Mun puhelin sanoi sopimuksen irti viime viikon tiistaina, ei lähtenyt enää käyntiin. No eipä hätää, kaupasta uusi ja puhelin ja pilvestä kopsaten sisältö siihen, hyvä näin. Mutta.. nykyään kun täytyy sinne sun tänne kertoa kuka olet. No tämähän ei Nordealle käy, heiltä tulee etanapostissa väliaikainen PIN, millä pääset katsomaan omaa tiliä. Olen odottanut tota koodia nyt puolitoistaviikkoa, vielä ei näy.
Tänään koitin mennä Myyrmannin konttoriin, jonne kuulema voi mennä ilman ajanvarausta ti ja to. No minähän pimputtelin ja koputtelin, en nähnyt ristinsielua. Jos koetan soittaa, se vitun sama automaatti on siellä vastassa..
Sori lasetus, mutta vituttaa. Ymmärrän kyllä että kustannukset minimiin, mutta kerroppa mulle Nordea, minkälaista asiakaspalvelua tää on sun mielestä? Jos mä olisin sä ni mua saattais hävettää..
Mikä ihme, vai olenko vaan tyhmä?
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt täytyy vetää sanat takaisin. Malttamattomana ihmisenä maltoin kuunnella litaniat läpi... Ja kas kummaa, ihan oikea ihminen vastasi puhelimeen!!! Asia nyt kunnossa. Vika minussa, näköjään haluaisin nyt kaikki ja heti. Pyydän anteeksi, taidan olla mullku...
- Anonyymi
Et ole mulkku. Aivan oikein, että nykypalvelua kritisoidaan. Minnekään et pääse puhelimella suoraan vaan joko kuuntelet ärsyttävää odotusmusikkia ja välissä sinulle lätistään useaan kertaan litania palveluista kuin vähä-älyiselle tai sitten kehotetaan: paina yks jos haluat sitä, paina kaks jos haluat tuota tai paina 3 kun tarvit jotain mmuuta jne. PASKAA PALVELUA, niitten ei itse tarvi alistua moiseen älyttömyyteen.
- Anonyymi
Pankilla ei ole asiakaspalvelua, vaan asiakkaan on palveltava pankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818