KIITOKSET NAANTALILLE

Anonyymi

Sain vuokrakämpän, josta en tule koskaan vuokraa maksamaan koska olen totaalikieltäytyjä. Töitä en tule koskaan tekemään minulle riittää veronmaksajien maksama toimeentulotuki.

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah...sielun tovereita varmaan löytyy...tuossa naapuri talossa asuu just samanlainen. Taitaa olla n.60 ikäihminen, terve ja kaasujalka toimii.Töitä ei ole tehnyt, kehuu kyllä itseään ja suu papattaa kuin konekivääri.

    • Anonyymi

      Olet siis kokoomuksen/persujen kannattaja. Elikkäs liero paskiainen!

    • Anonyymi

      Tehkööt työt ne jotka ovat sen keksineetkin. Meikkä pärjää ihan hyvin ilman töitäkin..

      • Anonyymi

        Yhteiskunta pärjäisi paljon paremmin ilman näitä (totaalikieltäytyjiä). Jenkeissä eläisivät kaduilla.


    • Anonyymi

      Parempi vaan, että hyvätuloiset tekevät töitä. Meikäläiselle riittää 500 ekee kuukaudessa, ja tietysti tykötarpeet kännykkä, asunto, terveyspalvelut..

      • Anonyymi

        kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.

        No niin varmaan, kun käytetyt ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Sinä saat sopeutumisrahaa kelalta, minä en, siitä se ero tulee.

    • Anonyymi

      Mä sijotan uhkapelehin sossumassit ja hyvin oon voitolla

    • Anonyymi

      Vähään te ihmiset tyydytte. Menkää sellaiseen työhön, josta saatte hyvän palkan. Niinkuin mekin, niin hankitte sitte hyvännäköisen omakotitalon tai viisi huonetta kerrostalosta.

      • Anonyymi

        mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..

        Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.

        Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..

        Herjat senkuin lentää...


    • Anonyymi

      Sulla menee sit hyvin,ihanko uuteen asuntoon pääsit tai rämätaloihin Tammistossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe