Turvallisempi kuin litium-ioni akku, mutta 2 tai 3 kertaa raskaampi. Ja halvempi.
Jos vaikka sähköllä toimiva tankki on ympäröity, muun panssarin lisäksi, akuilla, voi akkujen massa olla estämässä ammuksen läpäisyä.
Ehkä kannattaa olla tankki joka on ladattava hybridi, siten että matkanopeus on 30 km/h dieselillä ja lyhyitä pyrähdyksiä voi tehdä 70 km/h nopeudella? 5 km pyrähdys taktisesti optimaalisessa paikassa? Tankit kulkee pitkät matkat yleensä rekan tai junan kyydissä.
Akut toimii myös säteilysuojana jos on gammasäteilyä, eikä sähköajoneuvo ime radioaktiivisia hiukkasia toisin kuin polttomoottori.
Myös tykkivene joka voi lähestyä rantaa hiljaisesti sähkömoottorilla.
Myös radiota tai lamppua varten.
Osa bunkkerin varavoimasta voi tulla akusta, dieselgeneraattorin lisäksi.
Natrium-ioni akku tarvitaan enimmäkseen siviilikäyttöön, mutta hyvä mainita myös näistä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium-ion_battery
Natrium-ioni akku saattaa olla hyvä sotilaskäyttöön?
Anonyymi
1
321
Vastaukset 1
- Anonyymi
onpi dieseli paras.. akut syttyy palamaan herkästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497