Sain vuokrakämpän, josta en tule koskaan vuokraa maksamaan koska olen totaalikieltäytyjä. Töitä en tule koskaan tekemään minulle riittää veronmaksajien maksama toimeentulotuki.
KIITOKSET NAANTALILLE
15
275
Vastaukset
- Anonyymi
Hah...sielun tovereita varmaan löytyy...tuossa naapuri talossa asuu just samanlainen. Taitaa olla n.60 ikäihminen, terve ja kaasujalka toimii.Töitä ei ole tehnyt, kehuu kyllä itseään ja suu papattaa kuin konekivääri.
- Anonyymi
Olet siis kokoomuksen/persujen kannattaja. Elikkäs liero paskiainen!
- Anonyymi
Tehkööt työt ne jotka ovat sen keksineetkin. Meikkä pärjää ihan hyvin ilman töitäkin..
- Anonyymi
Yhteiskunta pärjäisi paljon paremmin ilman näitä (totaalikieltäytyjiä). Jenkeissä eläisivät kaduilla.
- Anonyymi
Parempi vaan, että hyvätuloiset tekevät töitä. Meikäläiselle riittää 500 ekee kuukaudessa, ja tietysti tykötarpeet kännykkä, asunto, terveyspalvelut..
- Anonyymi
kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.
No niin varmaan, kun käytetyt ei kelpaa.
- Anonyymi
Sinä saat sopeutumisrahaa kelalta, minä en, siitä se ero tulee.
- Anonyymi
Mä sijotan uhkapelehin sossumassit ja hyvin oon voitolla
- Anonyymi
Vähään te ihmiset tyydytte. Menkää sellaiseen työhön, josta saatte hyvän palkan. Niinkuin mekin, niin hankitte sitte hyvännäköisen omakotitalon tai viisi huonetta kerrostalosta.
- Anonyymi
mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..
Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.
Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..
Herjat senkuin lentää...
- Anonyymi
Sulla menee sit hyvin,ihanko uuteen asuntoon pääsit tai rämätaloihin Tammistossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754