Kirje menneisyyteen

Anonyymi

Ristiriita elävän elämän ja tämän ikävöimisen välillä on todellisuus, mikä on totta ja mikä ei.

Tiedän sinun käyvän täällä välillä, se on totta. Se on ainoa yhteys, mikä välillämme on jäljellä. Se on ohut ja hutera. Tunne on sitä vahvempi.

Olen kirjoitellut vuosien aikana satoja viestejä tänne, osaan olet joskus vastannut.

Aikoinaan kirjoitin sinulle niin paljon suoraa ja ympäripyöreää, että opit ehkä jotenkin tuntemaan tyylini. Kehuit usein, että kirjoitan niin hyvin ja kauniisti. Kerran loukkasit mua niin pahoin, että revin ne typerät itseään toistavat kirjeeni. Sitten se suru meni ohi. Ja mitä jäi jäljelle? Elämätön, kokematon, jakamaton rakkaus.

Kirjoitin puhtaasti sydämestä. Täälläkin kirjoituksiani usein kehutaan. Se on laiha lohtu lohduttomalle.

Minulla on julkinen instatili, siivosin sitä vasta. Mietin etsitkö koskaan minua someistakaan. Faceni on suht salainen, välillä jätän jotain julkisiksi, en tiedä miksi vaikka tiedän.

Sanoit usein, ettet ymmärrä tekstejäni. Ajatukseni ja sydämeni olivat niin solmussa silloin.

Etkö ymmärtänyt sydäntänikään. Sinulla on paljon esteitä, mahdottomuuksia. Ehkä minullakin on, en vain tunnusta niitä, kun myönnän yhä sydämeni olevsn täynnä kaunista ja hyvää sinulle.

Muutoin elämä on arkea, kaunista ja rosoista. Makuuhuoneeni ikkunasta näkyy puita. Yksi aamu tuossa tontin ja metsän rajalla oli pyy, yksi ilta siinä ruoksili pupu. Oravat juoksevat hippasta, kauriit hävisivät kesäksi. Makuuhuone on liian pieni ja se usein ahdistaa minua.

Minä olen uskovainen ihminen. Se voisi olla sinulle suurin este. Voin kuvitella. Saatoin puhua sinulle siitä joskus, kerroit eronneesi kirkosta.

En tule tässä elämässä tämän rikkaammaksi, viisaammaksi toivon tulevani.

Armollisemmaksi.

Alan jälleen säästämään.

12

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas😇ota muhun yhteyttä pliide😘

• Anonyymi

Sun rakas ?? Tietysti, kaikkihan täällä on.

• Anonyymi

Että ihan pliide😀👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että ihan pliide😀👍

Taas kommentoit trollin omalle kommentille, ihan oikeasti pikkub… pliide🤦‍♀️ Oot niin nolo lissu kuin olla ja voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kommentoit trollin omalle kommentille, ihan oikeasti pikkub… pliide🤦‍♀️ Oot niin nolo lissu kuin olla ja voi

Sinä olet pelkästään säälittävä reppana.

• Anonyymi

Mistähän mahdat tietää hänen käyvän täällä, saati kommentoineen kirjoituksiis?
      Asiaa sen enempää pohdiskelematta vois sanoa et mennyt on mennyttä, jotain jokainen meistä kaiketi menneestä muuttais, jos se vain mahdollista olis.
      Ehkäpä kaikki menneessä ei olekaan niin mustavalkoista. Voihan olla väärinkäsityksiäkin, mikäli sitä varmuudella ei oo voinu poiskaan sulkea.
      Jos kaiken tietäis sataprosenttisesti olleen kuten ajattelee, eikö silloin kaikki kaipaus olis poissa. Tietäis varmasti miks on käyny kuten käyny on.
      Sellasia mietteitä nyt ainakin heräs.

• Anonyymi

Kunhan tiedän ja se on fakta, ei mikään mutu, aavistus tai haave.

Ei varmasti ole mustavalkoista ja hyvin suurella todennäköisyydellä väärinkäsityksiä puolin ja toisin.

Eivät tosiasiat tunteita tapa, ikävöidä voi vaikka hamaan loppuun.

Mutta joo, ei jän vaivautunut tai ollut velvollinen mitään selittelemään edes inhimillisistä syistä. Se on harmi.

Aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan tiedän ja se on fakta, ei mikään mutu, aavistus tai haave.

Ei varmasti ole mustavalkoista ja hyvin suurella todennäköisyydellä väärinkäsityksiä puolin ja toisin.

Eivät tosiasiat tunteita tapa, ikävöidä voi vaikka hamaan loppuun.

Mutta joo, ei jän vaivautunut tai ollut velvollinen mitään selittelemään edes inhimillisistä syistä. Se on harmi.

Aloittajalta

"ei hän vaivautunut selittämään jne."
        Pyysitkö mahdollisesti sitä?
        Tuskin kukaan ilkeyttään loukkaa toista, jollei sit oo täysin nestepää.
        No niin tai näin, kysymällähän noi tollaset selviää, jos oikeesti kiinnostusta on selvittää. Kukapa sitä toisen puolesta voi mitään sanoa, jos voikin ni äkkiäkös sitä saa vielä sekavamman sepityksen.

• Anonyymi

Miten loukkasi?

Että osin totta, osin ympäripyöreää.
      Mutta tuo loukkaus jäi kaihertamaan. Mitä hän sanoi niin loukkaavaa?
      usko, se tuoksuu todella kauniisti. tietysti persoona ja ajatukset. En ihmettele, että hän vastasi sinulle ja kehui tekstejäsi.

Näkemisenne on varmasti mukavata.

Oon kirjoittanunna miljoonia sanoja… kirjoittanut ja kirjoittanut… vuosia.

mut mut kivaa iltaa

• Anonyymi

Ei missään tai milloinkaan enää nähdä.

Kyllä hän tietää, mitä sanoi, kun loukkaannuin, hän oli läsnä, kun revin ne kirjeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tai milloinkaan enää nähdä.

Kyllä hän tietää, mitä sanoi, kun loukkaannuin, hän oli läsnä, kun revin ne kirjeet.

Voi ei. Kurjaa :(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe