Marinistit hyökänneet keskustan palstalle sensuroimaan keskusteluja
Demaripalstalla on kymmeniä sivuja Marin-ylistystä. Nyt demarit on levittäytyneet tänne sensuroimaan poistamalla kommentteja ja keskusteluja....
Ota ylläpito itseäsi niskasta kiinni, ja katso ylhäältä kenen politiikkaa täällä tulisi kirjoittaa. Sallit tuollaiset Marinin ylistykset jotka systemaattisia.
Yritetään pitää kohtuudesta kiinni, jotta palstat säilyy keskiarvoisesti erisuuntien hallussa.
Joutavaa kun ylläpito sallii tuollaisen roisen suunnan politisoitumisen keskustan palstalla
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Sannan avustajat olla kirjureina kun noin systemaattista.
- Anonyymi
Joo, marinistit opasti että Antti Kaikkosesta ei saa puhua keskustapalstalla. Voi taivasten taatto, sanon minä.
- Anonyymi
Marinistit, Pride, Seta.... heillä on kirjoittajia.
- Anonyymi
Hehän siell hyökkäilee. Kuten aito-arskakin. MPP punaniska.
- Anonyymi
Palstapölhö valittaa, jos hänen persumaisuuksistaan huomautetaan. Sitten on itse sanelemassa omia ehtojaan täällä kirjoittelemiselle. No pelkkää paskaahan palstapölhö onkin tälle saitille tuottanut. Suurin osa palstan alueaiheeseen kuulumatonta törkyä.
- Anonyymi
AIVAN!
Osuit omaan nilkkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815