Pattijoen Hesburger on suljettu pysyvästi. Tilalle tulee S- marketin laajennus. Siinä meni hyvä tauko/ ruokapaikka. Sijaintikin mitä parhain. Eikö kannattanut ?
Miksi Pattijoen Hesburger suljettiin ???
12
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Raahessa ole asiakkaita, eikä nyky nuorisolla ole rahaakaan enää.
- Anonyymi
Noin kaikki lähtee pois.pattijoki autioituu myös.tosin jotkut pitävät yllä pattijoen väkimäärää.sisäpiiri mafia tarvitsee vain suviseurat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kaikki lähtee pois.pattijoki autioituu myös.tosin jotkut pitävät yllä pattijoen väkimäärää.sisäpiiri mafia tarvitsee vain suviseurat.
Muistitko ottaa lääkkeesi?
- Anonyymi
Suosittelen sulle psykiatrista hoitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sulle psykiatrista hoitoa
Suosittele vaan.mene itse hoitoon pattijoen pöljä.
- Anonyymi
Koronapandemian ja Ukrainan sodan takia nuorisolla ei ole enää rahaa.
- Anonyymi
Just siksi suljettiin ku S-market haluaa koko rakennuksen itelleen.
- Anonyymi
Hyvä että lähti. Aivan onnetonta ruokaa. Siat ne syövät mitä käsiinsä saavat ja se näkyy sitten vyötäröllä.
- Anonyymi
Ei lestadiolaiset tarvitse mitää heseä. Syövät sellaista ruokaa mitä totuttu syömään mm. Suviseuroissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222