Lehessä oli et hpj menettää sotekeskuksen(tk) syksyllä tarkat tiedot mihin jää....tääl nii palio hometta ja velkaa nii menee palvelut...
Kohtalonoikku
18
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siihen just parhaillaan rakenneta lisätilaa ainakin labran ja terapiayksikön tarpeisiin? Jotenkin näin olen jotenkin ymmärtänyt. Hometta & velkaahan täällä kyllä on, ja kaikki palvelut ajetaan muutenkin alas. Mukava sinällään kun nykyään uskaltaa suht vapaasti ajella ilman korttia kännissä, katsastamattomalla autolla kun ei täällä enää poliisejakaan missän näy...
- Anonyymi
Kaik muu katoaa paitti velka ja home!!
- Anonyymi
Haapajärvi kusettanu phj.reisikästä ja nyt lyö ommaa nilikkaan.....
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa!!!!
- Anonyymi
Kepu ajo maakuntia kiimassa ja nyt häviää vaalit ku ihmiset suuttuu ku palvelut viedään kunnasta.....vaikka sotevaaleissa vielä väittivät muuta!!!!kepu pettää aina!
- Anonyymi
Saarikko lentää vaalien jälkeen.....
- Anonyymi
Saarikko ei lennä vaa tömähtää!!!
- Anonyymi
Maakunnat hautaa kepun lopullisesti...vaalien jälkeen kun tk aletaan sulke vai omiko jo nyt syksyllä ne sulkemiset....
- Anonyymi
Lestakeput ajanu haapajärven kurimukseen....
- Anonyymi
10%kannatus lujassa kepulla vaaleissa!!! Orpo ja purra saa jytkyn!!!
- Anonyymi
Meijän perhe muuttaa pois..palvelut katoaa ja koulut homeessa lapset sairastuu....ja verot täällä tapissa.
- Anonyymi
Tervemenoa, täällä valittajia ja köyhiä kaivatakkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa, täällä valittajia ja köyhiä kaivatakkaan!
Mites joko se pakkoliitos astuu voimaan.........
- Anonyymi
Täältä katuaa ihmiset...150 kpl lähti viime vuonna!!!
- Anonyymi
Vetäkää etukäteen
- Anonyymi
Paaha rasvaa ettei tuu rakkoja ku nii ahkerasti käsitöitä teet!!!
- Anonyymi
Haapajärvi menetetty!!! Homeessa ja velassa.....lestakeput tuhosi tämän........
- Anonyymi
Meijän kaupunki ei kuulemma oo saavuttamassa valtion asettamia säästöjä...valtio aloittaa neuvottelut pakkoliitokseen jonkun ympäryskunnan kans!!! Hyvä kepu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643