Sain vuokrakämpän, josta en tule koskaan vuokraa maksamaan koska olen totaalikieltäytyjä. Töitä en tule koskaan tekemään minulle riittää veronmaksajien maksama toimeentulotuki.
KIITOKSET NAANTALILLE
15
304
Vastaukset
- Anonyymi
Hah...sielun tovereita varmaan löytyy...tuossa naapuri talossa asuu just samanlainen. Taitaa olla n.60 ikäihminen, terve ja kaasujalka toimii.Töitä ei ole tehnyt, kehuu kyllä itseään ja suu papattaa kuin konekivääri.
- Anonyymi
Olet siis kokoomuksen/persujen kannattaja. Elikkäs liero paskiainen!
- Anonyymi
Tehkööt työt ne jotka ovat sen keksineetkin. Meikkä pärjää ihan hyvin ilman töitäkin..
- Anonyymi
Yhteiskunta pärjäisi paljon paremmin ilman näitä (totaalikieltäytyjiä). Jenkeissä eläisivät kaduilla.
- Anonyymi
Parempi vaan, että hyvätuloiset tekevät töitä. Meikäläiselle riittää 500 ekee kuukaudessa, ja tietysti tykötarpeet kännykkä, asunto, terveyspalvelut..
- Anonyymi
kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuis nii vähä saat. tulin Irakist ja mä saan 800 ekuu kuussa, asunnon, vaatteet, ruuan, hammaslääkärin, lääkärin, lääkkeet j apaljon muuta. Melko hyvän autonkin sain, ei maksanu mittää.
No niin varmaan, kun käytetyt ei kelpaa.
- Anonyymi
Sinä saat sopeutumisrahaa kelalta, minä en, siitä se ero tulee.
- Anonyymi
Mä sijotan uhkapelehin sossumassit ja hyvin oon voitolla
- Anonyymi
Vähään te ihmiset tyydytte. Menkää sellaiseen työhön, josta saatte hyvän palkan. Niinkuin mekin, niin hankitte sitte hyvännäköisen omakotitalon tai viisi huonetta kerrostalosta.
- Anonyymi
mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielummin hankin hyvännäköisen naisen, ja asun kaksiossa..
Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköiset naiset tykkää rahasta,ei ne suunpaukuttajia huoli.
Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies puhuu naisen kun naisen pyörryksiin. Rahaa ei kannatta työllä alkaa tekemään, kun voi valkata rikkaan naisen..
Herjat senkuin lentää...
- Anonyymi
Sulla menee sit hyvin,ihanko uuteen asuntoon pääsit tai rämätaloihin Tammistossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059