Teen kattavaa valokuvanäyttelyä

Anonyymi

aiheena alkoholismi, sisäsiittoisuus ja agressio ja näiden yhteisvaikutus. Etsin malleja ympäri Suomea. Olisiko Suonenjoella halukkaita lähteä mukaan tällaiseen teemaan?

8

1114

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täältähän niitä löytyy. Jokainen on jotain sukua toisilleen.

• Anonyymi

Ja kaikenlaista hölmöilyä arvostetaan, typeryydelle peukku ja röhönauru. Känniördäilyt jees, huumehäröilyt vielä enemmän. Rikokset, huijaaminen, valehtelu ihania juttuja.

• Anonyymi

Naistenmiehiä valtaosa. Saalistaavat nousuhumalassa hävyttömästi ikään ja seuralaisiin katsomatta. Varatut naiset ja nuoret antavat lisähaastetta ja mahdollisuuden synnyttää aggressioita. Hyeenalaumallakin on paremmat käytöstavat saalistaessaan, kuin paikallisella kantaväestöllä, jotka odottavat saaliitaan.
      Näiden junttien ansiosta nuoriso muuttaa sivistyksen pariin ja paikkakunnalle muuttoa harkitsevat kaikkoavat häirinnästä vaivaantuneina.
      Sisäsiittoisuus lienee seurausta tukevasta humalasta yhdistettynä suhteeseen joka on alfan elkein saavutettu.

• Anonyymi

Sisäsiittoisuus näkyy vain näissä kommenttien teksteissä. Eikö ole flaksi käynyt rouvalla baariloissa vai mistä viha kumpuaa? Äh häh hää!!

• Anonyymi

No kyiipöö!!!!!7

• Anonyymi

Minä olen ex alkoholisti. Voisin asettua malliksi vaikka ilman vaatteita, Olen nyt siistin oloinen , no mitä nyt rintakarvat jonkin verran pörhistelee, varustuskin on varmaan ihan ok kokoa ja olen aika lihaksikas johtuen säännöllisestä liikunnasta ja kuntosalikäynneistä.

• Anonyymi

No kyllä soita. 0440 132678 odotan!?

• Anonyymi

Tulloo tellkarista vuoden kuluttua sarja jossa niitä on. On Lindaa, Soiriota , plus 2 muuta ihmistä nuoria siis, kantsii katsoa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      830
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      115
      534
    Aihe