Moikka!
Etsin vertaistukea jos muillakin on olit sama homma raskaudessa.
Olen siis ensi kertaa raskaana ja nyt 14 2 menossa. Mulla ei ollut missään vaiheessa pahoinvointie en esim oksennellut tms. Pientä ällötystä ruokaa kohtaan oli mutta söin normaalisti jne. Ajoittain saatoin tuntea menkkamaisia tuntemuksia tai vihlaisuja alavatsassa mutta siinäpä kaikki oireet mitä mulla on tähän asti ollut. Nyt jopa loppunut nuo vihlomiset vatsassa, virtsaaminen on kyllä yltynyt mutta alavatsakaan ei ole vielä kasvanut yhtään. Omistan sydänäänilaitteen jolla kuuntelen päivittäin että kyllä se sydän siellä lyö kovasti, mutta silti herää epäilys onko kaikki kunnossa. Jos on ketään jolla samanlainen tilanne nii kerro toki!! Itse huolestun kaikesta todella helposti ja toivoisin jopa pieniä oireita että tiedän kaiken olevan ok vaikka muiden mielestä tämä saattaa kuulostaa ”helpolta”. Toki kiva jos pääsen näinkin helpolla raskauden loppuun asti mutta kuuntelen mielellään muidenkin tarinoita!:)
Oireeton raskaus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723