Miehen piiskaus

Anonyymi

Kolmisen vuotta sitten löysin täältä foorumilta itseni ikäisen (alle 40v) Karin, jolla on samanlaiset halut kuin minullakin eli tulla kunnolla piiskatuksi. Juttelin viikon verran päivittäin puhelimessa ja netissä, ja sitten tapaamisesta sovittiin hänen luonaan. Tapaamisia oli pari kertaa kuukaudessa, joissa kumpikin vuorollaan piiskasi toista.

Sitten olikin tapaaminen hänen kesähuvilallaan. Mökki järven rannassa Inkoossa. Oli taas minun vuoroni saada piiskasta. Hän sanoi: - Nyt voimme tehdä sen kunnolla, kun tässä ei asu ketään lähellä eikä tarvitse pelätä että äänet täältä jonkun korviin kuuluisivat.

Ison hirsimökin tuvassa hän sitten sitoi käteni paksulla köydellä ja kiinnitti köyden seinien yläosassa olevan hirren ympäri. Siinä seisoin alastomana ja kädet ylöspäin sidottuna. Jalkojen väliin hän asetti rautatangon, joten jalkateräni olivat n. 80 cm päässä toisistaan. Sitten hän kaivoi kaapistaan sellaisen yli metrin mittaisen ja leveän nahkaremmin.

Kari aloitti heti kovilla iskuilla, ja minä siinä aloin rimpuilla ja huutaakin. Eihän se auttanut, remmiä tuli ja pakarat kihelmöivät jo kovasta kivusta. Sitten Kari lopetti piiskaamisen, mutta ei vielä päästänyt minua irti. Hän tarttui kaluuni, ja runkkasi niin kauan että laukesin.

- Nyt voimme kokeilla myös tätä pajukeppiä, kun olet siitä niin usein maininnut, sanoi Kari. - Kokeillaan vaan, sanoin. Ja sitten alkoikin tosi piiskaus, se tuntui helvetisti jo ennestään remmin jäljiltä. Minä aloin taas vaikertaa ja huutaa, mutta piiskaus jatkui. Olin yltäpäältä hiestä märkänä kun piiskaa tuli, ja sitten en enää kestänyt. Itkin ja huusin kuin piiskattava (!). Vielä jotain kolmekymmentä sivallusta, ja sitten se loppui. Kari päästi käteni irti köysistä ja vajosin lattialla nyyhkyttämään. Kari siinä vielä veti kuivat itseltään ja kysyi minulta: - Joko sait tarpeeksesi. - Jo, sain sanottua. - Mutta sinäkin tulet saamaan samalla tavalla seuraavalla kerralla. Nyt en olisi häntä enää jaksanut piiskata, olin vain tyytyväinen kun olin häneltä kunnon piiskauksen saanut.

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnon meininkiä eikä mitään läpsytystä.

    • Anonyymi

      meillä rouva piiskaa minut kunnolla ainakin 3 kertaa viikossa, peppu kuumottaa koko ajan eikä penis enää nouse pystyyn kun olen siveysvyössä

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe