Moikka! Etsisin vuokrahevosta tai ponia mutten kuitenkaan mitään shettistä
12v, syyskussa 13v
Keskisuomen alueelta olisi kiva jos löytyisi joku mutta mieluiten jyväskylän suunnilta eikä hirviän kaukana max tunti jossei sitäkään
Iso plussa olisi jos aikuisen ei tarvitsisi olla mukana koska aina ei ehkä pääse oma huoltaja mukaan mutta sitten muu perheen jäsen saattaisi päästä jos ihan pakko olla aikuinen mukana
2,5 vuotta harrastanut
Noin heC
155cm pituutta löytyy
Ja painoa jonkun verran mutta kuitenkin niin etten shettiksillä voi enää mennä
Laukka, ravi, ja käynti onnistuu
Esteitä hypännyt yksittäisenä 65cm ja ratana 40cm
Koulu jutuista onnistuu jonkun verran, enemmän olen este ratsastaja mutta perus sileä työskentelykin käy.
Hyvä olisi löytää joku hyvän mielen puksutin mutta kokemusta on myös reippaista ja pikkaisen jääräpäisistäkin poneista.
Olen avoin oppimaan aina jotain uutta, huumorintajua sekä iloista meininkiä löytyypi. Otattehan mieluiten yhteyttä vaikka mun sähköpostiin: [email protected]
Vuokraponi/hevonen
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142