KIITOKSET NAANTALILLE

Anonyymi

Sain vuokrakämpän, josta en tule koskaan vuokraa maksamaan koska olen totaalikieltäytyjä. Töitä en tule koskaan tekemään minulle riittää veronmaksajien maksama toimeentulotuki.

15

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hah...sielun tovereita varmaan löytyy...tuossa naapuri talossa asuu just samanlainen. Taitaa olla n.60 ikäihminen, terve ja kaasujalka toimii.Töitä ei ole tehnyt, kehuu kyllä itseään ja suu papattaa kuin konekivääri.

• Anonyymi

Olet siis kokoomuksen/persujen kannattaja. Elikkäs liero paskiainen!

• Anonyymi

Tehkööt työt ne jotka ovat sen keksineetkin. Meikkä pärjää ihan hyvin ilman töitäkin..

• Anonyymi

Yhteiskunta pärjäisi paljon paremmin ilman näitä (totaalikieltäytyjiä). Jenkeissä eläisivät kaduilla.

• Anonyymi

Parempi vaan, että hyvätuloiset tekevät töitä. Meikäläiselle riittää 500 ekee kuukaudessa, ja tietysti tykötarpeet kännykkä, asunto, terveyspalvelut..

• Anonyymi

kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.

No niin varmaan, kun käytetyt ei kelpaa.

• Anonyymi

Sinä saat sopeutumisrahaa kelalta, minä en, siitä se ero tulee.

• Anonyymi

Mä sijotan uhkapelehin sossumassit ja hyvin oon voitolla

• Anonyymi

Vähään te ihmiset tyydytte. Menkää sellaiseen työhön, josta saatte hyvän palkan. Niinkuin mekin, niin hankitte sitte hyvännäköisen omakotitalon tai viisi huonetta kerrostalosta.

• Anonyymi

mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..

Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.

Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..

Herjat senkuin lentää...

• Anonyymi

Sulla menee sit hyvin,ihanko uuteen asuntoon pääsit tai rämätaloihin Tammistossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      95
      3559
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1889
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1690
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      34
      1435
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      56
      971
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      920
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      807
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      794
    Aihe