🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkillä istumassa. (Etupenkin Erkki on huutokauppakeisarissa vakioasiakas etupenkissä.) Innokkaille luulijoille on sanottava, että hänen nimensä ei ole Erkki, eikä edes ala E:llä vaan konsonantilla.
Auton ikää laskiessani huomasin, että ole jossakin vaiheessa lakannut laskemasta vuosia. Ihan vaan itseäni säästääkseni. Ikävöinti ei tunnu niin lohduttomalta kun ei ajattele kuinka kauan sitä on kestänyt❤
Pitää vielä leikata nurtsia kun on hieno ilma. Hyvää Yötä ja muitakin salaisia toivotuksia.
Mun piti oikein sormilla laskea
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko silti ostaa vokaalin I niin kuin IKKRE...
Ihan sama mitä kirjaimia täällä käytetään, kun ne eivät kuitenkaan osu kohdalleen. Ei täällä kukaan mua tunne!
Vähän myöhäinen sytytys. Ntyt mä tajusin kun on hetki aikaa istahtaa paikoillaan kesken iltapuuhien. Sehän on erkki väärinpäin. Ja minä muka sanaristikkomestari. No ei kuitenkaan ole hänen nimensä tuokaan. Nyt saunaan ja nukkumaan että jaksaa huomisen helteen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Vähän myöhäinen sytytys. Ntyt mä tajusin kun on hetki aikaa istahtaa paikoillaan kesken iltapuuhien. Sehän on erkki väärinpäin. Ja minä muka sanaristikkomestari. No ei kuitenkaan ole hänen nimensä tuokaan. Nyt saunaan ja nukkumaan että jaksaa huomisen helteen.
Aijaijai kun sä olet hassu niin hassun hauska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749