Liikun rollaattorilla. Omaiset ei ole käyttänyt ollenkaan.
Minkä lahjan voisi antaa naapurille.
kun auttoi minua!
Vinkkejä!
Naapuri käytti puistossa
9
87
Vastaukset
- Anonyymi
Lahjakortti, jalkahoito, kosmetologi, kampaaja, kuntosali, ravintola, alko ….
- Anonyymi
Eikö kukaan tee enää mitään pyyteettömästi auttamisen halusta ?
Tarjoa pullakahvit naapurille !
Ei mitään pahoja ylilyöntejä kuten monen kymmenen euron lahjakortteja.Samaa mieltä.
Kutsu joskus kaffeille ja kerro, miten iso merkitys puistoretkellä sinulle oli.
Silloin voit sopia ja kuulet ulkoiluttaako hän hyvää hyvyyttään
vai haluaako jonkun korvauksen .
Voitte tehdä vaikka yhteisen diilin ulkoiluttamisesta.- Anonyymi
Joo, tarjoan kakku kahvit suklaa rasian.
Kyllä voisinkin maksaa jonkin verran .
Ehkä pääsen itse parin viikon päästä. yksin kauppaan, 100 metriä kauppaan.
Alkuperäinen kirjpittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tarjoan kakku kahvit suklaa rasian.
Kyllä voisinkin maksaa jonkin verran .
Ehkä pääsen itse parin viikon päästä. yksin kauppaan, 100 metriä kauppaan.
Alkuperäinen kirjpittaja!Asiassa on sellainen puoli, että sinun auttajasi saattaa pitää kalliita
"lahjuksia" kiusallisina.
Sinuna etenisin ihan tavallisesti, kakkukahvit on ihan ok,
mutta toki suklaarasiankin voi antaa, en ota kantaa.
Auttaminen on auttamista, mutta kalliit lahjat tekee siitä sinulle maksullista palvelua,
jota voi tilata kenties edullisemminkin hoivafirmoista ja siitä saa kotitalousvähennystä
60 % hinnasta. Se on reilua peliä, missä asiakas maksaa sovitun summan
eikä siinä ole mitään jossittelemista.
Oikein kiva, että olet apua saanut, oletko vain tilapäisesti liikuntarajoitteinen
vai tuleeko tilanne olemaan pysyvä ?
Siinä tapauksessa hoivafirman avustaja voisi olla helppo ratkaisu silloin tällöin
tarvittaessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiassa on sellainen puoli, että sinun auttajasi saattaa pitää kalliita
"lahjuksia" kiusallisina.
Sinuna etenisin ihan tavallisesti, kakkukahvit on ihan ok,
mutta toki suklaarasiankin voi antaa, en ota kantaa.
Auttaminen on auttamista, mutta kalliit lahjat tekee siitä sinulle maksullista palvelua,
jota voi tilata kenties edullisemminkin hoivafirmoista ja siitä saa kotitalousvähennystä
60 % hinnasta. Se on reilua peliä, missä asiakas maksaa sovitun summan
eikä siinä ole mitään jossittelemista.
Oikein kiva, että olet apua saanut, oletko vain tilapäisesti liikuntarajoitteinen
vai tuleeko tilanne olemaan pysyvä ?
Siinä tapauksessa hoivafirman avustaja voisi olla helppo ratkaisu silloin tällöin
tarvittaessa.Kyllä pitää kuntoutua ,että voin hoitaa .kauppa asiat olen itse hoitanut raha asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää kuntoutua ,että voin hoitaa .kauppa asiat olen itse hoitanut raha asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja!Kuntoutumisiin ja kaikkea hyvää sinulle ! On hankalaa kun ei liikkeelle pääse,
minullakin on kokemusta siitä. Tilaan ruuat netistä S-kaupasta kotiin kerran viikossa.
Se on suuri helpotus.
Kirjoittele miten menee jatkossa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutumisiin ja kaikkea hyvää sinulle ! On hankalaa kun ei liikkeelle pääse,
minullakin on kokemusta siitä. Tilaan ruuat netistä S-kaupasta kotiin kerran viikossa.
Se on suuri helpotus.
Kirjoittele miten menee jatkossa !Kiitos!
Ja kaikkea hyvää sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja!
- Anonyymi
Itselläni ole ystävinä 18 vuotta itseäni huomattavasti vahemmat henkilöt sisarukset 2 naista.Joista toinen oli naapurini. Kuin siihen saman aikaan mahtui 7 vuotta vanha siskon mies!Ystävinä ja lopulta kaikki kuolivat muistisairaus alzmer tauti. Oliin sydämellä heidän kanssa palkatta ja autoin sydämellä palkatta.Kylähän vimeset vuodet söi minua .Kun esim. kaksi heistä saman aikaan sairaala, Ensin suursuonsairaala tervehtii toista,sieltä lta Itä-Helsinki omaan kotin.Kukien julkinen liikenne.Matkat söi aikansa. Selainen ihminen joka on palkatta loulta on myös vanhusten omaisille itsestän selvyyv. Menevät kirien taakse ja itsestään selvänä pitävät joku autaa.Ystäville ja sukulaisille kun ei ole omashoitajan rahoja ei kerhoja joissa kohtaavat muita.Niinkun omaishoitajilla tuki kerhot ymm.Kohtamisia 1 kerta viikossa jaksaakseen.Joten aihen aloitus uskon henkilö joka sinut vei puistoon.Teki asian sydämellä kuten teen minä.Eikä palkalla muistamisella lahjat.yst.terveisin sydän Kontulasta Helsinki 94. Anteeksi jos teksti virheet.luki häiriö,Seravaksi 70v.vanha nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648