Tavattoman uniikki olet ja ja...
Laitoin listan mitä teen kun oon 100% Sinun main darling..
- kiusaan
- hellin
- puristan
- köyrin
- silitän
- pumppaan
- sivelen
- hieron
- silitän
- nauran
- itken
- hyväilen
- pussailen (intohimolla)
- varjelen
- turvaan
- Rakastan (iäti)
Nämä nyt sellainen alkuun sulle kultaseni...
☝️🤍☝️
Sinulle rakkain rakoper....
26
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Rakkaimmalle tietysti 🔥🤍🔥
- Anonyymi
❤️😍❤️ pus pus
- Anonyymi
Samalla taktiikalla aion rakastaa sut "pilalle"
- Anonyymi
Oon jo pilalla 🥳
- Anonyymi
Pus pus kulta kuulostaa aah... Niin hyvältä 😍
- Anonyymi
Tarkoittaako tää ☝️🤍☝️ Et kaks tikkaria pystyssä rakastuneina elikkä gay to gay? ☺️
- Anonyymi
Tääl on pelkkii hompsuja esittämässä naisia 🤣
- Anonyymi
Mihinkäs prismaan tollanen kauppalista on kirjoitettu 🤔 vai onko cittarin kamaa?
- Anonyymi00023
Temulta vaikuttaa 🤓
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Temulta vaikuttaa 🤓
Oot kade poju
- Anonyymi
Voitko heittää tuon ihan henk koht?
- Anonyymi
Ken mielessä?
- Anonyymi
Aivan ihana kirje!!!! Kenelle sitten onkin !!!
- Anonyymi
14.9 👆♥️👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14.9 👆♥️👆
Eipä ole tullut päivämääriä kalenteriin. Mitähän tuo voisi olla?
- Anonyymi
Onko tämä olevinaan jotakin saksalaista juttua toi "ja ja ja"?
BTW se kirjoitetaan MEIN Darling.. Ei "main"..
Sivusta- Anonyymi
Älä esitä keharia kun et sitä ole.
🥳 - Anonyymi
Eiku kato sillä on useita joista se vuoron perään jonkun nostaa, tässä yhteydessä MAIN tarkoittaa pääasiallista muiden sivujuttujen ohella.
- Anonyymi
Tiedoksi että oon sun sun sun sun sun...
Loputon rakkaushimohalupususuukkohali ja se tunne lämmön kosketuksen toisen ♥️🔥♥️ - Anonyymi
Ai unohdin monta muuta asiaa...
- imuroin
- pyykkään
- nurmikon leikkaan
- pölyjä pyyhin
- akkunat kirkastan
- aamun postit noudan
- Mitä vielä....?
Olet rakkain rakope...
Mutta.
Oon niin sun ja himoitsen sua.
Miehesi oon ja vain SUN 🔥♥️🔥- Anonyymi
Oot ihan vitun ihana sekopää!
Tosta listasta sä saat postin ja joskus nurmikon, loput vois jäädä mulle - Anonyymi
Ja kortitkin kertoo että molemmat on valmiita!
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Ja kortitkin kertoo että molemmat on valmiita!
Monikossa?
- Anonyymi00022
Onko tämä tuo sama sydän botti joka palstalla?
- Anonyymi00026
Tää ei oo mulle mut viikkaan sun pyjaman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555