Minulla on ollut kuukauden rahat jumissa Tam-Silk Oy:llä. Eivät lähetä tilauksia ja eivät palauta maksuja. Yhteyttä ei saa yritykseen. Eivät vastaa sähköposteihin.
Kävin eilen asianajajan luona kysymässä neuvoa.
Jos meitä löytyy paljon, voisi tehdä joukkokanteen. Olis paras tapa saada maksut perintään viivästyskorkoineen ja kuluineen. Jos jokainen vaan tahollaan yrittää periä saataviaan, voi olla lopputulos huono. Yhtiön toiminta täyttää kuulemma jonkunlaisen petoksen tunnusmerkit.
Jos sais tänne muutamia vastauksia, voisin alkaa viedä asiaa eteenpäin.
Tam-Silk, joukkokanne?
2
415
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että 20v pyörinyt firma täyttää petoksen tunnusmerkit? Miksi vainoat yritystä?
Mitä pahaa se on sinulle tehnyt? Olet siis ostanut jotain? Vai palauttanut jotain kirjepostissa(jonka toimitusaika voi olla kuukausia)? - Anonyymi
Höpö höpö!!! Siellä myydään kokoajan postimyynnissä tavaraa. Ulos ei ole lähtenyt kohta kuukauteen mitään. Eivät suostu palauttamaan rahoja eikä tule mitään selitystä eikä arviota, koska tavara taas liikkuu!!!!!
Luvattu toimitusaika 2-4pv. Nyt ei edes kuukausi riitä.
Jos tätä pidät vainoamisena niin....Voi voi..
Onneksi jokaisella on Suomessa oikeus pitää puolensa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818