Auringon paistetta näkymättömille. 🌞☕⚜️🕉️
Kaunista huomenta
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin!
🌷🌷🌼🌼🌷🌷 - Anonyymi
Tänne varjoon kans!💛
- Anonyymi
Keitä ne näkymättömät on? Kuka ei näe?
Huomenta vaan minunkin puolesta. ☕️👵Ne ovat niitä joita ei enää kukaan huomaa. Itseni mukaan lukien. Huomenta. Heräsin uudelleen. 🌞☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ne ovat niitä joita ei enää kukaan huomaa. Itseni mukaan lukien. Huomenta. Heräsin uudelleen. 🌞☕
Aijaa, no sitten varmaan minäkin. Minua pidetään kuules miehenä täällä, tiesitkö. Kyllähän sitä vanhemmiten testosteronipitoisuudet tietty kohoaa, mutta ei se minusta kyllä miestä tee siltikään. Ehkä kommenttini vaan ärsyttävät jotain, sitä mieheksiluulijaa nyt ainakin. Olen muuten huomaamaton mummo, mutta on ärsyttävät kommentit. 😏👵
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no sitten varmaan minäkin. Minua pidetään kuules miehenä täällä, tiesitkö. Kyllähän sitä vanhemmiten testosteronipitoisuudet tietty kohoaa, mutta ei se minusta kyllä miestä tee siltikään. Ehkä kommenttini vaan ärsyttävät jotain, sitä mieheksiluulijaa nyt ainakin. Olen muuten huomaamaton mummo, mutta on ärsyttävät kommentit. 😏👵
Niin, ikä sen taitaa tehdä, että muuttuu näkymättömäksi. Ja tietysti palstalla ollaan vain kirjaimia ja hymiöitä. ⚜️
- Anonyymi
On tainnut kunkaaliset saada liian vähän huomiota, tulkaa joskus tavallisten kansalaisten pariin käymään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitä turhia, kun kukaan ei kaipaa. :)
Kannatan ottaa selvää eikä luulla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miten tuosta selvän ottaa?
Niin kai se on : )
Tekisi jotain, jos tietäisi että mitä. Pudonnut kärryiltä jo ajat sitten. ⚜️
Rentoa tiistai iltaa toivotan. Vapaapäiviä pitkästä aikaa, niin mikäs tässä. ⚜️🌞🧘♂️🕉️
- Anonyymi
🍓🍇🍎🍒
- Anonyymi
🥕🍏
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
💚💜💙💛🧡🤍♥️
🍎🍏🍏🍎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍎🍏🍏🍎
🍏🍎🍎🍏
Hyvää yötä toivotan, kauniita unia. ⚜️ 🌙
- Anonyymi
Samoin💤
- Anonyymi
Hyvää yötä rinssille kun menet. Hyvä kirja houkuttaa nyt enemmän kuin palstan aina samoja asioita jankkaavat pölinät. Ja huomenna on uusi päivä. 🌙👓📚👵
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rinssille kun menet. Hyvä kirja houkuttaa nyt enemmän kuin palstan aina samoja asioita jankkaavat pölinät. Ja huomenna on uusi päivä. 🌙👓📚👵
Hyvää yötä. Totta näin. Minäkin täällä vain satunnaisesti käyn vilkuilemassa. Huomenna päivä uus. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001