Ikävä mursua!

Anonyymi

Lepää rauhassa maailmanmatkaaja ja kaunotar!

20

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullinen loppu, kun pelastus oli niin lähellä.

      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Hieno eläin

    • Anonyymi

      Onhan se ikävää kun kuoli. Teistä olisi tullut upea pari!

    • Anonyymi

      Jos tää mursu ois eksynyt vaikka Norjaan, niin se ois vielä elossa ja ois jo aloittanut hiihtoharjoitukset.😃

      • Anonyymi

        Niin oikeanlaisella ravinnolla on merkitystä elinkaareen, samoin kuin suorituskykyynkin. Senhän tiedämme, kun seuraamme nyt yu- kisoja Jenkeissä tai kansainvälisiä hiihtokilpailuja talvisin 👍


    • Anonyymi

      Nii surullista😪

      • Anonyymi

        Joskus kannattaisi uhrata edes pari ajatusta niille 80 miljoonalle suomalaiselle eläimelle, jotka eivät saa julkisuutta, joista suurin osa ei ole nähnyt elämänsä aikana edes aurinkoa ja päässyt liikkumaan, kuin sen viimeisen matkan ahtaassa muutamalla kalterikkunalla varustetussa kopissa teurastamolle tapettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kannattaisi uhrata edes pari ajatusta niille 80 miljoonalle suomalaiselle eläimelle, jotka eivät saa julkisuutta, joista suurin osa ei ole nähnyt elämänsä aikana edes aurinkoa ja päässyt liikkumaan, kuin sen viimeisen matkan ahtaassa muutamalla kalterikkunalla varustetussa kopissa teurastamolle tapettaviksi.

        Entäs ne lukemattomat lemmikkieläimet kotivankiloissaan. Joutuvat lusimaan suurimman osan yksikseen, kun omistajat käyvät töissä ja harrastuksissaan.


    • Anonyymi

      Kuinka ikävöinkään kamalan hajuisia kakkatuhrujasi sekä hampuleillasi ja ylettömällä ruhollasi rikkomiasi veneenkylkiä!

      Puhumattakaan valtaamasi palstatilan aiheuttamista CO2- päästöistä

      • Anonyymi

        Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.

        Korjaus tekstiini: kertoo suhtautumisestasi omaan kehoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus tekstiini: kertoo suhtautumisestasi omaan kehoosi.

        Vxttu mikä keittiöpsykologi, reps!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.

        😆👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vxttu mikä keittiöpsykologi, reps!

        Varmasti kertoo


    • Anonyymi

      Valtion eläinlääkäri tarkisti lauantaina mursun kunnon. Lausunnossaan hän sanoi, että mursu on hyvässä kunnossa, eikä ole nälkiintynyt. Oliko hän väärässä, vai miksi mursu oli yhtäkkiä huonokuntoinen ja laihtunutkin niin että nahka roikkui ympärillä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Taisivat arvioida nukutusaineen määrän väärin ja tulivat tarjonneeksi mursulle eutanasian, vahingossa. Ei liene Suomen eläinlääkäreillä liemmälti kokemusta mursujen hoitamisesta, joten sikäli ymmärrettävää että vahinkoja sattuu. Arvauspeliähän se monesti on ihmistenkin hoitaminen, mutta niistä tulee uusia harjoittelukappaleita useammin, jos yksi nyt sattuu menehtymään lääkärien käsiin... 😏👵


    • Anonyymi

      Uskon, että oli jokin superälykäs yksilö, joka halusi vielä elämässään nähdä vähän maailmaa. Oli ehkä menettänyt joskus pentunsa ja meinasi, että käy vielä maailman laidalla sitä etsimässä ennen kuin oma elämä päättyy. No, nyt on rauhan olotilassa hän.

    • Olisin niin halunnut että tarinalla olisi parempi loppu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe