Television kultakuumeesta Klondykesta, Alaskasta Beetsyn perhe on nähty Tony Beetzyn johdolla Piiroislouhilla miinaharavien kanssa ja televison kuvasryhmä mukana. Seuraava Kultakuumesarja Gold Rush tuleekin Lieksasta. Pysykää sivulliset mainaus ja kuvauspaikalta pois. Tony Biits uskoo perheen löytävän sieltä 86 kg kultaa. Kaupunginhallitukselta tarvittaisiin alkupääomaa noin 200,000,- Euroa Se on vähän, mitä tulee saataviin työpaikkoihin ja maineeseen, mitä saamme ympäri maailmaa, kun tätä suosittua sarjaa seurataan ympäri maailmaa.
Kultakuume Piiroislouhilla, Lieksasassa.
21
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tony beetsi ei vaivaudu tonkimaan 86kg kultamääeän takia maata.paskantaahan ukko kultaa jo vuodessa sen määrän vessanpönttöön,kun imee kultapölyä paremmilta kentiltä sisuksiinsa.
- Anonyymi
Tony Beets on nyt Lieksan Prismassa ostamassa eväitä. Sain nimmarin Tonylta.
- Anonyymi
Mä oon pannu Alaskassa karhuu paljaalla
- Anonyymi
Nyt kyllä et puhu totta. Varmaan käytit kortsua. Karhut ei anna painaa paljaalla.
- Anonyymi
Tony Beets nähty Lidlissä ostamassa Pirkka olutta nyt kulkee pahaa aavistamatta sittarin taakse ei tiedä mikä siellä odottaa ei ainakaan kullan kaivuuta vaan sperma hulina
- Anonyymi
pikapuoliin mällikatu on taas hirveässä kunnossa mälli lentää joka kaduille
- Anonyymi
Vaskiviikko alkaa mällihulinalla kaikki torvet täynnä mälliä ei mitään kuulu kun puhaltaa
- Anonyymi
Piiroislouhilla on luolissa se aarre, eli kirkon kalusteet. Kuka ne sieltä toisi päivänvaloon. Kamuttaja varmaan tietäisi enemmän.
- Anonyymi
Ne on varmaan historiallisesti aika arvokkaat. Kotiseutuyhdistyskin kirjoitti niistä. Mitenkä sen Kamu ukon saisi kertomaan tarkemmin, missä ne siellä louhilla ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on varmaan historiallisesti aika arvokkaat. Kotiseutuyhdistyskin kirjoitti niistä. Mitenkä sen Kamu ukon saisi kertomaan tarkemmin, missä ne siellä louhilla ovat.
Se on varmaan testamentannu ne lapsilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan testamentannu ne lapsilleen.
Mitä se testamenttaus auttaa jos ne on siellä louhikossa monen metrin irtokivimäärän alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se testamenttaus auttaa jos ne on siellä louhikossa monen metrin irtokivimäärän alla.
Jos se tietää jonkun vielä vapaana olevan tunnelin suun sinne luoliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se tietää jonkun vielä vapaana olevan tunnelin suun sinne luoliin.
Eikös sinne luoliin pitäsi olla vaarallista mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinne luoliin pitäsi olla vaarallista mennä.
Sinne on moni kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne on moni kuollut.
Pääseekö sinne nykyään jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne on moni kuollut.
Milloin viimeksi on kuollut?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi on kuollut?
Minä en kyllä tiijä kettää kuolleen sinne.
Aekonnaan kansa tiesi varroo sinne luolliin männöö, ja voemaletostyö tukkesi tunnelliin suut.
- Anonyymi
Olen pannut Tonya 🧔🏻
- Anonyymi
Tonyltä saa parhaat rusinarinkelit.😋
- Anonyymi
= = oon pannu ja nussinu voimalaitoksella ja joessa
- Anonyymi
Voimallinen suoritus. Tony kiittää.🧔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001