posliinipillussa, ennenkuin alan nuolemaan sitä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790