Lepää rauhassa maailmanmatkaaja ja kaunotar!
Ikävä mursua!
20
323
Vastaukset
- Anonyymi
Surullinen loppu, kun pelastus oli niin lähellä.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Hieno eläin
- Anonyymi
Onhan se ikävää kun kuoli. Teistä olisi tullut upea pari!
- Anonyymi
Jos tää mursu ois eksynyt vaikka Norjaan, niin se ois vielä elossa ja ois jo aloittanut hiihtoharjoitukset.😃
- Anonyymi
Niin oikeanlaisella ravinnolla on merkitystä elinkaareen, samoin kuin suorituskykyynkin. Senhän tiedämme, kun seuraamme nyt yu- kisoja Jenkeissä tai kansainvälisiä hiihtokilpailuja talvisin 👍
- Anonyymi
Nii surullista😪
- Anonyymi
Joskus kannattaisi uhrata edes pari ajatusta niille 80 miljoonalle suomalaiselle eläimelle, jotka eivät saa julkisuutta, joista suurin osa ei ole nähnyt elämänsä aikana edes aurinkoa ja päässyt liikkumaan, kuin sen viimeisen matkan ahtaassa muutamalla kalterikkunalla varustetussa kopissa teurastamolle tapettaviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kannattaisi uhrata edes pari ajatusta niille 80 miljoonalle suomalaiselle eläimelle, jotka eivät saa julkisuutta, joista suurin osa ei ole nähnyt elämänsä aikana edes aurinkoa ja päässyt liikkumaan, kuin sen viimeisen matkan ahtaassa muutamalla kalterikkunalla varustetussa kopissa teurastamolle tapettaviksi.
Entäs ne lukemattomat lemmikkieläimet kotivankiloissaan. Joutuvat lusimaan suurimman osan yksikseen, kun omistajat käyvät töissä ja harrastuksissaan.
- Anonyymi
Kuinka ikävöinkään kamalan hajuisia kakkatuhrujasi sekä hampuleillasi ja ylettömällä ruhollasi rikkomiasi veneenkylkiä!
Puhumattakaan valtaamasi palstatilan aiheuttamista CO2- päästöistä- Anonyymi
Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.
Korjaus tekstiini: kertoo suhtautumisestasi omaan kehoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus tekstiini: kertoo suhtautumisestasi omaan kehoosi.
Vxttu mikä keittiöpsykologi, reps!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ihminen puhuu näin toisesta elävästä olennosta? Kertoo omasta suhtautumisestasi kehoosi.
😆👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vxttu mikä keittiöpsykologi, reps!
Varmasti kertoo
- Anonyymi
Valtion eläinlääkäri tarkisti lauantaina mursun kunnon. Lausunnossaan hän sanoi, että mursu on hyvässä kunnossa, eikä ole nälkiintynyt. Oliko hän väärässä, vai miksi mursu oli yhtäkkiä huonokuntoinen ja laihtunutkin niin että nahka roikkui ympärillä.
- Anonyymi
Korjaan valtioneläinlääkärin valvontaeläinlääkäriksi. Tässä linkki juttuun, jonka lopussa on tuo eläinlääkärin lausunto:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008949683.html - Anonyymi
Taisivat arvioida nukutusaineen määrän väärin ja tulivat tarjonneeksi mursulle eutanasian, vahingossa. Ei liene Suomen eläinlääkäreillä liemmälti kokemusta mursujen hoitamisesta, joten sikäli ymmärrettävää että vahinkoja sattuu. Arvauspeliähän se monesti on ihmistenkin hoitaminen, mutta niistä tulee uusia harjoittelukappaleita useammin, jos yksi nyt sattuu menehtymään lääkärien käsiin... 😏👵
- Anonyymi
Uskon, että oli jokin superälykäs yksilö, joka halusi vielä elämässään nähdä vähän maailmaa. Oli ehkä menettänyt joskus pentunsa ja meinasi, että käy vielä maailman laidalla sitä etsimässä ennen kuin oma elämä päättyy. No, nyt on rauhan olotilassa hän.
Olisin niin halunnut että tarinalla olisi parempi loppu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429