Opettaja ihastunut oppilaaseen

Anonyymi

Olen 15 vuotias tyttö ja oo miettiny että mahtaakohan kouluni yks opettajista tykätä musta. Asia ei ahdista tai mitään mutta olis kiva tietää miten opettajat käyttäytyy oppilaita kohtaan jos on ihastuneita.
Missä tahansa oon niin se kattoo mua päin ja mahdollisesti tulee myös juttelee. Tunnilla tulee lähelleni ja neuvoessa neuvoo melkein kädestä pitäen. Kyselee vähän yksityisempiä asioita joka ei mua haittaa. Vapaa-ajalla nähdään sattumalta, koulussa sitten kyselee mitä tein ja missä olin. Kerran vapaa-ajalla tapahtui jotain ja opettajani oli paikan päällä ja seuraavana päivänä koulussa odotti luokkani edessä jotta voisi kysyä asiasta. Välillä vähän häiritsee kun kaverini edessä kysyy muuten olis ok. Kehuu mua tosi paljon ja muiden edessä joka tuntuu vähän nololta, koska en tiiä mitä sanoa tai miten reakoida. Kun kävellään jonnekin se odottaa mua ja sitte alkaa taas juttelee. Aina kun oon jossain ja joku tulee juttelee (joku jota en tunne tai en hengaa sen kaa) niin se kattoo koko sen ajan ja se on aika ärsyttävää ihan kun en sais jutella muille aikuisille kun sille.ja jos sille puhun niin kattoo silmiin koko ajan ja se on mulle vaikeaa mut niinhän ihmiset tekee.

En tiiä mitä tämä on ja en voi kysyä keltään koska kaikki varmaan naurais. Mukava ihminen se on ja sille on myös helppo puhua. Jos jollakin on kokemusta niin voisko kertoa omia kokemuksia tai jos tietää että onko hän ihastunu muhun tai miks käyttäytyy näin tai käyttäytyykö kaikki opettajat näin?

14

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha sanoo kun ei oo nähnyt saattaa olla ihastunut.

    • Anonyymi

      Meilläpä oli ihan ala-asteella luokanvalvoja hyvin kiinnostunut vähän kaikista pikkutytöistä järjesti mm. yökouluja toisensa perään... Myöhemmin sitten selvisi, että jotain tuomioitakin sai samaan aiheen tiimoilta ja fudut duunistaan. Kyseistä henkilöä on myös käsitelty täälläkin julkkisjuorut -palstalla.

    • Anonyymi

      Ei se normaalia tosiaan ole, jos ope jotenkin alkaa leperrellä tai vihjailla jotain. Toki aina on myös väärinymmärryksen vaara, siis tarkotan, että hymy, kannustava puhe ja ilo merkitsee (tai ainakin piyäisi merkitä) kannustusta ja tsemppausta oppilaalle.

      Mutta millekään vihjailun, häiritsevän vihjailun ja hipelöimisen asteellehan se ei saa mennä. Silloin ope toimii väärin. Ja aikuisellahan on vastuu.

      Suojaikärajahan on Suomessa 16v. Totta. Mutta sitten jos aikuinen on jotenkin johtavassa suhteessa toiseen, eli että on ope valmentaja tms. Suojaikärajapa onkin 18v.

      • Anonyymi

        Niin ja lisättäkäön tuohon sekin, että murrosiässä lähes jokainen ihastuu johonkin vanhempaan jossain kohtaa. Yleesä ne niitä opeja on. Vaihe mikä kuuluu ikään mutta menee ohikin aikanaan. Minäkin olin ihastunut noihin aikoihin useammankin kerran muutamaan opeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lisättäkäön tuohon sekin, että murrosiässä lähes jokainen ihastuu johonkin vanhempaan jossain kohtaa. Yleesä ne niitä opeja on. Vaihe mikä kuuluu ikään mutta menee ohikin aikanaan. Minäkin olin ihastunut noihin aikoihin useammankin kerran muutamaan opeen.

        Tykkääminenhän ei oo kiellettyä. Ihmiset ihastuu. Mutta ettei se voi koskaan ns. Noissa olosuhteissa muuksi muuttua, ei toteutua todeksi.


    • Anonyymi

      Asiaa sivuten.
      Meillä on muuten outoja tabuja yhteiskunnassa edelleen. Harvoin puhutaan esim että naisopettaja ahdisteli nuorta poikaa, vaikka sitä tapahtuu myös. Moni 16v poika voi sanoa, että oispa hieno juttu kun niin kävisi, mutta kyllä se vaan psyykessä alkaisi näkymään vuoden parin sisällä huonona vaikutuksena.

      • Anonyymi

        Yhteiskunnassamme naiset vaan ovat tasa-arvoisempia kuin miehet. Mies on automaattisesti limainen ja tuomittava perverssi, vaikka ei olisi mitään tehnytkään. Naisista ei edes voisi kuvitella samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnassamme naiset vaan ovat tasa-arvoisempia kuin miehet. Mies on automaattisesti limainen ja tuomittava perverssi, vaikka ei olisi mitään tehnytkään. Naisista ei edes voisi kuvitella samaa.

        Eikö ole aika paradoksaalista, että ne muka suvaitsevat viherpiipero eukot huutaa kurkku suorana sovinistisia fraasejaan ja syöttävät intersektionalistista pskaansa joka tuutista, ovat haarat levällään arabiraiskarien edessä? Maista, joissa vuohi on naista arvokkaampi asia ja kaikki muutenkin jumahtanut keskiajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole aika paradoksaalista, että ne muka suvaitsevat viherpiipero eukot huutaa kurkku suorana sovinistisia fraasejaan ja syöttävät intersektionalistista pskaansa joka tuutista, ovat haarat levällään arabiraiskarien edessä? Maista, joissa vuohi on naista arvokkaampi asia ja kaikki muutenkin jumahtanut keskiajalle.

        Mielestäni on huvittavaa, kun melskataan tuolla rotujen perusteella oletetuista ennakkoasenteista ja naisten oikeuksista, mutta samaan aikaan itse kuvitellaan olevansa jotenkin eriarvoisessa asemassa, aina silloin kun se sattuu osumaan omaksi eduksi. Vähä-älyisen ihmisen ajatusmalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on huvittavaa, kun melskataan tuolla rotujen perusteella oletetuista ennakkoasenteista ja naisten oikeuksista, mutta samaan aikaan itse kuvitellaan olevansa jotenkin eriarvoisessa asemassa, aina silloin kun se sattuu osumaan omaksi eduksi. Vähä-älyisen ihmisen ajatusmalli.

        Taidat olla itse juurikin tämmöinen haarat sojollaan horottava vasemlisto****


    • Anonyymi

      Kouluajoilta muistaa sieltä 13:sta miltei kuusitoistavuotiaaksi saakka sen yli 35-vuotiaan haarojaan levittelevän ja suuria rintojaan jatkuvasti korostelleen naisopettaja... Nojasi oikein taskepäin ja piti haarojaan useinlähes koko tunnin ajan ääriasennossa, niin että häpy vakoineen erottui vaatteiden lävitse selvästi. Joka kerta usein oppitunnin aikana hitaahkosti sukia haroi ja letitteli hiuksiaan, istuen että seisaaltaankin. Nännit pihoineen päivineen paistoivat miltei lävitse. Naureskeltiin ja myhäiltiin muiden poikien kanssa, että aivan kuin ei koko alushousuja eikä rintaliivejä olisi ollut lainkaan. Piukahkoihin ja ohuehkoihin vaatteisiin pukeutui ja aina haisi voimakkaammanpuoleisesti hajuvetensä. Kaveri vihjasi sitten hieman jälkeenpäin, siinä tupakoinnin lomassa samalla hymyillen ja naurahdellen, että oli kuulemma päättäjäisristeilyllä viina virrannut ja samainen naisope jonkun/joidenkin poikien kanssa hyvin läheisissä tunnelmissa samoissa hytissä/hyteissä varhaisesta illasta aina aamuun saakka juhlimassa.

      Sitten oli toinen vanhempi, noin. viisvitonen nainen, jolla oli vahvahko, lähes pisteliäs hajuvesi ja joka pukeutui lähes aina hameeseen. Poikkeuksetta hän myös hivelöi ja hiplasi! Pitäen joskus kättään/käsiään pitkään otemaisesti puristaen, milloin reidellä, milloin selällä, niskassa tai olkapäillä. Usein saattoi myös sukia ja hyväili päätä ja niskaakin. Joskus alkoi hieromaan niskaa ja olkapäitä... Katseli silmät kiiluen, puhui vihjailevasti ja aivan suoraankin hyvinkin seksistisiä, toisinaan jops aivan suoraan seksiinkin viittaavia juttuja meille varhaisnuorille oppilailleen. Ehdotteli lääppiessään mm. yhteisiä ajeluita, tulemaan luokseen kotiinsa, tukiopetustunteja, ja joskus jäämään kanssaan hieman pidemmäksi aikaa kahdestaan luokkaan kun muut lähtevät, vaikka ei joskus ollut edes todellista kunnon järjellistä syytäkään. Kysyi kerran jopa onko minulla tyttöystää! Ja kerran haroessaan hiuksiani ja ensin muualtakin hiplaillessaan, kehui juuri lyhyeksi leikattua tukkaani.

      Sitten oli tyttöjä lähes samaan tapaan käsittelevä ällö miesope, joka ajelutti, ja mitä ilmeisimmin myös vietti niin vapaa-aikaa kuin joskus toisinaan virka-aikaakin tyttöpuolisten oppilaiden kanssa kahden. Hänen näin usein itsekkin omin silmin ahkerasti ajeluttavan tyttöjä kanssaan kahden. Toisinaan kesken päivän kuin koulun loputtuakin. Joskus tuntia - paria ennen loppua...

      Kaikki edm. opet olivat hyvinkin tunnettuja niin vanhempien kuin meidän oppilaidenkin keskuudessa noista kyseenalaisista mieltymyksistään ja tavoistaan. Yksi naispuolinen oli jo aiemmin saanut jopa varoituksenkin, kun hänet oli tavoitettu rysän päältä sekaantumisesta seksuaalisesti alaikäiseen lapseen! Mutta ei siihen heidän touhuunsa kukaan aikuinen sen meidän aikanamme puuttunut, katsoivat vain läpi sormien. Ja tämä oli vain yksi ainut opinahjo Suomessa!

      • Anonyymi

        Joo entäs kun menin koulukuraattorille. Naispuolinen. Niin tämä yhtäkkiä nousi hieromaan minun hartioita


    • Anonyymi

      Ei ole sopivaa

    • Anonyymi

      Huh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe