bitcoinien osto ja säilytys

Anonyymi

oon lähiaikoina lukenu kryptovaluutasta ja joku asiantuntia vois kertoa että oisko mahdollista että nyt ostan jonkun esim 0.001 bitcoinia parilla kympillä ja laitan sen talteen ja odotan vain arvon nousua?

14

163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista. Bitcoin on jo historiaa. Opettele lukemaan! Älä usko mainoksia.

      Vain huijarit myyvät Bitcoineja. Tyhmät ostavat.

    • Anonyymi

      Sehän on kryptovaluuttasijoittamisen tarkoituskin. Ostat Bitcoinia halutulla summalla, (mielellään) siirrät ne kryptopörssistä kryptolompakkoon, ja odotat. Voi jättää kryptopörssin tilillekin mutta jos se menee konkkaan, voin menettää Bitcoinisi.
      Jos kryptovaluutat kiinnostavat mutta et tiedä niistä mitään niin aiheeseen voi tutustua esim. tässä: kryptokoulu.com

    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista. Bitcoin on jo historiaa. Opettele lukemaan! Älä usko mainoksia.

      Vain huijarit myyvät Bitcoineja. Tyhmät ostavat.

    • Anonyymi

      Bitcoinia voi helposti ostaa esimerkiksi Binancessa, maailman suurimmassa kryptopörssissä.

      Pienin kauppasumma on noin 10 euroa (10 dollaria) ja tällä hetkellä ei mene lainkaan välityspalkkiota.

      Mitään muita kuluja ei ole.

      Binancen BTC-kaupankäyntisivu https://bit.ly/3nGqF5Q

      • Anonyymi

        Varokaa! Menetätte kaiken. Tyypillinen venäläinen huijaus. Vain tyhmille.

        Helppo ostaa ja maksaa oikealla rahalla. Mikän muu ei sitten enää olekaan helppoa.


      • Anonyymi

        yRITÄS KOTIUTTAA RAHASI BINANCELTA EI ONNISTU MULTA JÄI 10250e ET SAA POIS
        Jos sulla on konsti niin kerro:


    • Anonyymi

      Mä oon tykästynyt ostamaan geminin kautte viime aikoina. Edullinen kauppapaikka ja yli 50 eri valuuttaa saatavilla. Nyt mennään kaikessa karhumarkkinassa, mutta 4v syklillä sieltä noustaan vielä. Koskaan ei ole väärä aika sijoittaa.
      http://tpmbdirect.com/17943/286

      • Anonyymi

        Valehtelua ja huijausta.

        Varkoaa!


    • Anonyymi

      Bitcoineista voi maksaa ("ostaa"), muttei välttämättä saa Bitcoineja säilykseen. Eihän välittäjän kannata maksaa tyhjästä mitään. Välittäjän kannattaa sijoittaa saamansa oikeat rahat ihan jonnekin muualle.

      Jos joku luulee jotain muuta, on hyväuskoinen hölmö.

    • Anonyymi

      Älkää vaan sotkeutuko BINANCE ICO-ASSENTS

    • Anonyymi

      Kirjoitin 2 viestiä ei näy????

      • Anonyymi

        Suomi24 on alkanut poistamaan viranomaisten määräyksestä selviä huijausviestejä.

        Muutaman viikon kuluttua poliisi ottaa sinuun yhteyttä. Ole valmiina jo aikaisin aamulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on alkanut poistamaan viranomaisten määräyksestä selviä huijausviestejä.

        Muutaman viikon kuluttua poliisi ottaa sinuun yhteyttä. Ole valmiina jo aikaisin aamulla..

        Eli vain sinuun ollaan yhteydessä, koska tuo on ketjun ainoa viesti, jossa sanaakaan ei ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vain sinuun ollaan yhteydessä, koska tuo on ketjun ainoa viesti, jossa sanaakaan ei ole totta.

        Valehtelet taas. Et osaa edes laskea tai lukea. Etkä nähtävästi edes huijata. Olet pelkkä tyhmä uhri.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe