Kohtalonoikku

Anonyymi

Lehessä oli et hpj menettää sotekeskuksen(tk) syksyllä tarkat tiedot mihin jää....tääl nii palio hometta ja velkaa nii menee palvelut...

18

1338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö siihen just parhaillaan rakenneta lisätilaa ainakin labran ja terapiayksikön tarpeisiin? Jotenkin näin olen jotenkin ymmärtänyt. Hometta & velkaahan täällä kyllä on, ja kaikki palvelut ajetaan muutenkin alas. Mukava sinällään kun nykyään uskaltaa suht vapaasti ajella ilman korttia kännissä, katsastamattomalla autolla kun ei täällä enää poliisejakaan missän näy...

• Anonyymi

Kaik muu katoaa paitti velka ja home!!

• Anonyymi

Haapajärvi kusettanu phj.reisikästä ja nyt lyö ommaa nilikkaan.....

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa!!!!

• Anonyymi

Kepu ajo maakuntia kiimassa ja nyt häviää vaalit ku ihmiset suuttuu ku palvelut viedään kunnasta.....vaikka sotevaaleissa vielä väittivät muuta!!!!kepu pettää aina!

• Anonyymi

Saarikko lentää vaalien jälkeen.....

• Anonyymi

Saarikko ei lennä vaa tömähtää!!!

• Anonyymi

Maakunnat hautaa kepun lopullisesti...vaalien jälkeen kun tk aletaan sulke vai omiko jo nyt syksyllä ne sulkemiset....

• Anonyymi

Lestakeput ajanu haapajärven kurimukseen....

• Anonyymi

10%kannatus lujassa kepulla vaaleissa!!! Orpo ja purra saa jytkyn!!!

• Anonyymi

Meijän perhe muuttaa pois..palvelut katoaa ja koulut homeessa lapset sairastuu....ja verot täällä tapissa.

• Anonyymi

Tervemenoa, täällä valittajia ja köyhiä kaivatakkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervemenoa, täällä valittajia ja köyhiä kaivatakkaan!

Mites joko se pakkoliitos astuu voimaan.........

• Anonyymi

Täältä katuaa ihmiset...150 kpl lähti viime vuonna!!!

• Anonyymi

Vetäkää etukäteen

• Anonyymi

Paaha rasvaa ettei tuu rakkoja ku nii ahkerasti käsitöitä teet!!!

• Anonyymi

Haapajärvi menetetty!!! Homeessa ja velassa.....lestakeput tuhosi tämän........

• Anonyymi

Meijän kaupunki ei kuulemma oo saavuttamassa valtion asettamia säästöjä...valtio aloittaa neuvottelut pakkoliitokseen jonkun ympäryskunnan kans!!! Hyvä kepu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe